♥️9.Bölüm~Yeni kız♥️

990 44 5
                                    

(Multimedya:Ateş)

Ateş'ten...

Sabah alarmla erkenden uyandım ve hazırlandım. Miray'a zaten dün erken çıkacağımı söylediğim için direk evden çıktım. Markete gidip Nazlı'nın sevdiği bütün çikolataları aldım. Sonra bir kırtasiyeye girip kalpli kutu aldım ve çikolataları içine koydum. Kutunun üstünede not yazdım.

-Eşeklik ettim, nolur affet! Sen haklıydın. Sen benim için çok büyük bir fedakarlık yaptın. Karşılığı böyle olmamalıydı. Özür dilerim. Beni affedebilecek misin?

Notu da koyduktan sonra okula doğru yol almaya başladım. Bir kaç dakikaya okula vardım. Nazlı'nın sınıfına gittim. Ece'yi kapıda görünce hemen yanına gittim ve benim olduğumu söylemeden onu birinin çağırdığını söylemesini istedim. Ece de sorgulamadan dediğimi yaptı. Bir kaç dakikaya Nazlı sınıftan çıktı ve karşısına çıktım. Beni görünce başta şaşırdı sonra kendini toparladı.

-Senin olduğunu anlamalıydım.

-Nazlı biraz konuşabilir miyiz?

-Konuşulacak bir şey yok.

-Hayır var. Lütfen sadece 5 dakika.

-Off peki, tamam. Sadece 5 dakika.

Yangın merdivenine gittik.

-Dün çok büyük eşeklik ettim. Nazlı, ben senden çok özür dilerim.

Elimdeki kutuyu uzattım.

-Bunları senin için aldım. Lütfen özürümü kabul et.

Nazlı kutuyu açtı.

-En sevdiğim çikolataları almışsın.

Notu alıp okudu.

-En azından eşeklik yaptığının farkındasın. Bu seferlik affediyorum ama bir daha böyle bir şey yaparsan o zaman affetmem Ateş.

-Bir daha olursa derken? Seni tekrar öpüp, arkasından başka kızı öpmemden mi bahsediyorsun?

-Ateş affettiğime pişman ettirme beni!

-Tamam tamam. Affettiğin için çok teşekkür ederim. Beni bu vicdan azabındanda kurtardın.

-İkinci şansını iyi değerlendir yeter Ateş. Ders başlayacak. Ben şimdi gideyim. Hediye için sağ ol.

Dedikten sonra gitti. Ben de kendi sınıfıma gittim.

Miray'dan...

Dersin başlamasına bir dakika kalmıştı. Sınıfa müdür ile birlikte bir kız girmesiyle göz odağımız orası olmuştu. Müdürün konuşmasıyla dikkatimizi oraya verdik.

-Merhaba arkadaşlar. Sınıfınıza yeni bir kız öğrenci katıldı. Tanıt kızım kendini.

Kız kendini tanıtmaya başladı.

-Merhaba arkadaşlar. İsmim Ceyda Öztürk. ........... lisesinden geliyorum. İyi anlaşacağımıza inanıyorum.

Müdür tekrar devreye girdi.

-Evet Ceydacığım kendine bir yer seç bakalım.

Buse'nin yanına geçip oturdu. Müdür de iyi dersler dileyip sınıftan çıktı. Bu kızı hiç gözüm tutmamıştı. Çünkü ilk girdiğinden beri gözünü Meriç'den ayırmadı. Tekrar arkasını dönüp Meriç'e baktığında kızla göz göze geldik. Kıza ters ters bakmaya başladım ve sessizce kıza "ne bakıyorsun?" Dedim. Kız hiçbir şey demeden ters ters bakıp önüne döndü.

♥️Aşk Engel Tanımaz♥️ (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin