Karakterler ve Senin Kişiliğin

701 28 64
                                    

Kitapta olacak karakterler:

- Jeff
- Slenderman
- Laughing Jack
- The Rake
- Masky
- Ticci Toby
- Liu/Sully

Hikayelerde senin kişiliğin:

Jeff: Jeff'in olduğu hikayelerde kişiliğin cesur, güçlü, çalışkan, dövüşmeyi ve bıçak kullanmayı biliyorsun. Resmen çatlaksın. Korkusuzsun, savaş çıksa ortaya atlar eline kim geçerse ölene kadar bırakmazsın. Sinirlenince Slenderman'den daha korkutucu biri olabilirsin. Dostların sana çetin ceviz derler. Çok çok çok çok çok çok ama çok nadir ağlarsın. Hayatında bu zamana kadar sadece 2 kere ağlamış bulunmaktasın. Senden korkulur. Biraz da kıskanç ve korumacısındır. Seni aslında aldatan ve senden nefret eden alkolik sevgilinle aynı evde yaşıyorsun. Bazen alkollüyken seni dövüyor ya da sana vuruyor ama sen her seferinde onun seni sevdiğini düşünüp seni dövmesine izin veriyorsun. Yaşın 15.

Slenderman: Slenderman'in olduğu hikayelerde nazik, tatlı ve masum bir kişiliğin var. Dövüşmeyi bilmiyorsun ama yanında taşıdığın küçük bir bıçağın var. Ailen gece geç saatlere kadar çalışırlar ve eve geldiklerinde alkollü oldukları için seni umursamazlar bazen sadece senden içki isterler. Yaşın 15.

Laughing Jack: Lj'nin olduğu hikayelerde tam bir kötü kızsın ve dövüşmeyi, kendini savunmayı bilirsin. Bıçak ve silah kullanmayı bilirsin. Tam altı yaşından beri kaykay kullanabiliyorsun ve kaykayda hareketler yapabiliyorsun. Doğruyu söylemek gerekirse kafadan çatlaksın. Ne zaman kavga çıksa tereddüt etmeden ortaya atlarsın. O yüzden ne zaman kavga olsa dostların seni hemen arkalarına almak zorunda kalırlar. Çok fazla dostun var denilemez ama olan dostların da gerçek dostlardır. Seni kalpten severler ve senin onlara olduğun gibi onlarda sana zarar gelmesinden korkarlar. Baban sürekli işte olurdu ve annen, o işteyken eve sürekli başka adamlarla gelirdi. Seni de fırsat buldukça döverdi. Baban eve geldiğinde ise ona, senin bütün gün evde oturduğunu ve her işi ona yaptırdığını söylerdi. Yaşın 16.

The Rake: Rake'in olduğu hikayelerde içine kapanık, masum ve savunmasızsın. Sadece bir tane dostun var. Bir tane ama gerçek dost. Yanında hep bir bıçak taşırsın ama kullanmasını bilmezsin. Yaşın 15.

Masky: Masky'nin olduğu hikayelerde biraz paranoyak, çabuk korkan ama dövüşmeyi az bile olsa bilen birisin. Bıçak kullanmayı az çok biliyorsun. Annen ve baban sürekli çalıştıkları için neredeyse asla eve gelmezler geldikleri zamanlarda da yüzüne bile bakmazlar. Yaşın 16.

Ticci Toby: Toby'nin olduğu hikayelerde cesur bir yapın var. Silah kullanmayı biliyorsun. Yanında hep bir Glock tutuyorsun (Weow). Her gece evinin arka bahçesindeki çardakta oturup resim çizmeye bayılıyorsun. Ailenle aynı evde yaşamıyorsun ama evleriniz çok uzak değil. Yaşın 17.

Liu/Sully: Ailen öldüğü için geceleri şarkı söyleyip para kazandığın bir bar var. Her gece saat 00:00'dan sonra orada şarkı söylüyorsun ve sesin çok güzel. Yalnız tek bir sorun var. Geceleri eve giderken hep karanlık sokaklardan geçmek zorunda kalıyorsun ve bu seni ürkütüyor. Kişilik olarak pek de cesur değilsin ama ürkek bir insan da değilsin. Kendi ayaklarının üstünde durmayı biliyorsun ve gayet sportifsin. Ailenin ölümü seni zerre etkilemedi bile. Dostların tarafından sevilen tarafın da bu zaten. Etrafına neşe saçman. Hayat felsefen "Ne olursa olsun hayat devam ediyor!" Yaşın 16.

Tüm hikayelerdeki ortak özellikler:

- Seni hep dövmeye çalışan/döven çocuklar var ve peşini bırakmıyorlar. (Maalesef her senaryoda olan klasik kurallar UwU)

- Yaptığın bir veya daha fazla spor var.

- Kolay kolay ağlamazsın.

- Kardeşin yok.

Creepypasta Erkek Arkadaş SenaryolarıWhere stories live. Discover now