Zobudila som sa na to ze ma niekto sleduje zapla som si nočnú lampičku. Pozre sa na hodinky bolo 4 hodin rano.. Hmmm to je na mna nezvyčajné. Išla som teda k skrini otvorila som ju a zohla sa.. Uz uz som isla vybrat svoj dennik spod starej parkety "klop klop" ozvalo sa... strhla som sa. Pozrela som sa na okno v ktorom bol Damon. Kurva toto mu nedarujem. Podisla som k oknu a otvorila ho. Positila som chlad kedze som bola len v spodnom pradle a mikine.. "ahoj kraska" povedal s úsmevom. Bol tak krasny,sexi.ach ked si spomeniem na ten bozk och boze ja sa asi roztopim. "ahoj krasavec" zasmiala som sa a on tiez. "nepozves ma dnu?" povedal. "uh hmm aaa jasne pod dalej" povedala som trochu dom sa hambila ze som spala s veľkým plyšovým medvedom. Ale co uz mam 19 ale tak ja za to nemozem je to darcek od tety Viktorii na meniny. A nejak sa mi s nim spi lepsie. "zem 🌏 vola kristinu" povedal Damon ked si sadol na moju postel "uh prepac len som sa zamyslela.." hmm podla mna je v pohode spat s medvedíkom "povedal. Sakra on mi číta myšlienky? 😠. " klud princesa. Kde mam zacat no hmm prisiel som aby som ti vysvetlil tu veceru "povedal so smutkom akoby mu to bolo luto potlapkal miesto vedla seba" radsej si sadni"povedal...zavrela som okno a sadla si k nemu "taaak kde mam zacat chcem aby si vedela ze nech by sa dialo čokoľvek ja ti neublizim dobre?" povedal stale so smutkom. Prikývla som. "aa ak mi budes chciet dat facku alebo jednu vrazit tak nevahaj ok?" zasmiala som sa nad tou predstavou ja a vrazit jemu skor by som ho pobozkala 😏😂no co uz "beriem ta za slovo" povedala som.. "dobre tak nebudem to natahovat" nadychol sa zhlboka a vydychol pozrel sa na mna s obavami "som upir" povedal nakoniec. Tak to vsetko vysvetluje zmena oči 👀 to ze je taky sexi ach 🤤 Kristína prestan prave ti povedal ze je upir "no tak povec nieco" povedal. "premen sa" povedala som pozrel sa na mna prekvapene 😲"ja nebudem kricat a ani sa s tebou neprestanem baviť". Ani som sa nenazdala a predomnou bol damon s tesakmi a červenými ocami a zaujímavymi ciernymi zilkami pod ocami "ja neviem co ti na to povedat nieco vo mne mi vravi ze ti mam verit ze by si mi neublil a druha sa ta boji." povedala som Damon sa na mna ani nepozrel, pozeral sa na okno. "damon" dotkla sa jeho lica "pozri sa na mna" povedala som pozrel sa na mna "som zviera a nezasluzim si niekoho ako teba j j ja ta milujem Kristína" povedal. Nemala som slov Damona ktory lamal srdcia zenam a bol vazny aj srandovny. Rebel a niekedy kreten Vymenil Damon ktory plakal kvoli nejakej babe. "Nie kvoli nejakej babe ale kvoli tebe Kristína" ozval sa v mojej hlave damon. Pozrela som sa na neho. Uz som to nevydrzala "milujem ta" povedal som a sadla si na neho a pobozkala ho... On mi dal ruky na pas a vasnivo baozkaval.
(predstavte ze damon nema jrv na tvari)
"Myslel som ze sa ma budes bat" povedal usmiala som sa "no chodit s upirom nemoze byt az take zle" povedala som so šibalskym usmevom... "no ked sa ten dotyčný bude ovladat tak by to malo byt celkom v pohode"... "a ty sa vieš ovladat?" opytala som sa "mozno" povedal a ľahol si so mnou na postel polozila som si hlavu na neho. "milujem ta Kristina Deriova" povedal a dal mi pusu do vlasov. Bola som veľmi unavena bolo 5 h rano "ja teba viac Damon Salvator".. "ach moja zlata ja niesom Savator ale Salvatore" povedal so smiechom. Uz sa mi zavreli oci a ani neviem ako zaspala som.
Hello toto je moj rekord vydala som dalsiu cast den po tej predoslek a nie o rok 😂bola by som rada ak by ste mi napisali ci sa vam tento pribeh zatial paci ps :pridavam fotku damona ako upira
No nei pekny 😂🤤😂😂
ESTÁS LEYENDO
Pozor Upiry Bratia Su Tu
VampirosCo sa stane ak na skolu pridu dvaja tajomny bratia? A co sa stane ak sa jeden zamiluje do najkrajsej baby na skole? A co zrobi ta baba ked zisti ze je upir? Zacni citat a dozvieš sa Pribeh o 19 r. Kristine ktora ani netuší aka moc sa skryva v nej...