Krótki wstęp

1.4K 85 79
                                    

Jako że kwarantanna trwa w najlepsze, wypadałoby trochę ruszyć tyłki i wziąć się za pisanie, co nie? Nie wszyscy jednak mają wenę czy pomysł i być może są sfrustrowani tym faktem... Rzucam Wam więc wyzwanie pisarskie! Będzie trwało równe dwa tygodnie – tak jak GIS nakazuje – i każdego dnia będę wrzucać kolejne zadanie do zrealizowania. Nie martwcie się powtarzalnością – mam już wszystkie zadania przygotowane i starałam się konstruować je w taki sposób, by pozostawiać jak największe pole do popisu dla Waszej wyobraźni oraz dać Wam pełną dowolność gatunkową. Postarałam się też stworzyć je tak, żebyście, w zależności od upodobań, mogli realizować je jako jedną historię, jak również jako zalążki zupełnie osobnych opowieści lub jako pojedyncze sceny wyrwane z kontekstu. Kto wie, może dzięki temu wyzwaniu któryś z Waszych projektów ruszy z miejsca albo zaczniecie tworzyć zupełnie nowy?

Kto się podejmie?

Jeżeli spóźniłeś/aś się na start, raz-dwa przyłączaj się do zabawy, tylko pamiętaj, żeby zacząć od pierwszego zadania!

Jeśli zamierzacie publikować na Wattpadzie efekty swojej pracy, będę bardzo wdzięczna, jeśli umieścicie #czasoczekiwania w hasztagach lub w tytule – za jakiś czas chętnie wpiszę to hasło w wyszukiwarkę i zerknę, cóż takiego z tego challenge'u powstało :D No i oczywiście liczę na to, że w komentarzach będziecie dawać znać o postępach!

A teraz krótkie info, jak to będzie wyglądało:

Zadanie pierwsze opublikuję jutro około godziny 12. – wtedy zaczynamy zabawę. Każdego kolejnego dnia będę wrzucać następne, również mniej więcej w okolicach południa.

Jeśli będziecie mieli jakieś pytania dotyczące zadań, śmiało piszcie je w komentarzach! Sądzę jednak, że żadne dodatkowe tłumaczenia nie będą potrzebne, ponieważ zadania skonstruowałam tak, że można zinterpretować je na bardzo wiele sposobów i każda z tych interpretacji będzie prawidłowa.

Jeżeli zaciekawił Was ten challenge i/lub macie znajomych, którzy narzekają, że nie mogą zabrać się za pisanie, oznaczcie ich tu – może właśnie takiego kreatywnego kopniaka potrzebują.

Główna zasada całej zabawy: piszemy to, co wydaje się zgodne z treścią zadania i nie przejmujemy się, jeśli tekst będzie powiązany z tematem w bardzo luźny sposób; think outside the box!

Bawcie się dobrze :D

Czas oczekiwania - wyzwanie pisarskieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz