Okumadan Geçme

735 16 6
                                    

Merhaba bu bir bölüm değildir ama lütfen okumadan geçmeyin.

Bundan iki gün önce kalbime şöyle bir şey girdi ve yazıp yazmayayı çok düşündüm ama yinede yazmaktan kendimi hakim olamadım.

Şimdi hepiniz bu kız ne diyor diye içinizden geçiyordur.

Şu Nalet olası vürüs için çok düşündüm. İlk başlarda kormıyordum ama şimdi çok ama çok korkuyorum. Yanış anlamayın ben ölümden korkan bir insan değilim ve her zaman dilede getiren bir insanım ben her zaman şundan kormuşumdun yakınlarım çevrem diyen insan olmuşum.

Ve iki gün önce kalbime şöyle bir şey düştü.

Benim kalbime bu düştüyse peki ya siz ne düşündünüz?

Neden atmış yaş ve üzeri diye yan etkileri var. Tamam onların bünyesi zayıf ama yinede başka bir şey varmı hiç düşündünüzmü benim kalbime böyle bir şey girdi.

Düşünsenize insalar yüz yaşına kadar yaşıyor ama çoğu kişi şükretmeyi bilmeyen olmuşuz ve peygamber efendimiz atmış yaşından fazla yaşamadığından belkide Rabim bizlere böyle bir şey gönderdi.

Birde şu yakın temas için de şöyle bir şey kalbime girdi.

Eğer ki bu sadece bir insan için veya bir ülke için geçerli olsaydı bunu bu kadar çok düşünmezdim öyle değilmi arkadaşlar ama düşünsenize eğer bu tüm dünyada olmuşsa bunu bir düşünmemiz gerekmiyormu.

Misal yakın temasta bulanmayın diye bangır bangır bağırıyor yetkililer.
Dilerim biran önce bu illet tüm dünya temizlenir ama ben çok iyi oldu diye düşünüyor çünkü kalbime şöyle bir şey girdi ve buda Allah'ımın bizlerin kendimizi biraz çekin düzen vermemiz gerekiyor.

İlk başta bunları söylediğim için
ÖZÜR DİLERİM ama
Bu gerçekten var olan bir şey hepimiz görüyoruz.

Ya düşünsenize arkadaşlar insanlar öyle bir seviyeye gelmişlerdi ki. Kim kimin kucağında kim kimin elinde, Kim kimin ağzında, kim kimin koynunda belli değil... tamam aramızda öyle insanlar olmaya bilir ama bu her yerde var arkadaşlar
Siz öyle değilseniz bile yakın çevrenizde öyle insanlar mutlaka vardır, sakın yok demeyen.

İşte belkide Allah'u taala bizlere böyle bir virüs gönderdiki hiç olmasa kendimize bir çekim düzen verelim.

Milas ben geçen gün bir yerde gördün adam sokakta roportaj yapıyor sokakta geçen insanlara kelimeyi şaadet getir diyor ama çoğu insan  bilmiyor, yada unuttum, diyor eee şimdi soruyorum nerede kaldı müslümanlığımız. Elhamdülillah müslümanız ama müslümanlığının  şartlarını bilmiyoruz yada işimize gelmiyor.

Misal bundan seneler önce bir Müslüman amarikada ünüversite okuyormuş ve oradaki bir kıza aşık olmuş çocuk evine tatile gelince bunu anne ve babasıyla paylaşmış ve o kızla evlenmek istediğini söylesede anne sözde oğlu Müslüman değil kavur kızı oğluna almayı ret edidip durduğu için çocuk eli mahkum tatil bitip tekrar okulana gitmiş ama kız biliyordu çocuk ailesine onu anlatacak ve gelecek yaz okulları bitip evleneceklerdi.

Çocuk kıza anlattığını ve ailesi Müslüman olursa ancak evlenirsiniz demiş. Tabi kız çok sevdiği için Müslüman olmayı kabul etmiş ve ilk önce dini araştırmak istemiş.

Çocuk ona bildiği tüm din kitaplarını alıp tabi en büyük kuranı kerim ve malini de almayı unutmamıştı.

Kız araştırdıkça aslında Müslümanlığın çok güzel bir din olduğunu anlamış ve oda Kendi çapında dahada araştırmıştı. Böylelikle tekrar yaz tatili gelmiş ve çocuk ailesine kızın Müslüman olduğunu ve evlenmek istediğini beyan etmiş ve aile kabul etmişler.

Çocuk seviçle kıza gidip ailesini ikna ettiğini ve bu yaz evleneceğini söylemiş ama kız maalesef onun evlilik teklifini fert etmişti .

Biliyormusunuz o kız neden çocuğu ret etti bakın ne için.

