פרק 28: טיילר והאנה

46 7 0
                                    

"...אתם מה?!" סופי שאלה בהתלהבות.
"...כן, אנחנו זוג עכשיו..." טיילר ענה בעייפות. סופי היה האדם השלישי בערך ששאל אותו ואת האנה את השאלה הזאת.
"רק אתמול הם הודו באהבה שלהם" סאם, שהיה שקט רוב הזמן הזה, אמר.
טיילר היה שמח לעוף מהשיחה הזאת, אבל לא היה לו עם מי להיות בהפסקה כל כך.
"טיילר! סוף סוף מצאתי אותך" האנה אמרה כשהגיעה לשולחן. היא הסדירה את נשימתה.
"אבל...את יודעת שאני תמיד פה בהפסקה" טיילר מלמל ממש בשקט.
"בכל מקרה, אני יכולה להשאיל את ספר אנגלית? שכחתי את שלי בחדר, והשותפה השלישית לקחה את המפתח" האנה אמרה.
"זה לשיעורי בית?" טיילר שאל.
"כן, אל תדאג, אני אחזיר לך את הספר" האנה ענתה.
בשיעור הרביעי של אותו היום, לטיילר היה קשה להתרכז. המבחנים היו רבים, וגם בשיעור הזה החליטו לשים מבחן.
את רוב אחר הצהריים טיילר בילה בלמידה, והוא קילל בשקט את המורים שנתנו כל כך הרבה מבחנים בטווח קצר.
"...כדאי שתיקח הפסקה. זה לא בריא לשבת על שיעורים יותר מידי זמן" סאם אמר כשראה שטיילר כמעט נרדם על המחברת שלו.
"....." היה נראה שטיילר באמת שוקל את ההצעה של סאם.
סאם חטף מטיילר את ספר הלימוד. "מצטער, זה לטובתך האישית" הוא אמר.
טיילר חייך מעט. "אתה צודק. לא תזיק לי קצת הפסקה מהלימודים האלה"
"אני תמיד צודק" סאם אמר בהתגרות.
"בטח...מה שתגיד סאם" טיילר צחק ויצא מן החדר לבחוץ.
האנה הקשיבה למוזיקה. גם היא, כמו טיילר, הייתה צריכה מעט הפסקה מהלחץ הלימודי.
היא לא שמה לב שטיילר התיישב לידה בהתחלה. "גם את צריכה כמה דקות לעצמך?" הוא שאל.
האנה הורידה את האוזניות. "סופי הכריחה אותי לצאת מהחדר..." האנה גיכחה ופרעה את שיערו של טיילר.
"כנ"ל לגבי. סאם אמר לי לקחת הפסקה וזה מה שעשיתי" טיילר צחק בעודו מסדר את שיערו.
האנה הביטה לשמים. היה לה קצת מוזר לקרוא לטיילר "חבר", אבל היא שמחה על החלטתה.
"מה את שומעת?" טיילר שאל והצביע על הטלפון שלה.
"רוק...לא בטוח שתתחבר לזה כל כך" האנה גיכחה.
טיילר לא אמר דבר. במקום זה, הוא לקח את אחת האוזניות של האנה.
היא נראתה מופתעת לדקה, אבל אז היא הפעילה את המוזיקה.
"זה שיר יפה" טיילר אמר בעודו מקשיב למנגינה.
האנה חייכה. "אני חושבת שאתה היחיד שהשמעתי לו את הלהקה הזאת...לא כולל החברות שלי מהבית ספר הקודם."
טיילר חיבק אותה. "יש לך טעם יחודי במוזיקה" הוא אמר.
האנה הביטה בו לרגע. "אתה יודע שבבית ספר הקודם שלי קראו לי "פאנקיסטית" רק בגלל ששמעתי רוק...לתלמידים לא היה מושג שפאנק ורוק הם שני סגנונות מוזיקה שונים" היא צחקה.
"הם כנראה היו די דפוקים אם ככה" טיילר גיכח.
אפשר לומר שזה היה הדייט הראשון שלהם בתור זוג רשמי.
בערב, בזמן שסאם וטיילר היו בחדרם, נשמעה דפיקה על הדלת.
"האנה? מה את עושה פה?" סאם שאל.
"סופי כנראה ישנה כי היא לא עונה לי...ואני לא מוצאת את השותפה השלישית..." האנה אמרה.
"מי הולך לישון בתשע וחצי בערב?" טיילר שאל מתוך החדר עצמו.
"סופי, זה מי" האנה צחקה.
"תראי, הייתי שמח לעזור לך, אבל אם אחד המורים יתפוס אותך פה אחרי כיבוי אורות...כולנו נסתבך" סאם אמר.
"אני אנסה להתקשר לילדה עוד פעם. חסר לה אם היא ישנה!" האנה אמרה והתקשרה לסופי.
היא ניתקה לאחר כמה שניות את השיחה. "החוצפנית לא עונה ואין לי מפתח לחדר...נהדר!" האנה אמרה בסרקסטיות.
"...אין לך עוד מישהי שיכולה לעזור?" טיילר שאל.
"יש עוד מישהי אחת...אבל אנחנו לא בדיוק חברות, אז לא בטוח שהיא תתן לי להיות בחדר שלה עד מחר בבוקר" האנה נאנחה וחייגה לתלמידה נוספת.
אחרי עשר דקות, האנה חייכה. "אוקי. היא מסכימה לי להישאר בחדר שלה עד הבוקר. תודה על העצות" היא אמרה והלכה לחדר של התלמידה ההיא.
מה שקרה כמה חודשים אחר כך, היה הדבר הכי הזוי שאי פעם קרה.

השקט של טיילר צ׳ייסWhere stories live. Discover now