Xxx dinleyin ✌🏻😌
'20 ekim 2020'
Herkese merhaba... Yeni bir kurguya başladım. Mart ayından beri aklımda olan bir ficti. Ama cesaret edemedim. Daha bitmemiş kitaplar benim ruhsal değişimlerim...
Bu kurgu çok zorladı beni. One shot olucaktı. Ama baktım yungi shipi ficsizlikten oluyor heps texting güzel kurgu bulayım dedim. Adı başkaydı kurgusu başkaydı. 600 kelimelik bir şey yazdım. Daha sonra bıraktım. Daha sonra biri ile tanıştım onunla konuşurken bana bir yazardan bahsetti "Ray Bradbury" çok ilgimi çekti.
Çok yeni bir atniy'im ve şarkılarını çok az biliyordum bir gün tamamen araştırdım ve Aurora adında şarkılarını dinledim ve dehşet bir ilham geldi. Buda spoi MatzM Kübra sus. Sonra kurguyu yazdım. Sonra konusu karahindiba olan 3 kurgu vardı aklımda.
İyi ki varsın KÜBRA shatiny_ ❤ sen olmasan bu kurgu ölmüştü. 3 kurgu ise yungi dans ederken tanışacaktı hatta bunu yazio silmiştim. En sonunda buna karar verdim.
Ve herhalde bir 10 bölüm hazır watty e değil notlara yazmıştım. Ve en büyük ilham kaynağım çileğim 🍓 sen bilmesende bana çok ilham oldun.
Ha birde öküz kardeşim çok tıkandığım anlar vardı 10 gün yazamadığım tam o anda bir şarki açtı ve ilham oldu pat pat yazdım.
Umarım beğenerek okursunuz. Ben kurguyu 10 defa okudum ve çok sevdim ilk defa bir ficimi beğenerek okudum.
~Musmutlu okumalar ♡Ayak seslerim bu sessiz gecenin sükunetini bozarken ezbere bildiğim yolu takip ediyordum.
Yine moralim bozulmuştu annemle olan kavgalarım artmıştı. Annemi gerçekten çok seviyordum. Fakat bir inadı vardı ki kırabilene aşk olsun. Kararlarımı sürekli sorgulaması beni sinir ediyordu. Benim geleceğimdi sonuçta ben yaşayacaktım neden istediğim gibi yaşamama izin vermiyordu anlamıyordum.
En sonunda babam araya girmiş sakinleşmemizi söylemişti. Yemeğimi yedikten sonra sadece babama biraz hava alacağımı söyledim. Kapıyı açıp dışarı çıktım. Üstüme ceketimi aldım. Ve canım sıkkınken gittiğim o özel bahçenin yolunu tuttum.
Gökte binbir yıldız vardı ışıkları göz alıcıydı. Yaşadığım yerde elektirik problemi oldukça fazlaydı. Buna minnettardım. Çünkü betonlaşma sebebi ile her yerde sokak lambası oluyordu. Ve o mükemmel yıldızların görüntüsünü gölgeliyordu o gereksiz ışıklar.
Yolu takip ettim. Ve en sonunda varmıştım huzur bulduğum yere. Benim karahindiba bahçem.
Bu şehire taşınalı 6 ay olucaktı. Bu yeride tesadüfen bulmuştum. Aslında bulmuştuk. Geldiğimiz ilk gün martın ilk günüydü. Ve çok fazla rüzgar vardı. Küçük kız kardeşim Chin sun o karmaşanın arasında uçurtmasını bulmuştu. Tam bir saat uçması için uğraşmıştık hem onun söylenmeleri ile hemde koşmakla uğraşmıştım. En sonunda gökyüzü ile buluşan uçurtmanın güzelliğini izlemiştik. Rüzgâr sert bir şekilde esince uçurtma ipinden kopmuş ve chin sun'un bana bağırması ile uçurtmanın peşine düşmüştüm. Ve o uçurtma beni buraya kadar sürüklemişti. Rüzgâr durmuş ve uçurtma ayaklarımın dibine düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑲𝒂𝒓𝒂𝒉𝒊𝒏𝒅𝒊𝒃𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂𝒃ı |Yunho-Mingi|
General FictionVe o çok sevdiğim ses tonu ile fısıldamıştı. "Bana sen lazımsın, bir bardakta karahindiba şarabı..." Fısıldarken gözlerimi kapatmıştım. Ve yutkunmama engel olamadım. Ve kulağımdan uzaklaşıp nefeslerini dudaklarıma vermişti. Ben hâlâ gözlerimi açma...