A kanapén ülsz boxerben és póloban. Az öledben a Gyuszi. Rám nézel kinyújtod mind a két kezed, mint amikor azt kéred bújak hozzád. Oda megyek hozzád, leülök melléd. Az egyik kezedet a derekamra rakod a másik a karfán pihen. Váladra hajtom a fejem, te puszit nyomsz a homlokomra. Utána halkan azt mondod szeretsz én mosolyogva rád nézek és megcsókolak. A Gyuszi leugrik az öledböl és elkezd nyávogni, jelezve, hogy éhes. Elnevetem magam, te meg felállsz és kimész adni neki kaját. Mire vissza érsz szokásosan elterülve vagyok a kanapén, rád nézek és mosolyogva várom, hogy azt kérdezd szenvedek e. Megállsz közvetlen a kanapé mellett, megkérdezed, hogy "szenvedel babám?". Nyújtozkodva mondom, hogy nagyon. Megkérdezed, hogy oda engedlek e. Rávágom, hogy nem és elnevetem magam. Te letérdelsz és megcsókolsz. Utána elkezded csikizni a hasam miközbe édes gangon mondod, hogy poci-poci. Erre felülök. Te fel állsz miközbe azt mondod, hogy öreg vagy már. Szuros szemel rád nézek, keresztbe fonom a kezem és àldurciba kezdek. Te leülsz a kanapé végére megkérdezed, hogy durcizom e és mivel nem mondok semmit azt mondod jól van és te is áldurciba kezdesz. Végül feladom és oda bújok hozzád és megcsókolak. Közben a kezem a pólod alá vezetem. Nevetve veszed el a kezem és mondod, hogy nem szabad. Én peddig csak azért is csizlek. Te próbálsz megállitani. Kinyújtom rád a nyelvam, te is, de gyorsan vissza is dugod, mert félsz hogy megharaplak. Kinyujtom még többször a nyelvem egyre közelebb hozzád, végül megcsókolak. És megharapom enyhén a nyelved. Nevetve huzodok el. Te csak megforgatod a szemed és az öledbe huzzol. Elkezdek helyezkedni rajtad és már szembe vagyok veled. A kezeidet a karfán és a háttámlán tartod. Eltüröd az egy tincset az arcombol mire csak lazán össze kötöm alul a hajam. Leveszem a szemüveget és a fotelre dobom. Te szokás szerint rosszaloan nézel rám emiatt. Én csak megforgatom a szemem és bele turok a hajadba. Te rám szólsz, hogy már megint minek kell össze kocolni és jobb kezedel vissza állitod a hajad. Morcosan rád nézek és direk mind a két kezemel teljesen össze kocolom.
YOU ARE READING
Csak Fogadásból
RandomA két fiatal tinédzser fogadást kötet . A fogadás része volt hogy találkoznak