İYİ'Kİ İYİKİM

83 1 0
                                    

Hayat birer sevdadan ibaret.. Gözlerin parıldarken aldığın nefes bile tıkar seni buğulu gökyüzüne. Asla demekten çekinme,neye asla dediysek geldi başımızın tacı oldu. O yüzden iyi'ki iyikimsin... Ellerinden kirpiklerine,nefesinden sesine kadar özledim de,kopamayan bir türlü özgür bırakamadığım çığlıklarım göğsümün sol kısmında yaşamlarını yitirdiler. Camımın önünde değil belki ama canımın içinde ki güvercinim.. Kanatlarının sıcaklığı ile sızlattığın tenimi mahkum ettiğin gökkuşağından bir parçada yüreğine sen sığdırdığın için gözlerinden minik bir yağmur damlası kadar öptüm.. Belki doluya dönüşür ve kış mevsimine geçiş yaparız diye. Belki aynı anda ikimizi de beyaz pamuklar üşütür diye.. Ruhunun güzelliğinden kalbimin derinliklerine inen kalın bir ip var. Tutsan elin acır ben dayanamam,bıraksan yüreğin acır sen dayanamazsın üzülmeme... Acıtmadan sevelim,kirpiklerimize birer köşk kuralım ve senin kirpiklerini yuva bileyim kendime. Gel kirpiklerim de yaşa ve ben her uykuya daldığımda rüyalarımı ele geçir. Pamuk şekerli biraz da bal karışımı gibi bakan gözlerinden başka renk ve tad uğramasın bana. Tenime değerken nefesin,dudaklarımda oluşan tebessüm hiç silinmesin gönlünden,gözünden.. Eksik olmasın huzur,sevinç,güneşli günler,yıldızlı geceler bizden. Boynuna gömülüp uyuyacağım günler hatrına nefret etmeyelim gök gürültüsünden şimşekten. En çok senin sesin yankılansın kafamın içinde beni sevdiğini söylediğin anlardaki gibi. Sen beni hoş gör,cevabını bilsem bile sorarım her gün her saniye yeniden aşık olayım diye. Her yağmur yağışında içimi alan huzur gibi saçlarıma değen damlalardan farksızsın EFULİM.. Huzurun bende vücut bulmuş ve yaşayan halisin. Ne kadar da ben'sin sevgilim. Ne kadar da ben gibisin.. Adeta benden bi parça,bütün.. Hoşuma giden tek şey gülüşün sanma yalnız gökyüzü değil yeryüzü bile ağlar buna. Sakallarının yüzüne batmasını özleyen birisine büyük haksızlık olur. Sen beni güldürebilen tek adamsın. Göz göze geldiğinde her şeyi unutup gülebilecek tek kadınım senin için. Bugünüme nasip oldun yarınıma dua ol sevgilim .... İyi'ki iyikimsin...

☆☆☆☆

Ait olduğum tek sokak,aralık bıraktığım kapıdan tek girecek olan kişisin.. Aylar sonra da olsa hoşgeldin yüreğime ♡

'EFULİM'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin