Hadi Rosé hızlı ol..Rosé söylenerek aşağıya iniyordu.Bu gün önemli bir gündü çünkü velvonin barına gidecektik ve C-dragondan paraları alacaktık.Bu çok zor olacaktı ama bizin yapamayacağımız iş yok.
Dalmış giderken Rosé'nin sesini duydum.
"Lisa bana hızlı ol deyip durma....ben senin gibi bir kotla çıkmıyorum.....orada güzel erkek bulurum .Hem daha jisoo ve jennide gelmedi onlara bağır..."
Gözlerimi devirip evi inecek kadar bağırdım."UNNİEE AAAAAA AYAĞIMMM"
Bağırmakla birlikte jennie uçarak jisoo ise elinde rimelle aşağıya koşmuştu.Olayı algılamaları beş dakikayı buldu ve yüz ifadeleri korkudan kızgınlığa dönüştü.jisoo yukarı çıkmaya başlasada jennie bana bakıp bir kedi gibi üstüme atladı ve beni ısırmaya başladı.
Onu üstümden kaldırırdın ama gülmekten kıpırdayamıyordum ki.
Anladım aşkınsın......spodldkd sonsuz bende seni seviyorum jennie unnie.....spkdldödl.....
Jennie unniem de artık gülmeye başlamıştı ve hala üstünde yatıyordu.
İkimizde jisoo unniemin sesi ile kendimize geldik."Hadi lisa birde bize diyordun."
Kendimi toparlayın ayağa kalktım. Kızların giydiklerine baktım çünkü...... neden olmasın
Jennie unniem siyah kısa bir elbise giymişti.
Rosé ten rengine uygun kısa tül bir elbise giymişti.
Jisoo unniem ise yine mükemmeldi. Bordo kısa bir elbise giymişti.
Bense siyah bir tulum giymiştim.Anahtarları alıp evden çıktım ve arabaya goğru yürümeye başladık.
"Umarım kolay olur"dedi jennie.
Jisoo unnie küçümseyen bakışlar atıp."tabiki kolay olacak çünkü ben varım"dedi.
Hepimiz gülüyorduk ama biliyorduk ki kolay olmayacaktı.Bir anda aklıma gelen şeyle "Kizlar sakin sarhoş olmayın dönerim hepinizi "
Rosé benim taklidini yaparken
Jennide dalga geçiyordu
"Tamam lalisa oppa"Hepimiz kızların saçmalıklarına gülerek arabaya bindik.
Hızlara bara doğru sürmeye başladım.
...
Bara geldiğimizde arabayı uzak bir yere park etmiştik.plan c-dragonu oyalayıp çantadaki.1milyar doları alıp tarihe karışmaktı.
İçeri sakince girip etrafa dağıldık.
G dragonu ben oyalayacaktık kızalar parayı alıp arabada veni çekmeyeceklerdi sonra kaçacaktık.Şuan g dragon kenarda oturmuş dans eden kızları izliyordu para çantası hemen yanındaydı.Yanın emin adımlarla ilerleyip o ne olduğunu anlayamadan kucağına oturdum.Ilk önce şaşkındı şimdi pişkince gülüyordu.
Sen gül son gülen iyi güler.
Yaklaşıp kulağına doğru üfledim.Şimdi onu sınama zamanıydı.Jisoo'dan
Lisa işini ybaşlayapmayamıştı.Bizde dikkat çekmeyelim diye erkeklerle daha ediyorduk.Ama bu çocuk dans edemiyordu.ayrıca çokta salaktı ce sünirlerimi bozuyordu.Yani kenarda otursam ne olur ki.çocuğu orada vurakıp kenera bir yere oturdum.Bir süre sonra susadım ve yanımdaki içkiyi kafama diktim.
"Hey..O benim di. Seni şeytan."Kafamı çevirdiğimde uzun boylu beyaz saçlı bir çocuktu.
Sinirlenmiştim ağzımı tutamayıp bağırdım "içerim lan dede"
Çocuk bana birşey söyleyemeden kolumu biri çekti bu jennie'ydi.
"Unnie salak misin? hadi"
Ne dediğini anlamam uzun sürmemişti hemen kafamı lisanın olduğu yere çevirdim lisa ve g dragon yoktu ama çanta oradaydı.Gülümseyip jennieye baktım oda gülüyordu"Jennie rosé'yi al arabaya koş" dedim.
Ve çantaya doğru koşmaya başladım.çantayla aramda 3 metreden az vardi. Kolumu uzatıp çantayı aldım ve çıkışa koşmaya başladım.indanlara çarpıyordum ama bu kimin umrunda.Hızla arabaya koştum jenie ve rosé arabdan bana bakıyordu ama lisa yoktu.hıska arbaya bindim.Mutluluktan havaya uçacaktım.
Rosé bana bakıp endişe ile" Unnie lalisa'nın 13 dakikası var"dedi
Evet 13 dk kuralı.Bu planın başında eğer birimiz 13 dk gecikirsek ne olursa olsun onsuz gitmek zorundaydık.
Ama lalisa gelecek bunu biliyorum çünkü aramızda en iyi o bu yüzden zor işleri o yapıyor.Se tespiti lisa se repito
Lalisa'dan
Şuan kızlar çantayı almış olmalılar çünkü zamanım kalmadı.Biraz daha beklersem g dragon ile yatmak zorunda kalırdım.g dragon yatakra tatıyor bende onun üstündeydim. Bir anda geri çekilip güldüm.g dragon hala salak gibi gülüyordu.
"Kapat gözlerini oppa"
Gözlerini kapatmıştı.
Cebimden sesizce iğneyi çıkardım.Boynuna yaklaşıp üfledim.kulağına yaplaşıp fısılfadım."İyi geceler enayi"
O dediğimi algılayamasan elimdeki iğneyi boynuna sapladım.
İlk önce şok olmuştu Sonra yavaşça gözleri kapanmıştı.Koşarak aşağıya indim ve dışarı çıktım arabaya koşmaya başladım.Çünkü 10 dk kızlar beni bekliyordu.Hatta şimdi 11 oldu son huzla koşuyırdum arabayı görmüştüm.Kızkarın yüzünde tedirginlik vardı.Koşup aranın yanına geldim.Beni hala görmemişlerdi.
Hızlıca arabanın kapısını açınca kızlar ilk önce korktular sonra birlikte bağırıp gülmeye başladık.Arabayla oradan uzaklaştık.1 milyon doların ve en sevdiklerim varken ne kötü gidebilir ki.!?
"AHH..."
"....LALİSA......lisa iyi misin?"
Kizlar ben....Ahhahahah " nasıda fake attim.
"Ya lisa ya"
rosé üzgünce söylemişti.
Bana Bir şey oldu sanmışlardı ama olmadığına inanadırmıştım.Hava kararmıştı..
"Eee şimdi ne yapalım""Tatil"
"Evde yatalım"
"Bencede tatil güzel olurdu "
Eğlenme zamanıydı ve şimdi oy çokluğuyla tatil zamanı.
.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
se rapido ~ liskook
عشوائيPolis misin ? Haberin olsun eğer polissen senden nefret ediyorum bunu bil.