Yarayla alay eder, yaralanmamış olan. - William Shakespeare
" Hye-Jin Jungkook bu son yaptığımız çekimlerin kopyasını gönderdi mi?" Hwasa oynadığı oyundan kafasını kaldırıp ona soru soran Jimin'e baktı. " Emin değilim ama , sanırsam Lisa daha göndermediğini söylemişti." Jimin gergince şakaklarını ovuşturdu , " Bak biliyorsun normalde ben gider alırdım fakat şirket ana baba günü gibi. Senin için Fransa ve Brezilya dan teklifler geliyor ve benim acil 3 tane toplantım var. " Hwasa gözlerini devirdi , " Sadede gel Jimin."
Jimin tek eli ile saçlarını geriye doğru attı , " Namjoon'un evine gidip çekimlerin kopyasını alabilir misin?"
Jimin Hwasa'nın bağırıp çağıracağını düşünmüştü fakat aksine Hwasa sakinliğini koruyarak ayağa kalktı ve giyinmek için odasına geçti. Üzerine beyaz bir crop altına ise gri eşofmanını giyip Jimin'in yanına döndü.
Jimin telefonu ile oyalanmayı bıraktı ve ayakkabısını giyen Hwasa'ya döndü , " Ev adresini vereyim bekle." Hwasa onu eli ile durdurdu , " Gerek yok nerede yaşadığını biliyorum." Jimin kafasını tamam anlamında salladığında , Hwasa evinden çıkıp arabasına bindi ve sürmeye başladı.
-
Hwasa Namjoon'un dairesinin önüne geldi ve zili çaldı , yaklaşık 10 dakika bekledi fakat kapı açılmadı. Hwasa bir kez daha kapıyı çaldı fakat kimse kapıyı açmadı. Hwasa dayanamayıp eskiden hep geldiği evin şifresini , ezbere bildiği için açtı. Kapı açıldığı gibi Hwasa içeri girdi fakat görmeyi beklediği şey yerde oturup , alkol alan bir Namjoon değildi.
Hwasa yavaş adımlarla Namjoon'un yanına yaklaştı , Joon'un önünde durup diz çöktü. Namjoon sarhoş olmuştu , ağlıyor ve düz bir şekilde elinde tutuğu şişeye bakıyordu. Namjoon kafasını yerden kaldırdı ve Hwasa'yı gördü. " Şimdi de hayallerini mi görüyorum , delirdim sanırım."
Hwasa ses çıkarmadan ona bakmaya devam etti. Namjoon ise elinde ki şişeyi bırakıp , hayal sandığı kadının bileğinden tutarak yere oturmasını sağladı.
Hwasa Namjoon'un ne yapacağını merak ettiği için sadece onu izliyordu. Namjoon , yerde oturan Hwasa'nın bacaklarına kafasını koydu ve yerde uzandı. " Lütfen azıcık uyumama izin ver , sensiz uyuyamıyorum."
Hwasa , onun dağılmış haline karşın bu seferlik onun istediklerini yapacaktı , çünkü adam çok çaresiz gözüküyordu.
Namjoon hayali sandığı Hwasa'nın kokusunu içine çektiğinde gözlerini kapatıp gülümsedi. " Hayali de olsan kokun hala aynı , çok güzel." Hwasa istemsizce güldü ,Namjoon ise sarhoşluğun verdiği etki ile yavaş yavaş uykuya daldı. Hwasa ise özlediği o yumuşak saçlara elini daldırdı ve okşamaya başladı.
O da çok özlüyordu , o sert tavrının altında kırılgan bir kadın vardı. Ve o kırılgan kadın saatlerce bu anda kalmak için Tanrı'ya yalvarıyordu.
Beklettiğim için çok özür dilerim bebeklerim , umarım seversiniz.
İnstagram : edzaell
60 oy 100 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
better than breathless | namsa
Fanfiction" Fakat bu sektör çiftleri ayırmaya yeminli gibiydi , ben de ondan vazgeçtim." 020121 | imyournesb Wattpad deki ilk Hwajoon kitabı. 2k 220321 #1 Hwajoon 220421 #1 photographer 240421 #1 Hwasa 190721 © imyournesb [ Hikayenin benzeri ya da aynısına ra...