Mergand spre casa cu castile in urechi observ ceva neobisnuit.Ceva alb si linistit cadea usor din cer.Ningea.Nu ma asteptam ca de la inceputul lui decembrie sa inceapa sa ninga.Ajung intr-un sfarsit acasa.Deschid usa si intru pe holul intunecat si lung la care din capat se aude o voce "Ai ajuns? Nesimtitule." Era un om scund cu parul cret si aproape innalbit de trecerea timpului.Era tata.Se apropie de mine nervos isi pune mainile in sold si spune:
- We tu chiar esti nesimtit.Nici vasul in care ai mancat nu stii sa
Iar eu ii raspund inainte sa mai zica ceva:
- Nu aveam cum.Trebuia sa merg la scoala ca daca nu intarziam.
- Sigur.Tu nu faci nimic in casa asta dar nimic! Imi spune el pe un ton inalt si ragusit.
Eu nervos ma duc in camera la mine si trantesc usa. Intru in camera o dezordine totala.Eu ma asez in patul care nici nu era facut,imi pun castile in urechi si incep sa imi scriu temele.Pe fundal il mai auzeam pe tata uneori care cauta motiv de cearta dar vedea ca nu il bagam in seama si ma lasa in pace.Dintr-o data ceva din inauntrul meu incepe sa ma controleze. Ma uitam la bratele mele se umflau si se vedeau venele. Nervozitatea incepuse sa ma cuprinda. Dar nu o nervozitate normala ci una demonica care imi controla corpul si felul de a gandi.Ma ridic in picioare ma indrept spre posterul meu cu eluveitie care il iubesc si incep sa il rup si sa il sfasii fara motiv.Acest lucru,ca nu ma puteam controla si imi rupeam posterul preferat ma enerva si mai tare. Dintr-o data cad jos in genunchi taindumi-se rasuflarea iar apoi lat jos. Vedeam totul usor in ceata iar apoi am vazut totul negru.Insa ma trezesc peste 2 secunde in alta lume. Cred ca era Iadul.Totul in jurul meu era in flacari.Corpul meu era si el in flacari dar eu nu simteam nimic.Se aude o voce stranie, rece cu un ton asurzitor si cu un ecou care iti facea parul maciuca.Bun venit in iad.Aici vei trai ca rege al demonilor dupa ce iti vei indeplini scopul pe lumea oamenilor.In acel moment imi amintesc ca atunci in baie cand mi sa taiat rasuflarea scria pe perete "welcome to the hell". Ceia ce era ciudat. Dupa asta dintr-o data revi inapoi in lumea mea si cuprins de aceasi nervozitate demonica incep sa distrug peretii cu pumnii.Totul ma speriase. Corpul si mintea mea o iau razna.Totul se transforma. Ura din jur e acumulata de mine si transformata in nervi. Dupa ce termin sa ma descarc. Ma pun in pat, imi scot castile din urechi si incep sa ma gandesc la acea fata care parca cand ma gandesc mereu la ea o parte din sufletul meu se incalzeste iar cealalta se distruge.Asteptam ziua de maine pentru a o revedea.
CITEȘTI
Fericire in infern
Teen FictionViata mea ciudata si plina de lucruri inspaimantatoare dar si de persoane apropiate