"Ayy bu tarafa baksana"
"Baktım ne var orada ben bir şey göremiyorum "
"Ya Azra şu sarı kazaklı çocuğa baksana "
"Eee ne olmuş ona "
"Elinin körü olmuş "dedim sonra sarılıya bir daha bakınca hemen sinirlerim geçti .
Ama arkadaşlar göz var hizam var yani Azra bunu nasıl göremez çocuk resmen ben burdayım diyor ay galiba bayılıcam.
"Ezgi Ezgiii ay Ezgi "
"Ne bağırıyon be ödümü kopardın" içimden manyak şey diye geçirdim tabi dışımdan söylesem eminim Azra ağzımı burnumu Kırardı
"Düş önüme de ne alacaksan çabuk alıp gidelim zaten zorla getirdin beni."
"iyi tm ya! " dedim. içimden ya bu kız mı erkek mi diye geçirdim.Aslınd suç bende ben niye Azrayı alışveriş yapmaya çıkarıyordum ki.
Azra beni kolumdan tutup sürüklerken ben ise hala sarılıya bakıyordum."Ay baktı walla bu tarafa baktı.
"Umutlanma salak hareketlerin yüzünden bakıyordur.
"Ay geliyor bu tarafa doğru geliyor ."hemen kolumu Azra'dan kurtarıp sarı saçlarımı düzeltmeye başladım bu arada o da bize doğru gerçekten geliyordu son 10 adım 9,8,7..."Vural holding nerde biliyor musunuz?"
"Kendisi babamın olur."
"Hı "
"Yani şey demek istedim Vural holding bizim,sen neden arıyordun "Ah tesadüfe bak!
"iş görüşmesi için bu arada ben Serkan tanıştığıma memnun oldum "hemen elimi uzattım
"Ben de Ezgi istersen seni oraya götürebilirim"ben sarılıya ay ağız alışkanlığı serkan konuşurken Azra bana ters ve sıkılmış bakışlar atmaktan beni mahrum bırakmıyordu.
Azra"aynen Ezgi seni bıraksın hadi ben kaçar. "dedi ve beni oracıkta sarılıyla yalnız bıraktı. Bunu. Hesabını ona sormayı not aldım.
"çok mu istiyorsun?"
"Neyi?""Benle beraber gelmeyi"
"Ne münasebet canım ben babişimi görmek için söyledim ayrıca sana adresi verip ben taksiyle gidebilirim zaten yakın buraya"
"Tm tm inandım hadi gidelim"dedi sanki inandırmak zorundaymışım gibi
"Falow me o zaman"dedim önüne geçerek. İçimden ay bu çocuğa ne oldu böyle kibar birine benziyordu aslında yanılmışım demek ki.
"Evet geldik bak şurası"dedim karşıdaki binayı gösterirken.
"Şaşırttın beni"
"Aa niye?"
"İçimden yol boyunca kafamı ütüler diyordum ama hiç konuşmadın tabi bir de şu var yol boyu beni kesmek vaktin kalmamıştır. "dedi ben de durup"terbiyesiz misin sen ya ben niye seni keseyim çok mu yakışıklısın sen?"dedim.içimden eveeet diyen iç sesim var ya...
O da zaten iç sesim gibi "değil miyim?"diye sordu Ayy ne dicem şimdi ben buna ya,en iyisi susmak diyip asansöre doğru ilerledim tabi çapkın gülümsemesiyle arkamdan gelmeye devam ediyordu.Düğmeye basıp asansörün gelmesini bekledim. Sarılı da yanımda duruyordu. Aslında yanyana iken çok komik duruyorduk.o 1.78 civarında ben ise 1.60 diyeyim siz anlarsınız."Cevap bekliyorum"
"Hıh geldi asansör "diyip asansöre bindim ve 8. düğmeye bastım bana bir daha bu soruyu soracağım eminim bu yüzden ne cevap vereceğimi düşündüm ben düşünürken imalı bakışlarını üzerimden eksik etmiyordu. Çok şükür bi daha sormadan asansörün kapısı açıldı . Hızlı bir şekilde çıktım o da arkamdan geliyordu babamın sekreteri Güliz ablanın odasının önünden geçerken arkamı dönüp;
"Bu odaya gir seninle ilgilenirler okey "dedim ve konuşmasını beklemeden az ileride olan babişimin odasına girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARILI
RomanceDeğil miyim? Sorusu ile başlayan ve cevabını bir türlü alamayan Sarılı ile Ezgi hikayesi "Ya sen gerçekten baş belasısın " "Öyle mi?" "Evet" "Tm o zaman bir daha yüzümü görmessin olur biter " "Aynen" "Aynen"