Makacs mint az öszvér

2.3K 75 1
                                    

| Rose

Az eső elképesztő mennyiségben esett, a hajam, a kabátom sőt mindenem teljesen elázott. Fogadni mernék rá hogy még az alsőneműmből is vizet tudnék csavarni. A zebrán átkelve imádkoztam hogy nehogy egy kocsi elüssön, hiszen ez az idő főképp a gépjárművezetőkre veszélyes, van aki nem tud időben megállni, vagy a rossz abroncs miatt kisodródik az útról, az eső olyan sűrűn esett hogy én is alig láttam az orrom hegyétől.
Miután sikeresen átértem a zebrán, elmondtam magamban egy imát és köszönetet az égieknek. Ám a helyzetemen ez sem segített, a mellettem elhajtó kocsik erősen csapták föl a vizet, egyenesen a lábszáramra. Szuper, volt egy olyan érzésem hogy jövőhéttől egy szép kis tüdőgyulladással fekszem majd otthon. Lépteimet szedtem hogy minél hamarabb otthon legyen, egy gyors forró fürdővel elintézem és talán betegeskednem sem kell.
Gondolkodásomból egy idegen autó közelítése zökkentett ki, lelassított. Egy csodaszép fekete Audi A5 állt meg mellettem, s egy férfi húzta le az ablakot. Legelső gondolatom az volt hogy talán el akarnak rabolni, vagy esetleg megerőszakolni.

- Szép napot Rose! Nincs szükséged egy fuvarra? - hallottam, s pillantottam meg Mr. Mendes-t.

- Áh tanár úr! Hirtelen azt hittem meg akar erőszakolni. Ugyan dehogyis, de azért köszönöm - itt szerettem volna lezárni a dolgot és felkészülni a további hét perc hideg zuhanyra míg hazaérek, ám ezt a férfi nem engedte.

- Rose, kérlek gyere hidd el nem foglak megerőszakolni - mosolyodik el - gyere mert megfogsz fázni - nyitja ki az ajtót, a meleg levegő megcsapta orcám s valóban elgondolkodtam az ajánlatán. Nem akarom hogy miattam tegyen kitérőt, azt sem akarom hogy teljesen eláztassam a kocsiját. Hisz ismétlen csöpög belőlem a víz.

- Rose, ne légy makacs. Nem szeretném ha beteg lennél, másrészt tartozom neked - szinte könyörög.

- Nézze Mr. Mendes. Mérhetetlenül kedves és jószívű, de nem szeretnén hogy ez a gyönyörű kocsi egy tócsa legyen miattam - lépek közelebb az autóhoz.

- Rose, ha nem szállsz be nagyon meg fogok haragudni, semmi rossz szándék nem vezérel esküszöm. Kérlek! - basszus, a történelem tanárom itt könyörög nekem, Rose ne most legyél önfejű az egézséged múlik rajta. Másrészt mi rossz van abban ha elfuvaroz? Te is megtennéd érte ha fordított helyzetben lennétek. Semmi rossz szándéka nincs, mindössze nagyon inteligens, és piszkosul jóképű. Harmadrészt pedig a történelem tanárod. Ezesetben az agyam döntött így mégis beszálltam a fűtött autóba, a férfi egy mosollyal adta tudtomra hogy végre nem kell tovább esdekelnie, így végre elindultunk.

- Mégegyszer nagyon hálás vagyok, nem lakom messze, de most nézze meg a bőr ülés teljesen csurom víz. Ígérem egy szavába kerül és kitisztítom - kezdek bele a hegyibeszédbe, teljesen összezavarodtam, ez nem helyes. Nagyon nem, de nem is bűn. Ennek nem szabad megismétlődnie, de mégis olyasfajta biztoságot nyújtott a meleg, és ez az autó, nem utolsó sorban pedig a sofőr.

- Merre kell mennem? Bevallom a naplóban megvan adva a lakhelyed, de nem szoktam nézegetni, szóval Miss. Adams, kérem navigáljon - néz rám s mosolyog.

- Öhm az Elen Street 12, de a sarkon is megfelel tényleg! - hamarosan meg is érkeztünk. A ruháim talán egy kicsit szikkadtak, de még mindig iszonyatosan kellemetlenül éreztem magam. Az eső nem hagyott alább, sőt talán mégjobban esett azóta mióta beszálltam. A kocsi a feljáróra gurult, majd a férfi behúzta a kéziféket.

- Miss. Adams megérkeztünk - feleli, ez talán enyhe célzás volt hogy ebben a szent pillanatban kapkodjam magam s szálljak ki?

- Köszönöm szépen, megmentette az életem, lehet ígyis az ágynak esek, de talán Önnek köszönhetően elkerülöm. Meghívhatom esetleg egy kávéra, vagy teára? - csúszott ki belőlem az utolsó mondat, aminek talán nem is kellett volna, féltem a reakciójától. Mivan ha rámenősnek hisz, vagy teljesen zavarba esik.

- Köszönöm a meghívást de rengeteg dolgom van hátra, ráadásul neked most egy forró zuhany jol fog esni. Ne aggódj a kocsi miatt, nem lesz semmi kár benne - miért nincs több ilyen férfi aki ilyen tisztelettudó és inteligens?

- Én köszönöm Mr. Mendes, további szép napot! - mosolygok rá, s már ki is ugrottam az autóból. A kulcsom szerencsére hamar megtaláltam így másodpercek alatt bejutottam a meleg lakásba. Azonnal megcéloztam a fürdőszobát, s beálltam a forró zuhany alá. A vízcseppek végigszántották egész testem, izmaim ellazultak. Hideg testem hőmérséklete ismét normalizálódott. Hajam kontyba kötöttem, majd végül arra is sor került hogy megmossam. Körülbelül fél órámba telt míg teljesen megszárítkóztam, és a hajam is sikerült elfogadhatóvá tenni. Mindezek után magamra öltöttem a pizsamám, s vacsorát készítettem. Délután fél ötkor. A tanulás sem maradhatott el, jövőhéten rengeteg dolgozat vár ránk, ráadásul nem a legkönyebb tantárgyakból, így megkezdtem a kérdések kidolgozását, mihelyst a történelemhez értem szinte lelki szemeim előtt láttam a ma délután történteket. Fejrázva mosolygtam s ismét a tantárgynak szenteltem a figyelmem.

Az érettségire való felkészülés sokkal keményebb mint az ember hinné, négy évnyi, sőt ha pontosítani akarok szinte az egész iskolás tananyag amit tizenkét év alatt tanult az ember mindent magába foglal. A tételek, csak a kérdés fél oldal, na és persze a válasz rá egy - egy és fél oldal. Valódi öröm érettségizni. Csak egyszer legyünk túl rajta.
Miután teljesen kifárasztottam magam a tételek kidolgozásával. A másnapi cuccom elpakoltam holnapra, holnap már péntek ebben a minutumban ez ad erőt hogy reggel felkeljek.
Mihelyst a fejem párnát ért azonnal magába szippantott az álomvilág.

|| heey babiiees, ismét egy rész remélem elnyeri a tetszéseteket. Ígérem a következő rész sokkal izgalmasabb lesz😚hamarosan azt is publikálom. De a legfontosabb hogy nagyon vigyázzatok magatokra. A Wattpad televan rengeteg csodálatos könyvvel, olvassatok ezzel is telik az idő, na de a tanulást se felejtsétek el! Remélem mindenki egézséges, maradjon ez így, nagyon vigyázzatok magatokra, puszillak titeket. Hamarosan új résszel köszöntelek titeket. Áh még valami! Ne felejtsétek el visszaolvasni a részeket, teljesen más történetet írtam le, ami sokkal jobb mint az előző változat! Jó éjszakát, aludjatok jól💖

my_history_teacherWhere stories live. Discover now