BÖLÜM 1

58 3 7
                                    

Bazen yalnız hissedersiniz kalabalığın içinde.
Bazen olanlara inanmak istemez birinin gelip yalandı demesini beklersiniz.

Ne aşık oldum ne mutlu ailem oldu ne de güvendiğim dostum.

aslında sevgilim de oldu ailemde var dostum da.

ne diyo bu manyak demeyin durun
sevgilime aşık değildim. ailem anlarsınız ya var olup varlığından haber yaşayanlardan  dost arkadaş mı? tahmin edemeyeceğiniz kadar kalabalık bir çevrem var. sanal olsun mahalleden olsun okuldan farklı şehirlerden tonlarca. he dostun var mı derseniz bakın o yok işte.

bir tane vardı dost bildiğim Tuğçe. ilk okuldan bu güne hep en yakınım hep canımdan öte olmuştur benim için. Dostun kalkar düşman olur derler ya hani ya da hiç yabancı düşmanım olmadı falan o hesap işte. Yaptığı yanlışı özetlersem eski sevgilimle yatmış abime yürümüş ve hakkımda yalan yanlış iftiralar atmıştı. Sindirmem zor oldu yediğim onca kazığa rağmen Hakkımda olmayan şeyleri söyleyip ne kadar üzüleceğimi bilmesine rağmen söylemesi çok kırmıştı beni.

BUĞRAYLA MI YATTIN?
BUĞRAYLA ÇIKIYOR MUSUNUZ?
BUĞRAYLA BARIŞMIŞSIN H.O

telefonuma gelen sayısız mesajla kafamı sallayıp evin yakınında ki parka gelmiştim Kulaklığımdan gelen melodi daha çok ağlamam için çırpınıyor gibiydi. Şarkılar:) asla unutulmayan dolu anıları olan şarkılarr.
Kahraman deniz-acıtamaz
Tuğçe'yle şarkımızdı

"Ağlama yanındayım
Sana hiç kimse dokunamaz sevgilim
Ağlama yanındayım
Hiç kimse canını acıtamaz benim gibi
Ne benimle olursun ne de bensiz
Adımların çok uzağa gitmiyor
İkimizi de çok üzdüler biliyorum
Kendime yetmeyen tesellim sana yetmiyor"

Kendimi tutmadım. Deliler gibi ağlamaya başladım. Belki de son 5-6 ayın patlamasını yaşıyordum şuan. Eğer olsaydı arardım yanıma gelirdi sarılırdı ve şu şarkıyı dinleyip beraber ağlardık :)
Düşüncelerimden sıyrılmam için seslenen biri oturmuştu yanıma.
"şey iyi misin?"
büyük ihtimal benim yaşlarımda yakışıklı bir çocuk ne tesadüf ama.
"iyiyim" titreyen ve ince berbat sesimle cevap verdim.
"aynen görebiliyorum"
tebessüm ettim sadece
"aldattı mı terk mi etti ne yaptı hadi anlat"
"dııt" dedim alayla
"yanlış tahmin."
"sevgili değilse ne bu hale getirdi"
"dost kazığı"
"Hadi yaa o zaman sevgiline falan mı aşık"

sinirlenmiştim neden böyle merak ediyordu sanki dost kazığı dedim işte

"sevgili üzerinden çok yürümedin mi sence de"
"yaşıt kızlarımın tek derdi 3 günlük sevgilileri ondandır belki"

haklıydı ne diyebilirdim ki?

"yaşıt mıyız"

"öyle duruyor. 17"
"17"
gülümsedim

kıvırcık ve uzun saçları vardı öyle bonus değil nasıl desem? kıvırcık işte.  hoştu

"iyi ağla hadi"

kulaklığın tekini çekti ve kendi kulağına koydu.
Bu sıra da ise kahraman denizden -böyle sever mi çalıyordu. Tamamm büyük Kahraman deniz hayranıyım! Şarkıyı daha yeni duymuş gibi dinliyordu. Ne kadar beraber şarkı dinledik bilmiyorum hava karardığında eve gitmek için hareketlenmeye başladım. şarkıyı kapatınca noldu dercesine bana bakıyordu
"eve gideyim hava kararmadan"
"nasılsın?" dedi duymamış gibi
"iyi geldi teşekkür ederim"
"bak" dedi sonra tane tane ekledi.
"dostmuş aşkmış hepsi yalan tamam mı? hayat gerçekten sürprizlerle dolu kimseye güvenme. Moralini de bozma hatalarını anlayacaklardır ağlamana değmez 2 gün sonra hatırlamayacaksın ne de olsa"
gülümsedi ve kalkıp gitti.

BulutkilitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin