Minden a legnagyobb rendben ment az akkori legjobb barátnőm miatt kicsit rosszul éreztem magam, mert nem tudott eljönni (vagyis ezt hazudta).
Egy másik barátnőm Bea tortát is sütött nekem, kimentünk egy parkba ahol nagyon sok ember várt minket amit nem is értettem viszont akkor megpillantottam egy fiút Rolandot aki beképzelt,flegma és visszataszító személyiség volt.
Órák elteltével megláttam a “legjobb barátnőm” aki nem ért rám a saját születésnapomon, elkezdtem sírni mert fájt hogy akit a legjobban szerettem ő okozta a legnagyobb csalódást odajött Bence a beképzelt focista barátja átölelt és azt mondta ne sírj mert ez a nap a te napod. Pár percel később ráírtam Evelinre hogy szép barátnő nagyon aki rögtön pattogni kezdett azt mondta menjek oda hozzá és rendezzük le élőbe, én persze nem akartam mert soha nem lettem volna képes meg ütni.
Azonban Evelin fogta magát és oda jött kötekedni elkezdett ordibálni és a fejemhez vágta hogy soha nem voltam a barátnője, 35 emberből vagy még többől Roland volt az aki elém állt és nem engedte hogy Evelin megüssön ekkor rájöttem hogy Roland mégse olyan rossz fej amilyennek gondoltam. Evelint ez se gátolta tetteiben Rolandnak is neki indult, Áron felpattant a padról és kérdőre vonta Evelint hogy mégis mit képzel magáról ekkor Evelin elviharzott. Oda mentem Rolandhoz és nem tudtam hogy megköszönni neki amiért kiállt mellettem ezért csak kétségbeesett fejjel bámultam rá, amikor 2 perc múlva rám nézett és megkérdezte mi a baj én full vörös és zavarba esett fejjel válaszoltam hogy semmi különös.
Fél óra múlva mennie kellett ezért mindenkitől elköszönt a legtöbb embert megölelte viszont pár embert nem, ahogy engem se de lehet az volt a gond hogy kicsit túl sokat gondoltam bele ebbe az egészbe gondolatok futottak végig a fejembe nem tudtam hová tenni a történteket mert azt gondoltam többet már úgyse beszélünk.
Egy hónap elteltével küldtem egy snapchat streeket amikor Borókához az egyik barátnőmhöz tartottunk megünnepelni a születés napját, mellesleg Luca is velünk jött de róla a későbbiekben úgyis lesz szó az előbb említett streekre Roland válaszolt.
Az lenne az első fejezet remélem tetszeni fog. A késöbbiekben jövök a folytatással. 💖
YOU ARE READING
Én és a zűrös életem
RomanceBevezető: Igaz történet alapján. Én Kovács Lili egy átlagos lány voltam egészen addig amég a 15.szülinapomra rendeztek egy kis meglepetést de ez a későbbiekben úgyis kiderül :) Akit érdekel az én "kis" élettörténetem tartson velem a későbbiekben i...