Эхлэлийн цэг

11 1 0
                                    

?-Ч чи хэн бэ?
Ж-би юу чамайг хамгаас илүү хороохыг бишээ аль хэдийнээ сэтгэл дотроо хэдэн мянга хэдэн сая удаа хороосон хүн байна. САЙН УУ?
(Энэ явдалаас 10 жилийн өмнө)
2012 оны өвөл
Байдаг л нэг нам гүм шөнө сөүлийн гудамж цасаар хучигдан байлаа.Добун дүүрэгийн төвд хүний хөл тасрах хаа ч болоогүй харагдана. Яагаад вэ гэвэл До-Хён гэх бас чамгүй нэр хүндтэй хоолны газар байдаг юм. Ким н гэр бүл хэдэн үеэрээ өвлөн ирсэн энэхүү газар нь олон хүний сэтгэлд нийцсэн ганц хоолондоо ч биш найрсан нөхөрсөг цаанаасаа л дулаахан гэрэлтсэн газар юм. Нэг орсон хүн дахин дурлаж ирмээр санагдуулдаг увдистай гэлтээ. Хүн бүр ам сайн байх нь тэр.Өдөр бүр л завгүй хөл тасардаггүй тул орой 23:00 цагаас хаана. Ким н гэр бүл 3 насны зөрүүтэй хоёр дэрсгэн хүүтэй.Том нь 15 бага нь 12 настай ээж аавдаа ачлалтай дуулгавартай хөөрхөн хүүхдүүд.Тэд хоолны газраа хаагаад гэр бүлээрэй жаргалтай дуу аялан гэр лүүгэ алхацгаана.Гэртээ ирэн хүүхдүүд өрөөндөө орж ээж аав нь ч унтахаар хажуулав.
Шөнийн 4 цаг өнгөрч байв
Бага хүүгийн шээс нь хүрч босоод 00 н өрөө орох гэж байтал ээж аав хоёрых нь өрөөнөөс дуу гарав. Очиж шагайтал хэн нэгэн эцэг эх хоёрыг нь хэрцгийгээр хороож байхыг хүү хархад эцэг нь хэдийнээ шалан дээр үхсэн хэвтэж байв тэмцэлдэж байсан ээж нь хутгалуулж байхдаа хүүгээ харан хөмсгөө зангидан гараараа цааш яв зугт гэсэн дохио өгхөд хүүгийн нүдэнд нулимс дүүрч ирэх нь тэр. Чичирч буй хүүгийн нүдэн дээр эцэг эх хоёр нь хоёулаа амьсгал хураахад тэсгэл алдан чимээ гаргахад ухаан орж амаа тагалсан ч алуурчин хэн нэгэ байгааг мэдсэн бололтой хаалга руу ойрттол хүү ах руугаа гүйн сэрээж
Дүү-хёон хёон гэж чимээгүй сөөнгөтөн дуудав
Ах нь нойрмог
Ах-лай чи өөрөө явж шээ өдий том болчоод гэж нойрмог хэлтэл
Дүү-Ахаа ээж аав хоёрыг алчихлаа нэг хүн ахаа одоо яах вэ би айгаад байна( сандарч уйлан хэлтэл)
Ах нь гэнэт сэргэн дүүгээ шүүгээнд нууж
Ах-юу ч болсон битий гараарай за юу энэ утсаар 112 дууд за гээд хаалгыг хаав.
өөрөө орон доор орох гэтэл ахыг нь бариад авчихав. Дүү нь хаалганы завсраар яаж ч чадахгүй уйлан амаа дарж суухад Ах нь чанга орилж хэн нэгэн түүнийг чирж яваа харагдаж түүнийг цохин хутгалах чимээ гарав дүү нь байдгаараа тэвчин чичирч яах аргаа олохгүй байтал гэнэт санан утсаараа цагдаа дуудтал тэр хүн наашаа ирж буй сонсогдов. Маш их айж чичирч байгаа түүнд юу ч бодогдохгүй зүгээр л нүдээ анин амаа дархаас өөр зүйл хийсэнгүй.Ойртоод бараг ирдэгийн даваан дээр цагдаагийн машиний дуут дохио хангинатал алуурчин зугтчихав.
Айсан хүү явсаныг нь мэдсэн ч ахынхаа үгэнд орон ганц алхам хөдөлсөнгүй. Удалгүй гэрт нь цагдаа нар ирж түүнийг олтол тэр цагдааг хараад ухаан алдчихав.
Энэхүү аймшигт явдал хүн болгонийг цочирдуулж байв. Харамсалтайн хэргийн сэжигтэн гэмт хэрэгтэнийг олж чадалгүй хэргийн хүчинтэй хугацаа дуусав.
2022 оны хавар
Ж- Байна уу? Тиймээ би сая буулаа. За тэнд уулзацгаая.
~Нүгэлийг чинь нүдээр чинь гаргах болно хүлээж бай~

Зивүүн өгүүллэг болгоноо бас хөөрхөн хайр нтр чихчинээ гэхгү юү ххэ😂😂

Түүний дотор юу байдаг бол?Where stories live. Discover now