(Taehyung)
1 hafta sonra
Mira ile konuşmamızın üstünden geçen 1 hafta ardından PD nim 'e anlatacak vaktim ancak olmuştu. Yeni yıla girmemize birkaç gün kalmış, 2 hafta kadar dinlememize izin vermişti aniden ben de bu arada başımızdaki bu beladan kurtulmak için güzel bir fırsat olarak düşünmüştüm.
Kapıyı tıklattıktan birkaç saniye sonra açıp içeri girdiğimde PD-nim beni gördüğünde gülümseyerek;
" Gelsene Taehyung."
" Merhaba PD-nim. Size söylemek istediklerim vardı?"
" Otur da konuşalım. Sorun mu var."
"Aslında var."
" Dinliyorum."
Cebimden dün Mira'dan aldığım telefonunu çıkardım, mesajlar bölümüne girip sapığımızın mesajlarını açtım. Mira da ne kadar bugün gelmek istediğini söylese de nöbet saatlerinin değiştiği, bugün nöbetçi olduğunu öğrenmişti.
" PD-nim şu mesajlara bakar mısınız?"
Anlamaz şekilde elimden alıp incelemeye başladı.
" Bunlar uzun zaman beri Mira'ya geliyormuş. Daha önce geldiğini biliyordum numarasını değiştirmiş ancak durmamış tekrardan mesaj göndermiş."
Kafasıyla onayladı.
" Ben de düşündüm ki adamın bizi tehdit ettiği şeyi ondan önce biz yaparsak elinde kozu kalmayacak ve peşimizi bırakır. "
" Belki doğru düşünüyorsun ancak bu riski alamayız. "
" PD-nim bu mesajlar devam mı edecek sürekli. Bu kişi her kimse vaz geçmeyen biri. Ne yaparsak yapalım devam ettirecek. "
" Seni anlıyorum Taehyung ancak arkadaşlarını, kariyerini tehlikeye atmak istiyor musun? "
" PD-nim... - "
" Israr edeceksin değil mi? "
" Evet :) "
" Grup arkadaşlarınla konuşalım, hepsi onaylarsa tamam ama biri bile karşı çıkarsa hayır. "
" Uff- yani tamam :) "
" Birkaç dakika içinde toplantı salonunda toplanın"
"Tabi."
Yerimden kalkıp önünde saygıyla eğildim ve odadan çıktım. Bizimkilerin yanına gittim. Neresi? Pratik odası. Şaşırdık mı? Elbette hayır.
Kapıyı açıp içeri girdiğimde hepsini yere serilmiş buldum.
"Heyy Bangtan ~"
"Kapa çeneni Tae burada uyumaya çalışıyorum."
"Hyuuung ~"
"Buna yine bir şeyler olmuş."
"Haklısın Namjoon"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü ๛ KTH
Fanfic" Biri sana uçabilmek için kanatlarını nasıl kullanacağını öğretir. Uçmaya onunla devam edersin. Ama sonra etrafına bir bakarsın ki kanatlarını senden koparıp gitmiş. İşte o zaman sen hızla yere çakılırsın, ve kendini düşmekten kurtaramazsın. " Başl...