Szakítás! 6.

465 12 0
                                    

Besétáltunk a szobába leültem az ágyra és hallgadtam amit mesélt. Megint , megint megtette nem is értem miért bíztam benne. - Kivel?! Megint az egyik exedel?. Ordítottam torkom szakadtábol. - Nem úgy van ahogy te gondolod.. magyarázta szomorú hangon

- Igen persze csak megint letagadtál,hazudtál és persze megint majdnem megcsaltál nem ez volt az első eset. - Kérlek szedd össze a cuccaidat és menj haza !!! mondtam neki már egy kicsit nyugodtabb hangon de még mindig sírtam!
- Én nem akarom hogy ennek vége legyen Szeretlek.motyogta könnyes szemmel.
- Annyiszor megbocsájtotam már.!! Láttam ahogy szedi össze a ruháit rossz volt nézni azért mert nem volt jó minden szerettem. Amikor végzett bejött a szobámba. - Kész vagyok..mondta könnyes szemmel.- Ki megyek veled a kocsihoz.közben elcsukolott a hangom.

- Sajnálom hogy nem jött össze.-mondtam neki. Oda mentem hozzá megöleltem mind a ketten sírva fakadtunk. Két kezébe vette az arcomat letörölte a könnyeimet és nyomott egy puszit a homlokomra.
- Vigyáz magadra.mondta és elhajtott. Akkor láttam őt utoljára. Hát ez a hétvégém se fog a kedvencek listájára kerülni.
Amikor a szemébe néztem megláttam a saját világom úgy éreztem hogy ő tükröt mutat nekem hogy milyen vagyok valójában. Azt éreztem hogy ő az a bizonyos másik felem de tévedtem..

Teltek múltak a napok és már három hónapja hogy nincs velem...Az érettségim se jött össze volt egy hónapom javítani de nem ment. Már június eleje volt munkát kerestem elkezdtem a jogsit is hogy legalább az legyen meg. De ami pár napra rá történt sose gondoltam volna kaptam egy üzenetet :

"Kedves Veronika egy barátja segítségével találtunk magára. Pont lenne egy önre illő szerep egy filmben. Persze azért választottuk önt mert pont leírja azt a lányt akit a filmre keresünk! Több információ esetén hívjon fel minket sms-ben megkapja a számunkat. Üdvözlettel! 'Buenos Aires-i Originals'

 Üdvözlettel! 'Buenos Aires-i Originals'

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Illúzió🌹(Befejezett)Kde žijí příběhy. Začni objevovat