10.Bölüm

1K 59 6
                                    

"Herkes coğrafya ödevlerini açsın."
Bay Park ödevlerimizi açmamızı isterken Rose kolumu dürtükledi.
"Yaa Lisa ben yapmayı unuttum."
Rose'ye gözlerimi devirirken arka sırada oturan Jisoo uniem ve Jennie'de aynı tepkiyi verdiler.
"Tamam da benden ne yapmamı isiyorsunuz?"
"Ödevleri diğer derse bakmasını iste."
Oflayarak elimi kaldırdım. Bay Park gülümseyerek beni kaldırdı.
"Bay Park ödevde anlamadığım bir soru var. O soru sizin anlatacağınız derse bağlı. Odevlere diğer ders bakabilir misiniz?
Tüm sınıf evet diye bağırırken Bay Park gülümsedi.
"Sınıfta ödevini yapanın tek Lisa olduğunu ve sizin teneffüste geçireceğinizi bildiğim halde kabul ediyorum." Bay Park gülümsedi ve bana dönerken.
"Lisa teneffüste yanıma gel. Sinav notlarını sadece sana vereceğim. Artık derse dönelim."
Derse başladık.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
Teneffüste Bay Park ile öğretmenler odasına gittim. Odada Bay Jeon'u görünce kalbim ağzımda atmaya başladı. Yavaşça eğildim ve o da gülümsedi. Bay Park bana notları verirken kolunu omzuma attı ve;
"Bay Jeon,Lisa okulun en akillısı ve en çalışkani. Çok seviyorum Lisa'yı. Hep çalış Lisa. Çok başarıli olacağına inanıyorum."
Bay Park'a teşekkür ederken Bay Jeon ise;
"Biliyorum Park. Lisa çok başarılı."
Ikisine de gulumsedim ve odadan çıktım.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
"Evet Lisa. Okul bitti şimdi ise özel ders salaklıği başladı."
Jennie'ye göz devirdim.
"Off be Jennie. Özel dersi kendim için aldım zaten. Sizin katılmanıza gerek yok. Ayrıca Aisha 1 haftalığına arkadaşınıda kalacakmış.
"Bu iyi bir haber. O zaman akşama erkekler gelsin."
Rose'nin bu parlak fikrine göz devirirken kızlarla el salladım ve Bay Jeon'un yanına geldim.
"Bay Jeon. Özel ders için gelmiştim."
"Aaa evet Lisa. Hadi gidelim."
Kafamı salladim ve beraber eve yürüdük. Sanırım yolda giderken bayılacaktım.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
"Evet Lisa eksik olduğun ya da çalışmak istediğin bir konu var mi?"
"Sanırım denklemler."
"Tamam o zaman ilk biraz konu anlatayım daha sonra da soru çözelim. "
"Tamam Bay Jeon."
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
"Ve buradan ×=20. Aslında bu kadar basit bir konu."
"Aslında iyi olduğum bir konuydu ama üstünde durmak istedim sağ olun."
"Ne demek. Senle ders gerçekten eğelenceli ve verimliydi."
"Bay Jeon zamanınız varsa size bir kahve ikram etmek isterim."
"Çok iyi olur Lisa."
Odadan çıktım ve hızlıca mutfağa indim. Iki tane kahve yaptıktan sonra yukarı çıktım. Bay Jeon ders notlarimiza bakıyordu.
"Buyrun Bay Jeon."
Bay Jeon gülümsedi ve kahveyi aldı.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
"Kahve için sag ol Lisa. Yaptıklarımızı tekrar et. Iyi günler."
Başımı eğdim ve kapiyi kapattım.
Sanırım dünyanın en güzel günüydü...
Selammm. Nasılsınız? Yeni bolum geldi. Lütfen Vote vermeyi unutmayın. Ne olursunuz hayalet okuyucu olmayın. Sizi seviyorum.❤





❤❤❤❤❤❤💋💋💋

Love My Teacher|Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin