Kim Jiseo
Imię sceniczne: JiseoData urodzenia: 01.08.1997
Wzrost: 169 cm
Waga: 45 kg
Przezwiska: JiJi, Jisuwu, Princessa, Worldwide Beauty, Gummy, Archery Queen.
Rola w zespole: Główny wokal, prowadzący taniec, wspomagający rap, visual.
Rodzina: mama, tata, starsza siostra, młodszy brat.
Lubi: ramen, wyjazdy za granicę, czytanie książek, śpiewać, denerwować swojego młodszego brata, robić pranki, oglądać zagraniczny YouTube.
Nie lubi: horrorów, długich treningów, tańczyć, gotować i sprzątać, kłócić się z Jinem, chodzić w sukienkach, chaosu wokół niej.
Głos zapożyczony od Solar (Mamamoo)
Rap zapożyczony od Joy ( Red Velvet)
Ciekawostki:
1. Dołączyła do grupy w 2015.
2. Jest najpopularniejszym członkiem zespołu głównie w Ameryce Północnej i Europie.
3. Dzięki niej, zespół ma również dużo fanboyów.
4. Mówi płynnie po koreańsku, angielsku, japońsku i hiszpańsku.
5. Jej straszą siostrą jest Kim Jisoo z Blackpink, a młodszym bratem Kim Jungwoo z NCT.
6. Ma bardzo dobre kontakty z NCT 127, Blackpink oraz zespołami spod JYP.
7. Najbliżej jest z Taehyungiem i Jinem, ponieważ oni najbardziej się o nią troszczą.
8. Jiseo jest starsza od Jungkooka o miesiąc, co go bardzo denerwuje i nie może znieść myśli, że jest jego Nooną.
9. Jej czarującym punktem są zielone oczy, które są nietypowe dla Koreanek.
10. Ma również taki sam uśmiech co Yoongi, przez co przezywana jest Gummy.
11. Jej przezwisko Jisuwu wzięło się od jej brata, którego przezywają Junguwu.
12. Mimo drobnej postury jest naprawdę silna.
13. Jej rodzice mieszkają w Chicago, przez co rzadko ich widzi.
14. Razem z Jiminem mają najpopularniejszy ship w kpopie.
15. Zna również takie gwiazdy jak Bebe Rexha, Ashton Irwin czy Meghan Trainor.
16. Ma 39 milionów obserwujących.
17. Ukończyła SOPA razem z Jungkookiem.
18. Namjoon i Jiseo mają tendencję do niszczenia wszystkiego czego dotkną, dlatego Jin nie pozwala im zbliżać się do kuchni.
19. W 2017 wydała swój solowy mini album, który długo utrzymywał się w pierwszej dziesiątce Billboard 200.
20. W 2018 uznano ją za najpiękniejszą kobietę świata.
21. Gdyby nie jej niechęć do tańca, byłaby głównym tancerzem w zespole.
22. Jest raczej słaba w pisaniu tekstów. Czasami doradzi Sudze, jednak ona nie ma większego wkładu w tekst.
23. J-hope to osoba do której kieruje się po rady.
24. Przez dwa lata była w związku z Jaehyunem z NCT, jednak oboje rozstali się w przyjaźni aby skupić się na karierze.
25. Jest żeńską maknae.
26. Jest ambasadorką Dior.
27. Nie ma magazynu, na której okładce by jej nie było.
28. Według Forbes, jedna z najpopularniejszych kobiet na świecie.
29. Nie raz spada na nią duża fala hejtu z powodu jej "grubej" sylwetki.
30. Jest chora na astmę.
CZYTASZ
8th member of BTS
Short StoryÓsmy żeński członek zespołu BTS. *Profil członkini, ciekawostki, urywki z życia jej i chłopców*