Začátek Rodokmenu

19 1 0
                                    

V vesmíru lze najít mnoho jistě podobných planet nebo hvězd a vaše Zeměkoule není výjimka. Tento příběh se nalézá na Zeměkouli, která je do slovo obsypaná ostrovy s různými příběhy lidí. My se ocitneme na ostrově, který se jmenuje Třetí. Na něm začal náš příběh o rodině Threedové. Všechno to začalo jedním slovem "Třetí". Jedna rodina s třemi dcery měla bohatý majetek s velkým domem a s statkem. Matka to byla rázná a už u ní se začal sepisovat deník rodiny a svoje nároky na rodokmen. Nejmladší dcera se zamilovala do jistého dřevorubce. Byl to dobrý chlap s čestným a odvážným srdcem. Nejmladší dcera Marie se tedy do dřevorubce zamilovala na plese. Plesy pořádala její rodina  jako vděk za dobré přátelství na jejich ostrově. Matka tří dcer měla už dost věčného dědění po muži podle ní to muži rychle rozházeli a jejich rodina pak zas musela všemožně šetřit. Na svatbě své nejmladší dcery Marie prohlásila pomocí námitky, že od této svatby platí dědictví na ženy. Marie tedy byla první, která dědila vše po otci. Od té svatby se tedy dědilo po matce na dceru a Marie pak začala sepisovat knihu rodokmene a též se začalo dodržovat pravidlo poslouchání nejstarší matky. Nakonec se jejich rodokmen stal Královským a vládly ostrovu. Vybudovali palác kousek od pobřeží a též vybudovali dost dobrý hospodářství. Obchodovali s vedlejším  ostrovem s rodinou  Kozlinkou ti vynikali s látkou na šaty a vyráběli všemožné látky. Společně se tyto ostrovy doplňovali. 
Rodokmen

Marie Threedová + Antonio Threed
Dcery: Marie Threedová a Sofie Threedová

Marie Threedová + Mike Sekal
Dcery: Sára Threedová a Megii Threedová

Sára Threedová + Ben Srden
Dcery:  Klára Threedová a Adéla Threedová

Klára Threedová + Jack Simon
Dcery: Helga Threedová a Hana Threedová

.

  .

    .
    
      .

                        -- Postavy --

Helga Threedová
   Citlivá mladá slečna. Před málo čím       couvne. Snaží se všem zavděčit, ale ví že to né vždy jde. Největší strach má z své matky a s myšlenkou, co bude po smrti.
Dlouhé vlnité hnědé vlasy nosívá převážně rozpuštěné, ale i tak učesané.
Má jednoho koně chladnokrevníka Hnědáka, kterýho její otec nechal na Severním ostrově.

Hana ThreedováVelké sebevědomí a pozitivní nálada to je její nejpřesnější popis

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Hana Threedová
Velké sebevědomí a pozitivní nálada to je její nejpřesnější popis. Šarm dodávají její blonďaté vlasy často upravené podle nejnovější módy, které sama párkrát určuje. Její vztah matce je jen pracovní. Svou sestru má jako prioritu. Je to taky realista.

Thomas KozlinkaPokud se chováte mile a máte zdravý rozum bude vás Thomas mít rád

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Thomas Kozlinka
Pokud se chováte mile a máte zdravý rozum bude vás Thomas mít rád. Má rad velmi společnost vedle svých přátel a má je na prvním místě. Má smysl pro spravedlnost. Je velmi citlivý a také přehnaně žárlivý.
Jeho kůň Simon má čestné místo vedle Hnědáka. S mílím obličejem, co nosívá tak na Severním ostrově má mnoho obdivovatelek.

Lucas KozlinkaPerfekcionista a velmi dobrý obchodník

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Lucas Kozlinka
Perfekcionista a velmi dobrý obchodník. Pomáhá rodině s rozvojem jejich ostrovu. Když to jde tak brýle nenosí. Kudrnaté vlasy s brýlemi vypadá velmi autoritativně. Nepotrpí si na popularitu. Těžko se smiřuje když se musí podvolovat.

 Těžko se smiřuje když se musí podvolovat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

* Tyto obrázky berte jen jako nápomoc. Né vždy sedí popis postavy s obrázkem. Jen pro přibližnou představu.*

~Osudový Rodokmen 3 ~Kde žijí příběhy. Začni objevovat