(Brigitte's Pov)
Waarom de hel bracht hij hier een mens? Dit vraagt om problemen. ''LJ? kan ik je even spreken?'' De clown knikte met zijn hoofd in mijn richting. ''Tuurlijk denk ik.'' Hij haalde zijn schouder op als of het geen probleem is. ''Alleen?'' Ik zei terwijl ik mijn hoofd in de richting van (y/n) wenkte. ''Ben en Melody houden jullie de mens even in de gaten.'' ''Britte waarom moet wij babyzitten?!''. jammerde Melody. ''Voor maar a seconden''. Voor dat ze kon reageren Pakte ik LJ bij zijn hand en sleurde hem naar een andere kamer. ''BEN JE GEK GEWORDEN?!'' Ik riep fluisterend. Hij giechelt. ''Duidelijk'' Ik sloeg hem recht in zijn gezicht. ''LJ dit is serieus. Je bracht hier een mens naar de mansion! Weet je hoeveel chaos je hier mee gaat creëren?! En wat ga je doen als Slender er achter komt? Hij gaat haar niet houden omdat jij een speelmaatje wil hebben. En ik niet in de problemen komen om wat jij doen... Niet alweer. Bovendien woord ze de dood-''. Hij kapte me zin af. ''Wil je even stil zijn en me het laten uitleggen?!?!?''. Ik knikte en kruisde mijn armen. ''Dankje.... Zij was aan het oppassen voor me volgde slachtoffer, En zijn verpest mijn moord, dus ik dacht ik neem haar mee als een nieuw speelmaatje''. ''Dus je gaat her doden als je speeltijd voor bij is?'' ''Dat is het plan.'' Ik zuchtte ''Ik hoop dat je het ook echt gaat doen.'' Hij giechelde weer. ''Je maakt te veel zorgen.'' ''Je breng me teveel in de problemen''. Hij begon hysterisch te lachen. Ik kan het er niet mee oneens zijn. Na onze discussie. We liepen terug naar de huiskamer.
(Your pov)
En ja daar stond ik daar awkward toen Jack en Brigitte terug kwamen in de kamer. Brigitte wierp een blik op me, en liep terug naar de bank en pakte haar boek en deed alsof er nooit iets gebeurd was. Het is doodstil in de kamer. ''BEN VERDOMME KLOOTZAK!!!!'' Ik keek geschrokken op. Ik zag dat niet aan komen. ''Ben, ik stel voor dat je ophoudt met vals spelen, anders hou ik Melody niet vast als ze weer wil stoeien.'' Okey het meisje met grijzen haren is dus Melody. ''Ik speel niet vals zei is er gewoon slecht in.'' Zei ben grijzend. Jack pakte snel mijn arm en sleurde me de trap op. ''Hoe graag ik ook wil zien hoe dat uitpakt, ik laat Melody je geen pijn doen. Dat is mijn werk'' Ik rolde mijn ogen ''Mijn held, wat een heer.'' Dat mompelde ik zo zacht dat hij het niet hoorden. Toen we boven waren liepen we door een gang heel slecht verlicht was. Met minstens 10 verschillende deuren. Bijvoorbeeld een deur was roze en er stond een S op. Ze waren best eenvoudig. We waren ongeveer halverwege de gang en Jack stopte voor een zwarte deur met witte strepen. ''Ik vermoed dat dit jouw kamer is?'' Hij glimlachte onschuldig maar toch creepy. ''Jouw vermoede is goed lollipop.'' Ik gaf hem het meest vieze gezicht dat ik ook maar ook kan geven. ''Mijn naam is (Y/N).'' Hij giechelde ''Weet ik maar ik vindt je leuk om je boos te zien. Je ziet er zo grappig uit wanneer je intimiderend probeert te zijn. ''Je knars je neus als een klein konijntje.'' Hij was zo opgewekt. en even later werd zijn stem toch weer diep en donker. "Ik haat konijntjes.''
JE LEEST
You Don't Scare Me (Laughing Jack X Reader)
HorrorJe bent 16 en baby zit de zoon van je moeders baas, Sven . Je dacht dat het een gemakkelijke nacht zou worden. Sven is pas 6 jaar oud en beweert een denkbeeldige vriend te hebben. Hoe moeilijk kan het zijn?