V minulosti si ľudia predstavovali , že Mesiac je akási sila alebo strážca časti dňa kedy ľudia spia a odchádzajú do ríši snov... V dnešnej dobe to ľudia berú ako normálnu vec ... Deň sa strieda s nocou a tma sa strieda zo svetlom ...
Noc je nádherná ale tmu ľudia zneužili vo svoj prospech ... Keďže na našom svete vládnu sily dobra a sily zla , ľudia sami určili , že dobro bude svetlom a zlo bude tmou ... Noc je od vtedy uctievaná menej ako deň a deň má naopak úcty na rozdávanie ... Ľudia preferujú deň kvôli svetlu a boja sa noci kvôli tme ale tmu si oni sami poštvali proti sebe , pretože začali v tme okrádať jeden druhého , zabíjať a podobné veci ... To vyvolalo strach v ostatných a tí sa radšej v noci zdržiavajú doma ...
Princ Lunémo sedí na svojom tróne v Mesačnom kráľovstve a počúva ľudí ako vravia , že keby nebola noc , nebolo by strachu . To však nieje pravda . Strach existoval , existuje a bude existovať ... A nieje to noc , ktorá spôsobuje strach ,ale ľudské myslenie ... To , že ľudia spravili z tmy temnotu a z tieňov démonov , nie je problém noci ale ľudského myslenia ... A čo sa tieňov týka , cez deň sú tiene priateľské ale akonáhle padne noc sa z tieňov stávajú príšery ... Ľudia si neuvedomujú , že tiene sú tvorené svetlom , pretože ak svetlo zasvieti na predmet , vytvorí to tieň ... Noc tiene nevytvára , to deň a svetlo ... To čo ľudia tak obdivujú , čo ľudia uctievajú vytvára to čo tak neznášajú a preklínajú... Ale kvôli strachu si to vlastne neuvedomujú ... Noc tiene vytvárať ani nemôže , pretože je tmavá a snaží sa nás pred tieňmi brániť a my si to neuvedomujeme ... Ale pri tom všetci máme radi hviezdy, súhvezdia a fascinuje nás nočná obloha ... Keby nebolo tmy nebolo by hviezd a súhvezdí ... Noc je tá , ktorá nám dáva možnosť si oddýchnuť , spať ... Ona nám otvára bránu do ríši snov , kde by sa každý z Nás veľmi rád zdržal aj dlhšie ... Ľudia vlastne nenávidia to čo po pravde milujú ... Sú slepý a všetko to je spôsobené jednou úbohou ľudskou chybou , kedy si povedali , že tma bude zlom a svetlo dobrom ... Pretože vtedy nepomysleli na to krásne čo noc má ...
YOU ARE READING
Prekliaty tieňmi a obdarovaný krásou
FantasyNoc ... Časť dňa , ktorej sa väčšina ľudí bojí , kvôli temnote a možného nebezpečenstva v uliciach ... Avšak obyvatelia Nočného kráľovstva túto časť vidia inak ... Fantasy príbeh o Mesačnom princovi , ktorý rozpráva o tom ako Mesiac prišiel o svoje...