Αγαπητοί αναγνώστες,
Καλώς ήρθατε σε ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία. Σας ευχαριστώ που βρίσκεστε εδώ αυτή τη στιγμή. Ας δούμε το βιβλίο μαζί:
Ποιό είναι το περιεχόμενο του;
Η Ζωή είναι μια νεαρή φοιτήτρια των οικονομικών που της αρέσει να απολαμβάνει κάθε μικρή στιγμή της καθημερινότητας. Ο Κάμερον, ηθοποιός και μοντέλο, είναι ένας κινούμενος μπελάς για την ίδια από την στιγμή που μετακόμισε στην απέναντι πόρτα. Δύο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι συγκρούονται με ένταση, τα πράγματα όμως είναι πολύ πιο δύσκολα από όσο φαίνονται. Η ασθένεια της Ζωής θα σταθεί εμπόδιο στην σχέση τους ή ο έρωτας τους θα νικήσει τον θάνατο;Κάποιο ιδιαίτερο μήνυμα που θέλει η συγγραφέας να περάσει στο κοινό της;
Η ζωή είναι ωραία και πρέπει να την απολαμβάνουμε στο έπακρο. Εμείς οι έφηβοι συνήθως σπαταλάμε αμέτρητο χρόνο σε μαύρες και ανούσιες σκέψεις που τελικά μας οδηγούν σε υπερανάλυση και κακή διάθεση. Μέσα από αυτό το βιβλίο θέλω να δείξω πως ακόμα και αν τα πράγματα πηγαίνουν κατά διαόλου, πρέπει να κοιτάμε πάντα την θετική τους πλευρά. Η ανεβασμένη διάθεση μας βοηθά στο να αντιμετωπίσουμε τα πράγματα με ψυχραιμία και ωριμότητα.Επίσης, ο έρωτας και η αγάπη είναι συναισθήματα τα οποία δεν πρέπει να μας αποξενώνουν από τον εαυτό μας. Ο καθένας πρέπει να αγαπάει πρώτα τον ίδιο και έπειτα κάποιον άλλο. Μέσα στην ένταση και το πάθος του έρωτα πολλοί θα έδιναν τέλος στην ζωή τους για το ταίρι τους, όμως το κυριότερο όλων είναι να είσαι ερωτευμένος και κολλητός φίλος με τον εαυτό σου. Κανείς δεν πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για εσένα πάνω από εσένα. Αγάπησε, δώσε όλο σου το είναι όταν το κάνεις αλλά μην ξεχάσεις ότι αυτά που δίνεις είναι κομμάτια του ίδιου σου του ατόμου που το έφτιαξες με στοργή και αφοσίωση.
Η ιστορία είναι κατάλληλη για ανήλικους;
Το βιβλίο προτείνεται για εφήβους ηλικίας 16 και άνω ετών. Το σύγγραμμα περιλαμβάνει ακατάλληλο λεξιλόγιο και σεξουαλικές σκηνές. Αναγνώστες μικρότερης ηλικίας από αυτή που προτείνεται (16 έτη - Δεκαέξι έτη) διαβάζουν με δική τους ευθύνη.
YOU ARE READING
Κακό Αγόρι
FanfictionΜήπως έχεις μπλέξει και εσύ με ένα παλιόπαιδο και δεν έχεις ιδέα για το τι να κάνεις; Μήπως δεν ξέρεις πως να διαχειριστείς ένα Κακό Αγόρι; Ορίστε ο οδηγός σου! •Πρόφαση• [1] - [13] Ζωή - Τι γυρεύεις εσύ εδώ; Κάμερον - Ε όχι ρε πούστη, πόση ατυχία σ...