O priveam pe blonda beată așezată pe canapeaua de lângă baie.
Simt cum în mine se trezește un sentiment de a provoca durere. Vreau s-o aud urlând de durere. Să implore milă.
No one save you.
Mă apropii de femeia beată. Clubul e prea aglomerat iar muzica și luminile haotice mă enervează la maxim.
-Vino cu mine, îi zic luând-o de mână.
Cel mai probabil nici nu a înțeles ce i-am spus și asta datorită zgomotului asurzitor din încăpere .Ajuns afară cu tot cu blondă, o mai privesc o dată.
-H-Hei..., apucă această să spună , leșinând brusc.
Din reflex am prins-o. Și da, mă simțeam scârbit că trebuie să ating o asemenea ființă comună, care a trecut prin brațele mai multor bărbați.
Am așezat-o pe o bancă din apropriere.
Aveam de gând s-o las acolo dar ... nu am putut pleca. Eram dominat de un sentiment tâmpit de care nu puteam scăpa. Grijă? Dar nici nu o cunosc!Sau poate e vină? Grija pe care n-am fost în stare să i-o port lui Amber...
Ah, la naiba!Telefonul îmi sună,ceea ce m-a făcut să tresar.
Nu am zis nimic, doar am dus telefonul la ureche.
Nu se auzea nimic, decât un sunet ciudat. M-am gândit că e greșeală iar când am vrut să închid apelul, o voce se auzi răgușit.
-Îți simt durerea..dar stai liniștit, Amber e în siguranță.
-CINE EȘTI?!, țip agitat .
-Pot spune că doar.. un prieten. Dacă vrei s-o mai revezi pe iubita ta frumoasă, ai face bine să-mi urmezi instrucțiunile.
-Despre ce morții mei vorbești? Ești tâmpit sau în urmă cu știrile? Amber e moartă! Nu știu ce jeg de prieten de-al ei ești dar dă-te dracu dacă ai tupeu să mă suni și să-mi spui asta!
-Ohoh,ușor copil prostuț. Nu știi cu cine ai de-a face. Dar un singur lucru îți spun, Amber e în viață. Dacă mai vrei s-o revezi, ai face bine să mă asculți. Cu fiecare misiune îndeplinită, îți voi trimite o poză cu ea.
-Ce morții mei...,
-ÎN caz de nu, Amber e ca și moartă. Ah și... ce-ar zice scumpa de ea dacă te-ar vedea cu blonda aia lângă tine?, zice tipul râzând haotic.
-Marș, spun închizând telefonul.
CITEȘTI
Dincolo De Unde Apune Soarele
Mystery / ThrillerTe-ai întrebat vreodată ce se întâmplă după ce apune soarele? Dacă răspunsul tău e că natura este învăluită în întuneric, iar lună veghează liniștea nopții.. ei bine te înșeli . Odată cu lăsarea întunericului, vulnerabilitatea este vizibilă pretu...