Około 2 w nocy. Pokój Izuku i Shoto.
-Miałeś dobry pomysł z tymi filmami. Nie jestem zmęczony, a tak przynajmniej mi się nie nudzi. -powiedział Todoroki.
-Ja w końcu też nie umiałem zasnąć. Ciekawe co będziemy dziś robić... Mam nadzieję, że żadnych ciężkich ćwiczeń, bo padnę jak mucha! -odpowiedział mu Midoriya.
Pomimo zmęczenia 3 godzinnym basenem chłopcy nie umieli zasnąć i w końcu zdecydowali się na oglądanie filmów. W pewniej chwili usłyszeli pukanie do drzwi i się przestraszyli, że to nauczyciel jednak Shoto szybko się opanował i poszedł otworzyć drzwi. Ujrzał w nich Kirishime i Bakugo.
-Co was tu sprowadza? -zapytał.
-Przechodziliśmy akurat obok i usłyszeliśmy jakiś cichy hałas. Wy też nie umiecie zasnąć?
-Nie bardzo. Gdzie się wybraliście o 2 w nocy? -zapytał Deku podchodząc do chłopaków.
-Bakugo zaproponował basen. Idziecie z nami? W końcu nie macie nic lepszego do roboty skoro nie potraficie zasnąć. -powiedział z uśmiechem Kirishima.
-Daj nam 10 minut. Przebierzemy się i do was dołączymy. -odpowiedział Shoto.
-Świetnie! Czekamy na dole!
Ejiro z Katsukim sobie poszli, a Todoroki i Midoriya zostali sami w pokoju.
-Co jeśli ktoś nas nakryje? Nie możemy przecież opuszczać naszych pokoi od 22 do 8 rano. Chyba, że jesteśmy pod opieką nauczycieli. -zmartwił się Izuku.
-Nie martw się, wszystko będzie dobrze. Lepiej się pospieszmy.
Tymczasem na dole.
-Po co ich zapraszałeś?! -krzyknął Kacchan.
-Nie krzycz tak, bo ktoś nas nakryje! Skoro oni też nie mogą spać to czemu nie? Zobaczysz, im nas więcej tym lepiej. -odpowiedział Kirishima.
Bakugo nie zdążył odpowiedzieć, bo chłopcy już przyszli. W czwórkę skierowali się w stronę basenu rozmawiając na różne tematy. Nawet Katsuki się udzielał. Gdy doszli do bramy napotkali pewien problem.
-Tak z ciekawości, jak chcieliście tam wejść? -zapytał Todoroki.
-Em... No, nie pomyśleliśmy o tym. -odpowiedział Ejiro.
-Odsuńcie się! Zaraz to rozwalę!
-Nie! Nie dość, że dostaniemy karę to twoi rodzice będą płacić odszkodowanie! Mam lepszy pomysł, ale potrzebuję pomocy Todorokiego. -odparł Izuku.
-W czym mam ci pomóc?
-Możemy przejść przez płot. Wystarczy, że zrobisz nam schody z lodu.
-Przykro mi, ale nie opanowałem jeszcze skomplikowanych konstrukcji. -powiedział Shoto.
-Super! Czyli nici z basenu! -zdenerwował się Bakugo.
-Uspokój się. Mam jeszcze jeden pomysł, ale trochę bardziej niebezpieczny. -wymamrotał Midoriya.
-Jaki? -zapytał Ejiro.
CZYTASZ
Obóz letni z BNHA! ❤
FanfictionTakie tam pisane z nudów i dla beki xD Zachęcam do czytania! 🥰