12r

26 1 1
                                    

Kaç gündür iki kelimeyi bir araya getiremiyorum.surekli yazıp siliyorum.duygularimi değişiyor?iyileşiyormuyum?acım mı hafifliyor bilmiyorum.üçude aynı kapıya çıkıyor ama böyle olmasından bile o kadar çok korkuyorum ki ben,sen olmasan bile seni sevmeye devam edecektim.suan ne hissediyorum bilmiyorum.canım yanmıyor sadece tuhaf bir bosluk var icimde ne acıtıyor ne de baska bisey sadece bosluk iste. Adını koyamadığım tarif edemedigim...ilk defa mı boyle hissediyorum hayir daha oncede hissettim aynı bu şekilde bittin sandım ama sonrası daha çok gözyaşı daha çok acı oldu  bundanda korkuyorum.biliyorum daha da çok aglayacam,canım çok yanacak...
Ben ben bilmiyorum yemin ederim ki hicbisey bilmiyorum... sadece tuhaf şeyler var içimde bilmeni istedigim ve bu tam olarak ne bilmiyorum.belki sen bilirsin hı? Ben sende bittim ya sendemi böyle hissettin sadece bi boşluk sonrasinda da gittin.bu sekilde mi olmuştu soyle ki bileyim çunku baska turlu olsaydi gitmezdin ki, kalırdın. Ne olursa olsun kalirdin .seven insan gidemez,seven insan öleceğini bilse kalır.sevmek bu değil midir? zaten .çunkü onsuz olsa olecegini bilir.ama sen bilmiyorsun iste .sen sevmedin çünkü.sen sevmek nedir bilmezsin... offf bende kalkmiş sana biseyler anlatmaya calisiyorum bu hep seyden sen demistin ya bana bir derdin,sıkıntın olursa ilk bana soyliyeceksin diye;iste ben hala sana kosuyorum...senin yokluğunu bile sana analtmaya calisiyorum.ozur dilerim seni sevdiğim hergün için.özür dilerim senden gidemediğim her gün için ve özür dilerim benden gitmiş olmana rağmen bisey oldugunda ilk sana koşup anlatmaya calistigim icin ama her arayisimda hicbisey sormadinki ne kdr cok anlatmak istesemde o telefon yuzme kapandi.ben sana o kadar çok alıştım ki ne bileyim sanki sen varken tüm dunya benimleydi ama sen gittin ve herkes gitti.ve anladim ki ben seni kendime hersey yapmisim.neyse sen bu gecede bağışla beni,surekli kafanı şişiriyorum.belki bir gün olur susarım,konusmam,ben olmam.o zamana kadar bağışla beni o zamandan sonrada belkide ben seni bağışlarım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaram DerinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin