Jennie
Kendimi toparlayıp aklımda ki anıları siktir edip jiminle gözlerimi buluşturdum .
Bana sert ve acımasız bakan gözlerine. Hiç mi ya ? Hiç mi pişman olmadı ? Hiç mi bir kızın hayatını mahvederken pişman olmadı ?
Ama ben onları pişman edecektim . Yaptıkları pisliklerini yüzlerine vura vura pişman edecektim .
Jn : Ne istiyorsun?
Kollarını indirip bana doğru 2 adım attı .
Bense yerimden kıpırdamadım aksine başımı daha da dikleştirdim .Jm : geri döndün demek ha ?
Kurduğu cümle dudağımın sol tarafa doğru kıvrılmasına neden olmuştu .
Evet geri döndüm. Sizden intikam almaya geldim . Sizi mahvetmeye geldim . Size yapacaklarımla sizi öldürmeye geldim .
Ellerimi belimde birleştirip karşılık verdim onun iğrenç suratına .
Jn : gördüğün gibi
Jm : o zaman tekrardan hoşgeldin cehheneme kim jennie
Sesli bir şekilde alayla gülüp bir anda ciddileşip jiminin dibinie girdim .
Hareketime şaşırmış olacak ki kaşlarını çatmıştı.Jn : asıl siz hoşgeldiniz
Jm : eski günleri unuttun galiba !
Jn : unuturmuyum hiç ! Bana yaptığınız eziyetleri , dayakları , unuttum mu sandınız ! Ben buraya sizi mahvetmeye geldim . En az Bana yaptıklarınız kadar sizi öldürmeye geldim ! Bir k-kızın...
Cümlenin devamını getiremiyordum . Boğazıma yumruk oturmuştu âdeta.
Göz yaşlarım çoktan firar etmişti .Bana hâlâ anlamsız bir şekilde bakmaya devam edince devam ettim .
Jn : bir kızın hayatını çaldığınız gibi bende sizin hayatınızı çalıcam . Bana yalvarıcaksiniz ! Yapma diye ayaklarıma kapanacaksınız ! Ama ben sizin beni duymadığınız gibi kulaklarimı kapatıcam ! Seni mahvedicem park jimin !
Jimin başını 1 - 2 saniyelik yere eğip tekrar gözlerini benle buluşturdu .
O benim aksime daha sakin konuşmaya başlamıştı .Jm : beni mahvedemezsin jennie
Arkasını dönüp tam gidecekken durmasını sağlıcak ve içimi acıtan içimden birşeyler koparan cümleyi kurdum .
Jn : SENİN ÇOCUĞUNU SÖKÜP ALDIM BEN İÇiMDEN !
Olduğu yerde durmuştu . Biliyordum onunda tam şu anda canı yanmıştı .
Ama daha çok yanacakdı .Jimin tekrar bana dönüp kısık sesle konuşmuştu .
Jm : ne ?
Jn : duydun ! Senden olan çocuğumuzu öldürdüm ben içimde .
O gün o gece bana yaptığın o iğrenç şeyden sonra neler yaşadım sen biliyor musun !? Hayatımı çaldın lan ! Kendimi kirlenmiş gibi hissetmemi sağladın ! Birdaha asla geri dönmücek mutluluğumu çaldınız ! Ama ne uğruna ha !? Ne uğruna !?
Sadece kendi zevkiniz için kullandinız beni ! Ama senin canını yakıcam demiştim! Bak senin canını yakarken aslında kendi canımı yakıyormuşum! Ben senin yüzünden bebeğimizi öldürdüm !Artık nefes almakta zorlanıyordum . Bacaklarım artık beni taşıyamıyordu .
Yere çöküp ağlamaya başladım . O ise hiçbirşey demeden çekip gitti .
Bunu size ödeticem ....
...
Ir : ben geldimm
Jn : hoşgeldin
Koltukta doğrulup oturur pozisyona geçtim .
O konuşmamızdan sonra ireneye çantamı okul çıkışı gelirken getirmesi için mesaj atmıştım .
Okuldan çıkıp sahilde birkaç saat yürüyüp eve gelmiştim .
Benden 1 saat sonrada irene gelmişti zaten .
Ir : noldu benim kuzuma böyle ?
Ireneye yanıma gelip oturmuştu .
Jn : birşeyim yok
Ir : var birşeyler zaten okuldan da erken gittin .
Jn : onunla karşılaştım
....
Ir : ah tatlım biliyordum üzüleceğini . Peki ona ne zaman söyliyeceksin ?
Jn : zamanı gelince
Ir : tamam . kahve yapıcam ister misin ?
Jn : hayır teşekkürler ben odama çıkıp uyucağım .
Ir : tamam birtanem . Birşey olursa seslen
Başımı sallayıp odama çıktım . Ardından üstümü değiştirip saçlarımı yukardan topuz yapıp yatağın içine girip kullaklığımı taktım . En sevdiğim müziği açtım ve uyumaya çalıştım .
O olay yaşandıktan 4 ay sonra hamile olduğumu öğrendim .
Her ne kadar onu istemesemde doğurdum .
Evet jimine yalan söylemiştim canınin yanmasını istemiştim ama zamanı gelince söyleyecektim.Aklıma benden haber bekleyen kai dank etmişti hemen yattığım yerde doğrulup telefonu elime alıp kai aradım
K : alo ?
Jn : herşey hazır mı ?
K : hazır olmaz mı kedicik hepsi tamam .
Jn : güzel Yarın başlıyoruz. Benden haber bekle
K : tamam .
Telefonu kapatıp tekrar kendimi uykunun kollarına saldım ...
°°°°
Sınır : 10 oy + 10 yorum
Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONU ; ölüm +18 ( TAMAMLANDI )
Teen Fiction" Vücuduna imzamı atacağım jennie" Artık bir Meleği şeytana dönüştürmüşlerdi ... park jimin / kim jennie başlangıç : 24.03.2020 bitiş : 20.06.2020 ( kısa hikâyedir)