Jennie
Pamuk prenses elmayı yememiş
Beyaz atlı prens rapunzeli kurtarmamış
Kül kedisi o davetiye ye gidememiş
Ve masallar mutlu sonla bitmemişti .Kıyamet yaklaşıyordu...
Ders bitmişi tabi ders bitene kadar onlar dahil herkesin gözleri benim üzerimdeydi .
Hepsinden teker teker intikam alıcaktım ama ilk başlarda insanların dikkatini çekmem gerekiyordu .
Artık bana acıyan , gülen o gözler beni hayranlıkla görmeliler bana hayran kalmalılardı .
Aslında bu söylediğim oluyor gibiydi çünkü ders boyunca bazı erkekler bana sulu ağızları ile bakıyordu kızlar ise kıskanç bakışlarını yolluyordu .
Irenenin bana seslenmesi ile düşüncelerimi üfleyip ireneye döndüm .
Ir : hadi beni kantine götür kahve almak istiyorum
Ah tabi irene bu okulla ilk defa geldiği için hiçbir yeri bilmiyordu.
Onu onaylayıp kantine götürdüm sonra ikimize kahve alıp boş bir masaya geçtik .
Ir : hepsinin sana bakışlarını görmeliydin
Jn : daha çok o bakışlar benim üstümde olucak
Diyip ireneye göz kırptım ardından kahvemden bir yudum alıp geriye yaslandım .
Biraz zaman geçikten sonra 10 ucube girdi kantine ardından herzaman ki
yerlerine oturdular .
...
Kantinde oturmuş kitabımı okuyordum ve çok sevdiğim çikolatamı yiyordum .Birden etrafımda gölgeler oluştuğunda korkudan yutkundum .
Tzy : kalk burdan seni pislik
Ls : ne hakla bizim yerimize oturusun ha !
Birinin beni burdan çekip kurtarmasını o kadar çok isterdim ki .
Birden çikolatımı alıp ağızına atan jungkooka baktım . Ardından tekrar başımı yere eğip konuşmaya başladım.
Jn : b-ben b-bilmiyordum
Diyip hızlıca kitabımı toplayıp tam gidecek iken önüme sana nın geçmesi ile durmak zorunda kaldım .
Sn : sen yenisin galiba
Sadece kafamı olumlu anlamda sallayabilmiştim. ben onları tanıyordum ama onlar beni tanımıyordu .
Sn : ismin ne !
Jn : j-jennie kim jennie
Sn : HEY ÇOCUKLAR !
Sana sesli bir şekilde bağırarak kantinde ki tüm herkesin buraya bakmasını sağlamıştı .
Sn : yeni kölemizi bundan sonra KİM JENNIE . Artık so jun değil .
Cehheneme hoşgeldin jennie
Hızlıca gitmek isterken rose nin ayağıma çelme takması ile yeri kitaplarim ile boylamıştım .
Gözümden düşen acı yaşlara durmaları ile yalvarırken sanki bana meydan okuyormuş gibi daha çok akıyorlardı .
Herkes gülmeye başlamıştı bense korkak gibi ağlamaya ...
Birkaçınin gözleri bizim uzerimizde dolanıyordu . o tarafa bakmayı kesip boğazımda ki yumruğun gitmesi için kahvemden yudum alıp ireneye döndüm .
Tam ireneye birşey söylicek iken yanimıza sandalye çekilmesi ile o tarafa döndüm ama dönmem ile şok olmuştu .
Jks : naber kedicik
Jn : AMAN TANRIM JACKSON !
Hızlı bir şekilde kalkıp ona sıkıca sarıldım oda bana .
Şu an herkesin gözünün bizim üstümüzde olduğunu hissedebiliyordum çünkü çok sesli bir şekilde bağırmıştım .
Jackson benim tek arkadaşımdı yani tabi irenede vardı ama jackson benim için farklıydı . O bana burda sahip çıkan tek kişiydi .
...
Elimim tersi ile göz yaşlarımı silip yerdeki kitaplarımı toplamaya başlamıştım. Birden yanıma uzun boylu kaslı vücut yapısına sahip ve aynı zamanda yakışıklı biri gelmiş ve kitaplarımı toplamama yardımcı olmuştu . Ayağa kalktığimda o da kalkmıştı .
Jn : t-teşekkür ed-ederim . Gitmem g-gerek .
...
Jn : sen taylanda gitmemişmiydin .
Jks : geri döndüm
Jn : neden haber vermedin
Jks : bunu benim sana sormam gerekiyordu ! Neden bana haber vermeden çekip gittin ! ?
Jn : haklısın sana haber vermeliydim ama inan senle eğer vedalaşırsam bu bana daha acı vericekdi . Beni anla lütfen
Jks : seni çok özledim
Diyip beni kendine çekip sımsıkı sarıldı, sarıldık.
Irene nin öksürmesi ile birbirimizden ayrılıp ireneye döndüm.
Jn : bu jackson benim burda ki tek arkadaşım . burda olduğum zamanlar bana elinden geldiği kadar destek çıkıyor beni kolluyordu.
Başımı eğip konuştum .
Jn : yani... kormuya çalışıyordu .
Jks : hey hey birtanem hadi ama böyle yapma .
Haklıydı ben buraya intikam almak için gelmiştim . Şimdi tekrardan onların önünde tekrar eski jennie olamam . Olmucam .
Başımı yerden kaldırıp dolu gözlerim ile jacksona sıcak gülümsememi yolladım .
Ir : ah merhaba bende ırene
Jn : evet irene benim en yakın arkadaşım .
Jks : tanıştığıma memnun oldum.
Ir : bende
Zil çalmaya başladığında yukarı doğru çıkmaya başladık . Jacksonun sınıfı bizim çaprazimızdaydı .
Jackson benle vedalaşıp sınıfına gidince ireneye döndüm tuvalete gitmem gerekiyordu yoksa şuracıkda altıma yapacaktım .
Jn : tuvalete gitmem gerek sen sınıfa git ben 5 dk geliyorum .
Ir : tamam dikkat et .
Hızlıca koridorun sonunda olan tuvalete gidip boş lan tuvalete girip işimi hallettim .
Çıkıp ellerimi tam yıkıyacakken olduğum yerde durmak zorunda kaldım çünkü duvara yaslanmış kollarını belinde birleştirmiş bir şekilde bana bakıyordu ...
°°°°
Sınır : 10 oy + 10 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONU ; ölüm +18 ( TAMAMLANDI )
أدب المراهقين" Vücuduna imzamı atacağım jennie" Artık bir Meleği şeytana dönüştürmüşlerdi ... park jimin / kim jennie başlangıç : 24.03.2020 bitiş : 20.06.2020 ( kısa hikâyedir)