1.kapitola - prázdniny na horách

9 1 0
                                    

,,Alex!" Zavolají rodiče z obýváku
,,Uhm!?" Ozvu se s plnou pusou z kuchyně a rychle zavřu ledničku.
,, Pojď za námi!"
,,Uhm!" A sakra teď musím tu čokoládu rychle sníst. Za chvíli přijdu do obýváku
,,Alex, pojď nám pomoct vybrat dovolenou"
,,Jakou?"
,,No přeci na tu na horách jak jsem ti říkala. Ty jsi mě zas neposlouchala?" V hlavě si snažím vybavit kdy mi to sakra mohla říct. Nic ale v hlavě nenajdu.
,,A... Kdy? Jsi mi to říkala?"
,,No přeci včera jsme ti to říkali než jsi šla spát." Odpoví taťka
,,Kdy přesně?"
,,No jak si posilovala po dlouhé době a dneska ráno si kvílela že tě bolí stehna ze dřepů, břicho ze sedu lehů a ruce z činek po dědovi a z kliků." Prohlásí mamka a taťka se neudrží a uchechtne se.
,,Marti jako bys nepoznala že akorát nechtěla vstávat. A myslím že energie má dost po tom co se právě hrabala v ledničce a valila čokoládu." Taťka se na mě podívá trochu pobaveně a trochu přísně.
,,Tak pomůžeš nám?" Podívá se na mě mamka
,,Hm tak jo." Řeknu ale když jdu k nim na gauč tak zakopnu a mamka to radši honem odvolá ať jdu radši ven nebo se tu zabiju. Taťka se zase uchechtne, já obrátím oči vsloup a jdu se domluvit s kamarády.

,,Jsem doma!" Zavolám na rodiče
,,Jojo!" Odpoví oba jednohlasně
,, Už jste něco našli?" Zeptám se když dojdu do obýváku a vidím rodiče jak se válejí na posteli a pořád vybírají
,, Pořád ne" odpoví taťka a mamka přitom zavrtí hlavou.
,, Buď mají někde už plno nebo nám něco nevyhovuje" odpoví proměnu mamka
,,Hm tak snad se něco najde" řeknu a jdu cvičit a přitom volat s kamarády přes Messenger.

Tak jo jsem tady s novým příběhem. Otaku z wattpadu a Alča (kamarádka) určitě ví o co se jedná 😉. Přemýšlela jsem (což často nedělám. Ne že bych byla blbá ale prostě jsem ten typ člověka co se do všeho vrhá bez rozmýšlení po hlavě) a jelikož jsem velký bordelář a na většinu pravidel kašlu tak jsem se rozhodla že rozepíšu několik příběhů a na který budu mít náladu tak k tomu dopíšu další kapitolu. Hlavní postavy budou buď já nebo mé kamarádky a v minimu případech vymyšlená postava. Obě knihy (Kakashiho velká láska a tady tato)co jsou zatím na mém účtu jsou o mě a o lidech do kterých jsem se zabouchla😏😎. (Jen dva real člověk a nindža z Naruta XD). Tak doufám že se vám budou mé knihy líbit a zatím 👋❤️.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 28, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Láska na horáchKde žijí příběhy. Začni objevovat