Sabahtan kalkmıştım saat yaklaşık 6 idi evden huzurlu bir yere yani denize gideceğim.
Bence Deniz en huzurlu yer. Bu gün ilk defa bu saat'te burada benden başka birisi vardı sanırım erkekti. Her halde o da hayattan
sıkılmıştı benim gibi yani öyle gözüküyordu.
Yanına gittim ve "merhaba ben Mira" o da "merhaba bende Kıvanç" dedi "tanıştığıma memnun oldum"dedim o da "bende "diye cevap verdi."Bir şey sorabilirmiyim"dedim oda"evet"dedi "bu saatte burada ne işin var"
dedim."O da nefes almak için " dedi.ve ardından"senin ne işin var dedi"bende dedimki"seninle aynı sebepten"ve ardından "görüşürüz"dedim.o da "görüşürüz" dedi.
Eve gitmek için yol aldım.Evimiz denize yakın olduğundan hemen eve varmıştım.Annemler hala uyanmamışlardı.Hemen yatağıma geçtim ve uzandım . Annem kalktı ve kahvaltı hazırlamıştı. Her sabah dışarı çıkmamın sebebi o güzel deniz kokusunu içime çekmek ti
Annemin hazırladığı kahvaltı çok güzel görünüyordu.Çok açtım ve hemen yemeğe oturdum. Kahvaltıya babamda da gelmişti.
Annem çayları dolduruyordu babama bu gün
Cumartesi nereye gidicez dedim. O da şöyle cevap verdi"yaz geldi ve bezelye çıktı Arsuz'a
Bezelye almaya çıkabiliriz"dedi. Annemde bunu onayladı ama ben Adana' ya gitmek istiyordum. En azından dışarı çıkıyorduk bu da iyi. Kahvaltımı bitirip kitap okumak için odama gittim .Okuduğum kitap Düşman Okullar dı.
Bence çok güzel bir kitap. Tam en önemli yerinde annem gelip hazırlanmamı söyledi.
Bende bir siyah etek ve üstüne beyaz bir kazak giyindim.5 dk içinde kapıda toplanmıştık. Aslında bezelye yemeyi severim ama bu gün canım Adana 'ya gitmek istiyordu .Yola çıkmıştık .Babam bir bezelyecinin önünde durdu ve bezelye aldı. Deniz kenarına oturup yedik sonra babam yola devam etti. Annem dediki "evin yolu oradan değil"babam şöyle dedi "Mira nın isteği Adana'ya gidiyoruz" dedi. Bende " teşekkür ederim baba " dedim . O da " birey değil " dedi. Adlında isteğimi söylememiştim nereden anladı? Neyse önemli olan Adana'ya gitmemiz.
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM🙏😆❤️