Merhaba!
Benim adım Eylül şu an bu olaylar yaşanalı nereden baksam 6 yıl geçti ve bazı şeyleri içimde tutmanın artık bana yük olmaya başladığını fark ettim ve yazmaya karar verdim; ne demişler... yazmak hem seni rahatlatır hem karşındaki kişiye mutluluk verir...
Ailemden başlayalım 1 nisan 1998 yılında Izmir'in kenar mahalle bir yerinde doğdum tabiri caizse "gecekondusunda" biz 6 kardeştik ve ben en küçük kardeştim beklenmedik bir şekilde sürpriz yumurta olarak geldim dünyaya. Annem (Nermin) ev hanımıydı ama aileye katkı amaçlı evlere börek çörek yapıp servis ederdi, servislere evimizin 2.babası, en büyük abim Servet yardım ederdi benden 7 yaş büyük, zeki ve çalıkandı, sabahları çıkar önce servis yapar, sonra okula giderdi. Ailemizin tek tahsillisiydi o onu seviyorum ayrıca her gün dersten sonra bana çikolata aldığı için bin kat daha çok seviyordum.:)) ablam Sezin tam bir tikiydi bizden utanırdı ve arkadaşlarına kendini zenginmis gibi anlatırdı, annem çok üzülürdü annemi üzdüğü için ondan nefret ediyorum. O da benden 5 yaş büyüktü ama derslerle alakası bile yoktu, Servet abim bircok kez ders calıştırmak istedi ama o hep reddetti. Veeee çift yumurta ikizi kardeşlerim Deniz(Erkek) ve Beliz(Kız) onlar dünyanın en tatlı ikizleri olabilirler... 3 yaş var aramızda ,diğer kardeşim benden 1 yaş büyük olan abim Ozan vee evimizin cefakarı babam Nazım, babam inşatta çalışıyor evet bu benim cekirdek ailem... memnun olduk!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ SIR
AdventureEylül hayatının en ağır ve korkutucu yükünü açmaya karar vermişken, geçmişi onu rahat bırakmıyordu.. Kimse göründüğü kadar MASUM değildir...