פרק 27: האנה מודה בפני טיילר על רגשותיה

47 7 1
                                    

הכל התחיל כשטיילר היה צריך לשאול את האנה משהו. הוא בהחלט לא ציפה למה שעמד לקרות.
האנה ושותפה נוספת היו בחדר. דפיקה נשמעה על הדלת.
"כן?" הנערה השלישית שאלה כשראתה את טיילר עומד בפתח.
"האנה פה?" הוא שאל בקצרה. הוא העדיף שלא לדבר עם אותה נערה שלא הכיר.
"כן, היא במקלחת. רוצה לחכות פה עד שהיא תסיים?" הנערה שאלה.
"...לא... זה בסדר... זה לא משהו דחוף. אני יכול לחזור מאוחר יותר" טיילר אמר קצת במבוכה.
"שטויות! האנה עוד מסיימת" הנערה אמרה ופינתה לטיילר את הדרך כדי שיוכל להיכנס לחדר.
טיילר נכנס די בהיסוס. הוא היה מעט מובך מהסיטואציה. הוא התיישב על אחת הכורסאות שניצבו בפינה.
"אתה טיילר, נכון? האנה וסופי מדברות עליך הרבה" הנערה נעמדה לידו.
"...הן לא סיפרו לי שיש להן שותפה נוספת" הוא אמר בקצרה.
"אני עוד שנה מסיימת את הלימודים, ולא מצאו לי שותפה...אז אני איתן. לא שזה דבר רע" הנערה משכה בכתיפיה.
לא עברו כמה דקות, וסופי נכנסה לחדר. היא הייתה די מופתעת כשראתה את טיילר. "האנה פה?" היא שאלה.
הנערה הצביעה לכיוון המקלחת.
סופי התיישבה ליד טיילר. "אז...למה אתה פה? לא בקטע רע" היא שאלה.
"הייתי צריך לשאול את האנה משהו בקשר לשיעורי הבית שנתנו היום, לא משהו קריטי" טיילר אמר.
"השיעורי בית בהיסטוריה?" סופי שאלה.
"כן...לא כזה הקשבתי בשיעור בגלל מישהו שהתעקש לדבר איתי לאורך כל הזמן הזה" טיילר גיכח.
הנערה השלישית הייתה די בשוק. "א-אתה מדבר! בלי הטלפון שלך-" היא אמרה.
טיילר רשם משהו במהירות בנייד שלו.
      את דמיינת את הכל

"אל תצחק עליי! שמעתי אותך מדבר משפטים שלמים עם סופי!" הנערה אמרה.
טיילר צחק מעט.
"האנה! את יוצאת?!" סופי נעמדה.
"כן, סיימתי ממזמן, פשוט הייתי צריכה לסדר את המייקאפ" האנה אמרה מתוך חדר האמבטיה.
"היא תופסת את המקלחת למשך ש-ע-ו-ת!" הנערה השלישית צחקה.
כעבור מספר דקות, האנה יצאה החוצה. כשהיא ראתה את טיילר, פניה נהפכו לאדומים. "מ-מה הוא עושה פה?" האנה מלמלה כאילו שטיילר לא נמצא בחדר.
"אני צריך עזרה בשיעורים שנתנו...ולא ממש הקשבתי..." טיילר התאדם קצת גם.
האנה התעשתה. "אני אשמח לעזור. נלך לספריה? כדי שלא יפריעו?" היא שאלה.
כעבור כמה זמן, כשהשניים ישבו בספריה בשביל להכין את השיעורים, האנה שמה לב לכך שטיילר קצת שיקר לה במובן מסויים.
"...אמרת לי שבקושי הקשבת...אבל אתה כן מצליח לעשות את השיעורים...תגיד, שיקרת לי במקרה כדי שנדבר?" האנה שאלה.
טיילר גיכח. "כן...אין לי מושג לאיפה סאם נעלם, ו...אני מניח שנחמד לי לדבר איתך"
האנה הסמיקה. "אם כבר אמרת "לדבר", יש לי משהו להגיד לך" היא אמרה במבוכה.
טיילר הביט בה בבלבול קל.
"...אנחנו...ידידים נכון?" האנה שאלה בחשש.
"אה...כן? למה?" טיילר שאל.
"...ואתה יודע שאני מחבבת אותך נכון? בתור ידיד" האנה נשמה עמוק.
"נו ו-? גם אני מחבב אותך בתור ידידה" טיילר משך בכתפיו.
"...מה שאני מנסה להגיד, זה...שיש לי רגשות כלפיך, רגשות שניסיתי להדחיק" האנה השפילה את מבטה לרצפה.
טיילר בלע רוק. הייתה לו הרגשה שהוא יודע על מה היא מדברת, והוא ניסה להדחיק את האמת. "ל-למה את מתכוונת?" הוא שאל בחשש.
"...אני...אוהבת אותך, בסדר?! גם אם אתה לא מרגיש כלפי את אותו הדבר...היה חשוב לי שתדע" האנה אמרה, בהתחלה בתוקפנות ואחר כך היא הנמיכה את קולה.
טיילר האדים. "ס-סליחה האנה...א-אני צריך ללכת" הוא אמר במהירות ורץ לחדר שלו עם כל הציוד של השיעורים.
האנה קברה את ראשה בידיה. 'למה הייתי חייבת להשפיל את עצמי ככה?! מה חשבתי לעצמי?!'
קצת יותר מאוחר, היא הלכה לחדר של סאם וטיילר. "טיילר?"
"מי שם?" קולו של טיילר היה קצת לא ברור בגלל זרם המים בשירותים.
"האנה..." היא מלמלה.
"לכי...בבקשה... לכי" טיילר אמר.
האנה נאנחה. מזל שבאותו רגע סאם הגיע.
"טיילר פה?" סאם שאל.
האנה הנהנה.
"הי, את בסדר? את נראית די חיוורת האנה..." סאם שאל בדאגה.
"כן... אני בסדר...אבל אני חושבת שטיילר נעל את עצמו בחדר ועכשיו הוא לא מוכן לדבר איתי..." האנה מלמלה.
"מה עשית?" סאם שאל.
"...אמרתי לטיילר שיש לי רגשות כלפיו...והוא יצא נסער מהספריה" האנה אמרה במבוכה.
סאם נאנח. רק זה היה חסר לו. הוא לא כזה התלהב מלהיות הפסיכולוג של שניהם.
"אני אדבר איתו" הוא אמר.
סאם דפק על הדלת. "טיילר? זה סאם...אתה יכול לפתוח את הדלת?"
טיילר פתח את הדלת. "מזל... חשבתי שהאנה רוצה להיכנס שוב" הוא מלמל.
"תגיד... אתה והאנה רבתם?" סאם שאל.
"...לא...האנה אמרה לי שיש לה רגשות כלפי...ודי נלחצתי...אני מפחד שעכשיו הרסתי את הסיכוי שלי איתה" טיילר השפיל את ראשו.
סאם צחק מעט. "אתה  הבן אדם הכי מטומטם שאי פעם פגשתי! האנה בטוחה שאתה כועס עליה... ובצדק. טיילר, אתה צריך להגיד לה איך אתה מרגיש"
"...אתה צודק...אבל זה מביך" טיילר האדים ממבוכה.
"אתה כבר יודע מה היא מרגישה כלפיך, אתה לא צריך לפחד מדחיה. עכשיו, צא החוצה, ותסביר לה מה קרה" סאם ניסה לעודד אותו.
טיילר הנהן. "בסדר. זה עכשיו או לעולם לא"
הוא יצא מהחדר. "האנה? אני צריך להסביר לך משהו"
"אתה בהחלט צריך!" האנה אמרה בכעס.
"...אני לא כועס עלייך...פשוט...כשאמרת את מה שאת מרגישה, נלחצתי..." טיילר מלמל.
"נלחצת ממה?" האנה שילבה את ידיה.
"...אני אוהב אותך גם האנה...אבל הייתי צריך קצת זמן כדי להכיל את מה שסיפרת לי" טיילר האדים אפילו יותר.
"...אז למה לא אמרת לי מההתחלה? אתה יודע שחשבתי שפגעתי בך?!" האנה כמעט צעקה.
"הוא פחד לאבד את הקשר שכבר היה לו איתך" סאם אמר בזמן שנעל את דלת החדר של טיילר ושלו.
"....אני לא זוכרת שפניתי אליך סאם" האנה אמרה בתקיפות.
"...אבל סאם צודק...פחדתי שהמצב בינינו יהיה מביך...לא ידעתי שאת מרגישה כלפי את אותו הדבר" טיילר השפיל את מבטו.
"חוץ מזה, גם לך היה את הפחד הזה" סאם ציין.
האנה נאנחה. "אני מניחה שאתה צודק...אז מה יהיה בינינו עכשיו?"
טיילר הרים את מבטו. "אני חושב שאנחנו נחשבים לזוג" הוא חייך מעט.


השקט של טיילר צ׳ייסWhere stories live. Discover now