•Prologue•

1.3K 74 4
                                    

A nevem Hyun MinJae. Egy átlagos 17 éves srác vagyok,akinek az élete egy nap alatt 180 fokos fordulatot vett.
Minden egy elcseszett játékkal kezdődött. Akik az én középiskolámba járnak,nekik van rettegni valójuk. Minden évben más más évfolyam, kerül be,legyen az lány vagy fiú a játék mindenkinek kötelező. Senki nem tudja hogy mikor kezdődött, és hogy kik azok akik elindították,és jelenleg is vezetik. Biztos vagyok benne hogy pszichopata az összes.
Erről az egészről év elején kapunk egy tájékoztatót,ismeretlen számról. Idén a felsőközép második évfolyama lett kiválasztva,azaz mi és a másik két osztály.
"Vidd végig és nyerj." A játék eddig számtalan fiatal halálát okozta. Az eleje könnyű,de a végén már meg kell gondolni hogy ér-e a játék ennyit. Ha elbuksz,mindent buksz. Ez a jobbik eset,de van mikor a játék mesterek,nem kegyelmeznek, és a haláloddal jár a bukásod. Ha valaki általad tudomást szerez a játékról, az veled együtt meghal.Egy napon keresztül kapsz őrült feladatokat, ha lejár az egy nap és,nem buksz el,mindent megtarthatsz. Ezalatt pénzt értek, és amit összegyűjtesz a játék során. Minden feladat után 500 vagy 1000 dollárt zsebelünk be de van mikor többet,a feladat nehézsége is meghatározza az összeget. Ha teljesíted az összes feladatot a nap végére pár ezer dollárral gazdagodsz.
Nem bukhatok el hisz így is rohadt nehezen élünk meg a családommal, azon leszek hogy túléljem ezt a kegyetlen játékot.

●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○●
Sziasztok!!❤️ Szeretném tisztázni hogy azért dollárt kapnak mert nekem könnyebb vele dolgozni.Na meg a won is olyan mint a ¥en.Ez az átváltás frissül ahogy magasabb összeget írok.👇

1 USA-dollár=1212,74 dél-koreai won
500 USA-dollár=606370,00 dél-koreai won
1000 USA-dollár=1212740,00 dél-koreai won
2500 USA-dollár=3031850,00 dél-koreai won
3500 USA-dollár=4260480,00 dél-koreai won

Deadly game!✓Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon