XZ မနက်အိပ်ယာမှ နိုးလားတော့....ဟိုတယ် အိပ်ခန်းထဲတွင်တစ်ယောက်ထဲ.......
အရင်လို YB ဘေးနားမရှိ ခွေးရုပ်လေးတွေ ယုန်ရုပ်တွေလဲမရှိ သူအလိုလို အားငယ်လာသည်...
"ရိပေါ်"..."ရိပေါ်"... ဟင့်
"ဘယ်တွေသွားနေတာလဲ" "ကောကို "အဲ့လိုမထားခဲ့ပါနဲ့ဆိုနေ..."XZ YB ကို တဆာဆာအော်ခေါ်နေတော့ပါသည်.....
--------------------------"အေး..ကောင်းတယ်...အေး.."
"ငါပြောတဲ့အတိုင်းလုပ်ထား ဒါပဲ..."YB ဧည့်ခန်းထဲမှာ ဖုန်းဆက်နေရင်း...
အိပ်ယာထဲမှအသံကြားတော့ ကျန့်ကော နိုးနေပြီဆိုတာ သိလိုက်သည်....YB အခန်းထဲဝင်လာတော့...XZ က YB ကို ခေါင်းအုန်းနဲ့ပစ်ပေါက်လိုက်သည်....
"သွား...မလာနဲ့"
"ကောကိုထားခဲ့တယ်"...
"ဘယ်တွေသွားနေမှန်းမသိဘူး...""လာပါပြီဗျာ...."
"ဝမ်ရိပေါ်ရဲ့ နတ်ဘုရားလေး"...
"နိုးပြီလား??"YB XZ ဘေးဝင်ထိုင်ကာ...နဖူးလေးကိုနမ်းလိုက်ပြီး...
"နေလို့ကောင်းလားကော"...
"မောနေသေးလား?""ဘာမှမဖြစ်တော့ဘူး..""ကောင်းသွားပြီ..."
"ခုနဘယ်သွားနေတာလဲ"
"ဘာလို့ကောကိုတစ်ယောက်ထဲထားခဲ့တာလဲ?"
"ဘယ်သူနဲ့ဖုန်းပြောနေတာလဲ""အမလေးကောရယ်"....
"မေးခွန်းတွေများလိုက်တာ""ကျွန်တော့်ကို မျက်စိအောက်ကအပျောက်မခံတော့ဘူး ဟုတ်လား?"
YB ပြောနေရင်းက XZ ကိုယ်လေးကိုရင်ခွင်ထဲဆွဲသွင်းကာ...နဖူးမှာဝဲနေသောဆံပင်များကို သပ်တင်ပေးရင်း.....
"ကောကိုထာဝရပိုင်ဆိုင်ရပြီး ကောနားလေးအမြဲမခွဲပဲနေလို့ရအောင် ကျွန်တော်စီစဉ်နေတာလေ ကောရဲ့"
"ဟင်" "ဘာတွေလဲရိပေါ်"
"ပြောပြဘူး နောက်မှပြောပြမယ်နော်..."
"ထတော့နော်ကော" "မှာထားတဲ့မနက်စာလေးစားရအောင်"...
"ကောမနိုးသေးလို့ကျွန်တော်စောင့်နေတာ...""ဒီလိုကျတော့လည်း..ဝမ်ရိပေါ်တို့...."
"အမှတ်ပြည့်ပေးလိုက်ပါကောရယ်..."
"ကျွန်တော်လေ ကောကို
"ချစ်တယ်" ဆိုတဲ့ စကားထပ် ပိုလေးနက်တဲ့ စကားရှိရင် ပြောချင်သေးတာ...""ဟုတ်ပါပြီဝမ်သခင်လေးရယ်"...
"အပြောတွေမှာ..
တဖြုတ်ဖြုတ်ကြွေနေပါပြီ""ကော လန်းသွားအောင် ရေချိုးလိုက်..."
"ပြောရအုန်းမယ်သလား" "ညနေသွားစရာ တစ်ခုရှိတယ်"
ဒီနေ့ညနေ အရမ်းကိုပင် ခန့်ညားချောမောနေတဲ့ လူပြည်ကိုဆင်းလာသော နတ်သားလေး ၂ပါးရှိပါသည်...
နေမင်းကြီးကတော့ သူ့အလုပ်အတိုင်း အချိန်ကျလာသည် နှင့် ပင်လယ်ကမ်းစပ်ကို မေးတင်ကာ မကြာမှီပျောက်ကွယ်သွားလိမ့်မည်.......
အလွန်ပင်ခန်းနားလှသော..ကမ်းစပ်နား တောင်ကုန်းကြီးပေါ်က ရှေးဟောင်းဘုရားကျောင်းကြီး......
အပေါ်မှာ ချိတ်ဆွဲထားသော မီးပန်းဆိုင်းကြီးများ နှင့် ဘေးနံရံတွေမှာ စီစီရီရီ ထွန်းညှိထားသော မီးခွက်ငယ်လေးများက ဘုရားကျောင်းကြီး တစ်ခုလုံးကိုအလင်းရောင်များ
ဝါလဲ့လဲ့မီးရောင်အောက်လေးမှာ လျှောက်လှမ်းလာသော
ကျွန်တော့်ရဲ့သတိုးသားလေး အရမ်းကိုကြည့်ကောင်းနေပါတော့သည်A/N : အချစ်လေးတို့အားပေးလို့ မင်ဂါဆောင်တာလေးကို extra လေး အဖြစ်ထည့်ပေးလိုက်ပါတယ်..
ကြိုက်လိုက်မယ်မျှော်လင့်ပါတယ်
YOU ARE READING
အခ်စ္မ်ားသူ႔ဆီမွာ..😍😍 (အချစ်များသူ့ဆီမှာ) (Complete) zwgyi & Uni
General Fictionမထင္မွတ္ပဲ အေတြးထဲေရာက္ေနရာက.. သိလိုက္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ ကိုယ့္အခ်စ္ေတြ သူ႔ဆီ အကုန္ပါသြားေသာအခါ...😍😍 မထင်မှတ်ပဲအတွေးထဲရောက်နေရာက သိလိုက်တာကကိုယ့်အချစ်တွေအားလုံးသူ့ဆီပါသွားသောအခါ...😍😍