"Sen Müslüman olduğunu mu sanıyorsun.? Ben Müslüman olmadan önce bunları yapardım ama sen ben Müslümanım ve beni ret eden adam tüm bunları yaptın. Sen müslümanım diyorsun ama her pisliği yaptın, ben  müslümanlığı bilmeden yaptım ama sen her şeyi bile bile yaptın.
Peki soruyorum şimdi sen mi müslümasın yoksa ben mi "demiş ve kız müslümanlığın gerektirdiği herşeyi yapmaya karar vermiş çünkü o gerçek sevğiliyi tanıdı yani Allah'ı.

İşte bizlerde buyuz arkadaşlar Müslümanım ama Müslümanı şartını bilmeyen o kadar çok insanlarımız var ki ne diye biliriz ki. Lütfen kendimize bir çekim düzen verelim.

Zina ediyor nefsim yaptırdı diyorlar hıssızlık yapıyor göz hakkı diyorlar şimdi nerede kaldı müslümanlığımız.

Eshap zamanında beş yaşındaki küçük bir kız çocuğunun hikayesini anlatayım ki bu hırsızlık yapıpta göz kahkı diyen insanlara ders olsun.

Anne beş yaşındaki kızına her zaman Allah'ı ve Allahın verdiği yasak kuralları anlatır durdurmuş tabi hırsızlığıda.

Bir gün tüm kadın erkek ve çocuklar bir yerden bir yere göç edeceklermiş sıcaklık ve açlık artık onların canlarından bezmişlerdi bir elma ağazı gördüklerinde ise herkes orada gölgelenmişler ve herkes birer elma yayip hem açıklarını hemde sussuzluklarını gidermeye çalışmış anne kendisine değilde küçük kızana bir tane kopartıp verince içte o küçük kızın annesine verdiği cevabı.

"Annem sen her zaman bana haram yeme diyorsun ama bana bu elmayı veriyorsun" deyince

Anne içi acıyarak kızına şu cevabı vermiş.

"Ama kızım kimse yoki izin alak"
Oradan başka biri

"kimse görmez ye kızım "deyince küçük kız

" Allah görüyorya yetmezmi "demiş

İşte biz o beş yaşındaki kız kadar olamıyoruz ve göz hakkı diye sadece kendinizi kandırıyorsunuz.

Lütfen arkadaşlar kendimize bir çekim düzen verelim.
Okadar farklı bir hale gelmişizsiz ki
Ne yapmamız gerekiyor hala anlamamış durumdayız.

Düşünsenize camiler boş, KABE boş öyle bir hale gelmişiz ağlayacak durumdayız. Ama maalefe hala herşeyi gırgırıya veriyoruz.

Ama oturup düşüneceğimi yerine hala yaşlı dedelerimiz ve ninelerimiz sokaktalar polis çıkma diyor bey dede ölümden korkmuyorum diyor.

Bende diyorumki dedecim sen korkmaya bilirsin veya ölmek isteye bilirsinde peki dışarıya çıkıpta başkasına bulaştırmanın hesapını Allah'a nasıl vereceksin çok merak ediyorum doğrusu.

Birde şöy bir şey var düşün senize rabim özellikle yaşlı insana yaptırıyorsa mutlaka bir nedeni var.

Hepinizden özür dileyerek yetmiş yaşındaki bir adam on yaşındaki bir çocuğa cinsel istismara bulunuyorsa belkide dünyanın sonudur.

Ya tamam dini müslümanlığı imanı enyüce Yaradanı Allahı bilmeyen bir insan yapıyorsa diyecek bir şey belki bulamayız ama müslümanım diyorsun Müslüman bir ülkede yaşıyorsun ama torunun yaşındaki bir çocuğa bunu yapıyorsanız bence bu vürüs az bile çünkü gerçekten artık insanlıktan çıkmış durumdayız.

Haykırmak ağlamamız gerekirken dönüp düşünmemiz gerekirken İnternet durumlarda sadece gırgır şamata var.

Ya bir düşün kardeşim biz neden bu hale geldik. Neden bir insanda değil, bir ülkede değilde tüm dünyaya sarmaşık gibi sarıp sarmalamış.
İşte bu yüzden oturup lütfen bir düşünelim çünkü biz dünyayı bu hale getirdik...

Sadece cuma namazına giden insanlar bile artık gidemiyor. Tüm cami kapıları duvar oldu. Kabe boş insan yok kabe imamı cuma namazını kıldırırken cemaatte kimse yok diye hüngür hüngür ağlamaya başladı.

Bu içimizi acıtmadı, yüreğimiz kan ağlamadımı,

Ölüm haksa yarabbim tüm ümmeti Muhammed ümmetini şefaatiyle şefaatlendir. Kelimeyi Şahadet getirenlerden eyle. Dilimizde kalbimizde zihnimizde Allah peygamber eksik etme Allahım. Tüm ümmeti Muhammedin günahlarını bağışla ve bizleri hak ve dinden ayırma aminnnnn....

Bu yazdıklarım için yorum yazarsanız sevinirim. Ayrıca başkasınada okutup onlarda yorum yazarlarsa iyi olur.

Dağ Çiceği.ASİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin