3.

31 1 0
                                    

Miután vége lett az utolso órámnak gyors felmentem lerakni a cuccaimat és siettem hozzád. Szokás szerint a sarokban cigiztél a többiekel. Oda mentem hozzád mire puszit adtál a számra. A derekamra raktad a kezed. Amig elszivtad a cigit a többiekel beszélgetél. Miután elszivtad mondtad, hogy menjünk. Elindultam és te rá csaptál a seggemre. Megálltam és szuros semmel nèztem rád. Te csak mosolyogtál és annyit, mondtál, hogy a tiéd. Megforgatam a szemem és ujra elindultam. Megfogtad a kezem és egy idő után kimentünk az ut szélére. Beértünk a lakotelepre. Elmentünk a játszotér mellett. A síneknél átmentünk az utszélére, majd be a tóhoz. Szokás szerint megálltam az első horgász részen és figyeltem a vízet. Hátulról megöleltél és a vállamra támasztotad a fejed. A kezedre raktam a kezem megfordultam és a nyakad köré fontam a kezem. Megcsókoltál. Utána egy puszit adtál a homlokomra. Nevetve a mellkasodba furtam az arcom. Elindultunk, de kb egyből megálltam mert rácsaptál a seggemre. Bevágtam az áldurcit és gyorsoban kezdtem menni. Elneveted magad, elmosolyodtam, mert imádom mikor nevetsz. De csak azért se álltam meg. Oda mentem a kivágot fatuskohoz amire az már nem emlékszem, hogy mano vagy maci van írva. Ráálltam és rád néztem. Pontosabban lennéztem rád. Élveztem, hogy magasabb vagyok nálod, hisszen törpe vagyok. Lekaptál onnan mire duzogva néztem rád és megcsókoltalak. Megint megindultam, mire megkérdezted, hova megyek. Rávágtam, hogy a kedvenc helyemre. A vízet nézve mentem a híd felé miközben hallgatam a lépteid. Hátra néztem rád, mire mondtad, hogy itt vagy még. Leültem a hídra, mire elkezdted magyarázni, hogy felfogok fázni. Végül te is leültél mellék. A váladra döntötem a fejem és te a derekamra raktad a kezed. Elkezdted puszilgatni a hajam. Én a kezemet a ruhád alá vezetem amitöl kirázot téged a hideg és mondtad, hogy ne már. Én csak mosolyogva néztelek mire te is elkezdtél csikizni. Probáltam elhuzodni aminek az lett az eredménye, hogy majdnem bele estem a vízbe. Gyorsan magadhoz rántotát és szorosan öleltél.



Folytasam vagy ne?

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 28, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Csak FogadásbólOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz