1.8

1.6K 115 92
                                    

Ben şok ben iptal. Hikayelerin durumuna bakayım dedim. Dinle Beni Bi 1.97K olmuş. İnanamıyorum. Sizleri seviyorum💖. Ama oy ve yorumlar çok düşük. Ve zaten yazma isteğimin yükselip indiği bu dönemlerde bu moralimi bozuyor. Her neyse bende ani bir kararla buraya gelip size sürpriz yapayım dedim. Seviyorum sizleri. Lütfen beni mutlu edin ve bir kaç yorumu benden esirgemeyin.

Bölüm Şarkısı: Zamanın Dışında Boşluğun İçinde-Birileri ✨

Şarkı multi de var. Bu arada boyun 1 santim uzamış Multideki gibiyim mfjdkdjd.

Karşımda gördüğüm adam tıpa tıp Serkan gibiydi. Gözlerini kısmış beni süzüyordu. Gözlerimi dik dik babasına bakan Serkan'a çevirdim. Hissetmiş gibi o da bana baktı. Eli elimi kavradı ve güven vermek ister gibi avucumun içini okşadı. İçimi gıdıklayan o duygu yine belirdi. Huzur gibiydi ama kalbimi sıkıştırıyordu.

"Demek oğlumu gitmekten vaz geçiren şey sensin."

"Baba o şey diye adlandırabileceğin bir nesne değil! O benim sevgilim ve o bir insan!"

Her zaman güzel düşüncelere sahip temiz kalpli bir insanı sevdiğim için şükrediyorum.

Babası sadece gözlerini devirdi.

"Onun geleceğini mahvettiğini farkında mısın? Yurt dışında benim okuduğum okulda okuyup güzel bir eğitim alıcaktı."

Yüzüme soğuk ve sert bir şekilde çarpan gerçeklikle rüyadan uyandım.
Her ne kadar haklı olsada yanlışları vardı.

"Evet belki haklısınız. Yurt dışında oldukça güzel bir eğitim alabilirdi. Ama sizin istediğiniz şeyi okur sizin istediğiniz gibi bir insan olurdu. Sizin yaptığınız şey ona güzel bir eğitim imkanı sunmak değildi. Yaptığınız şey onun fikirlerini ve iradesini kendi ellerinize alıp hayatına kendi istediğiniz düzeyde yön vermesini sağlamak. "

Ablası ve annesi bana hak verir gibi bakıyorlardı. Serkan'a baktığımda yalnızca bana bakarak gülümsediğini gördüm.

" Buna sen mi karar veriyorsun? O güzel bir eğitim alıp şuan yönettiğim şirketin başına gelicekti. Anlıyorum birbirinizi seviyorsunuz. Ama olmaz. Sen zeki birisin Damla. O kolejde tam bursla okuman bunu kanıtlar. Seni küçük görmüyorum. Aksine gurur verici bir durum. Ama Serkan'la birlikte notlarını nasıl yüksek tutup bursa devam ediceksin? İkinizde birbirinizin geleceğini etkiliyorsunuz.
Üstelik mutlu bir aile ortamın bile yok. "

İşte bu gerçek bulutların üstünden yere çakılmama neden oldu.

" Baba! "

Elimi elinden kurtardım. Dolu gözlerim yerdeydi. Haklıydı belki de. Ben sevmenin nedemek olduğunu nasıl bilebilirdim? Annem ve babam daha birbirlerini sevmezken.

" Sefa haddini aştığını farkında mısın? Başka insanların özel hayatı bizi ilgilendirmez! "

"Ben sadece doğruları söylüyorum."

"Senin bahsettiğin sadece bencillik. Kendini ve şirketini düşünüyorsun! Ama o çok sevdiğin şirketin için sevdiğim kızı ağlamana veya kırmana izin vermem!"

Dolu gözlerim sinirle babasına bakan yüzüne kaydı. Belki de haksızdı? Sevmek içten gelen bir duygu değil miydi?

Görmediğim bir sevgi vardı kalbimde acıyan ama hissettiğim daha yoğun bir sevgi vardı içimi huzurla dolduran.

Serkan elimi tutup beni evin dışına sürüklerken son kez ismiyle zıt görünüşü olan kedime baktım. Kedimize baktım. Bize ait olan şeyleri seviyordum. Sevgimiz gibi şeyleri.
Arabanın yanına kadar sürükledi beni. Sırtını arabaya yaslayıp kollarını bedenime sardı ve göğsüne bastırdı beni. Başımı kalbinin atışını duyabileceğim bir şekilde yasladım.

DİNLE BENİ Bİ ||TEXTİNG|| TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin