Atilla'nın boşluğunu fırsat bilip panikle ondan uzaklaştım. Kardeşi ise bize hala bakmaya devam etti.Şuan içinde bulunduğum durumdan dolayı utanmıştım. Atilla yavaş adımlarla mutfak masasına yürürken, kardeşi boğazını temizleyip...
"Sizi rahatsız etmek istememiştim. Ben sadece su almak için.."
"Önemli değil" dedi atilla ama hoşlanmadığı kesindi.
"Ayrıca ben bugün gideceğim.Haberin olsun atilla " sesizce mutfaktan çıkarken atilla da onun peşinden gitti.
Atilla mı?
Bunlar kardeş değil nasıl böyle birbirine soğuk olabilirler ki!
Giderken bakışlarını benden ayırmamıştı.Çorba nın altını kaparken.Kardeşi arkamda belirdi..."Korkuttun beni.."
"Telefonun .."diyerek bana uzattı ve mutfak kapısından ..
"Evet bencede korkmalısın "dedi.Kormak kelimesini yüzmüme vurarcasına söylemişti sanki.O ise birkaç saniye yüzüme bakıp arkasını dönmüştü. Elimde ki telefona bakınca komple kapalı olduğunu ve benim yanıma bahane olarak geldiğini anlamıştım.
İçimden bi ses herşey artık gittikçe çirkinleşiyordu ve ben sanki istesem de istemesemde dahil olmuştum.*******
Sonraki yarım saat atilla ortalarda yoktu. İşi olduğunu söyleyip dışarı çıkmıştı. Onun yokluğunda cennet bakmak gelmişti , ama olmazdı yanlış olurdu onun evi sonuçta .Ama sonra düşününce o bana yalan söylemişti ve bunun bir bedeli olmalıydı. Sonunda merakıma yenik düşüp yukarı çıktım. Cesaretimi toplayıp odanın girişinde durdum, kapıyı açmadan önce derin bir nefes aldım. Kapıyı açıp kapatmam bir olmuştu. Hızlı bir şekilde tablonun olduğu yere gittim , tabloyu indirip arkasına baktım ama boştu .Kesin yerini değiştirmiş olmalıydı, düşün nazlı düşün.
Sen atilla olsan nereye koyarsın.Oraya baktım, buraya baktım ama hiçbir yerde yok nerede bu cennet."Nerde" dedim sessice.
O arada aşağıdan bir takım sesler geldi.Kapıya yaklaşıp dinlemeye başladım.
"Ben hallederim.."
"Anlayacaktır..."
Etrafta ki dağınıklığa bakılacak olursa , buraya kimsenin görmemesi lazım' dı .Kendimce odayı toplamaya başladım. O sırada kapı açıldı...
"Abi ben.."
Kapının önünde kini görünce şok olmuştum.
"Aleyna"
"Nazlı"
Birbirimize mahçup bir şekilde bakarken.Zorlada olsa salona indik ve aleyna baştan sona herşeyi anlattı.
Aleyna'nın Ağzından :
Biz üç kardeştik.En küçükleri bendim.Atilla en büyüğümüz ve ortanca olan cenk onlar öz kardeşti ben üveydim.Annelerimiz birdi zaten benden sonra vefat etmişti babamda bana sahip çıkmayınca.Bir süre yurtta kaldım. Sonra ise atilla bana yeni bir hayat sundu .Babası da kabul etti beni aralarına aldılar.Hayatımız nasıl derseniz cennet gibi .....
Sol yanım ailesi olarak
Aramıza yeni kişiler katılmaya
Devam ediyor
Ve gittikçe bağımlısı oluyoruz .Ailemize hoşgeldin (:
Tabi davet etmek isteğim kullanıcılarda var eğer sizde sol yanım adlı kitabı okuyup severseniz ailemizde sizide görmek isteris.
Önemli bir uyarım bu kitap Sol yanım~ cennet 2. Seridir
Bunu okursanız saçma gelebilir anlayamaya bilirsiniz.
Bu sol yanım adlı kitap 1 serisi'dir bunu okuyup sonra 2 serisine geçersiniz daha güzel bir iznelim sizde kazanırım.
Ama sadece destek olmak istiyorum derseniz , sizin tercihinizi.Teşekkür ederim._-Feride-_
BTSJBbelieberarmy
s2m-in-ucu
Arasbeyss
l-Merkur_Kedisi-l
q0PaP0q
god7eath
kimbueness
Wineiss0ul-
4mucize
elifyldrmsevgi
hazan83
obirokuryazar
bulanderea
gelmemeyegidenokur
Daffy-Duck_
tugraltugral
ven0gl4
_gecemsin_
ezgiligece17
alone--author
-PANZEHIR_
yer6illegal
gitti-
senananyani666
siyaahpapatyaaa
_SeverGibiydinz_
emrelx
e_BirKadehMutluluk_e
turkansahin42İyi okumalar
♥♡♥♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol yanım >Cennet< ~Serisi 2~
Ficțiune adolescențiCennetle tanışmaya cesaretiniz var mı? Sırlar kapısı aralanıyor ve merakla beklenen cennet kendini Ele veriyor.. Nazlı artık herşeyi göze alarak cenneti araştırmaya başlar. Nazlı cenneti tanıdıkça ona daha yoğun duygular beslereken , bir yandan da...