𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗮𝗿𝘁𝘆 - 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿𝗻𝗼𝗼𝗻.

2 0 0
                                    

𝗌𝗈 𝗂𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝖾 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝖺 𝖿𝖺𝗍𝖺𝗌𝗌 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖿𝖺𝗍𝖺𝗌𝗌 𝗌𝗐𝗂𝗆𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗉𝗈𝗈𝗅 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖿𝖺𝗍𝖺𝗌𝗌 𝗋𝗈𝗈𝗆𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝟣𝟦 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗆𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖿𝖺𝗍𝖺𝗌𝗌 𝖺𝗆𝗈𝗎𝗇𝗍𝗌 𝗈𝖿 𝗆𝗈𝗇𝖾𝗒 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗍𝖺𝗌𝗌 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗑𝗉𝖾𝗇𝗌𝗂𝗏𝖾 𝗒𝖾𝗍 𝖺𝗆𝖺𝗓𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗈𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖺 𝖿𝖺𝗍𝖺𝗌𝗌. 𝗍𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝖻𝖺𝗌𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗂 𝖻𝖺𝗌𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗄𝗇𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗍𝗈. 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝗈𝗌𝖾 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗆𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌 𝗐𝗁𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇 𝗍𝗈 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗂𝗌. 𝗇𝗈𝗇𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗃𝗈𝗁𝗇𝗇𝗒 𝗌𝗎𝗁.
𝗃𝗈𝗁𝗇𝗇𝗒 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗎𝗁.
𝗂𝗍 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗆𝖺𝗋𝗄, 𝗃𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇, 𝗁𝖾𝗅𝗅 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗍𝖺𝖾𝗒𝗈𝗇𝗀 (𝗂𝖿 𝗂 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝖿𝖺𝗂𝗇𝗍 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋𝗌𝗍𝖾𝗉)! 𝖻𝗎𝗍 𝗃𝗈𝗁𝗇𝗇𝗒. 𝗎𝗀𝗁, 𝗂'𝗆 𝗆𝖾𝗅𝗍𝗂𝗇𝗀. 𝗁𝖾'𝗌 𝗌𝗈 𝗁𝗈𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍'𝗌 𝗅𝗂𝗍𝖾𝗋𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗄𝗂𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾. 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖽𝖾𝖾𝖽 𝖽𝗂𝖽 𝗂 𝖽𝗈 𝗍𝗈 𝖽𝖾𝗌𝖾𝗋𝗏𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝗂𝗇 𝗆𝗒 𝗅𝗂𝖿𝖾? 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗂𝗆𝖾𝗌 𝗂 𝗐𝗂𝗌𝗁 𝗂𝗍 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗆𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗆. 𝖻𝗎𝗍 𝗂'𝗏𝖾 𝗀𝗋𝗈𝗐𝗇 𝗌𝗈 𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗆𝖺𝗋𝗄 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂𝖿 𝗂 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾 𝗁𝗂𝗆, 𝗂'𝗅𝗅 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗎𝗇𝖼𝗁 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗈𝗆𝖺𝖼𝗁. 𝖻𝗎𝗍 𝗃𝗈𝗁𝗇𝗇𝗒 𝗂𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍, 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍. 𝗁𝖾'𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝗀𝗈𝖽, 𝗁𝖾𝗅𝗅, 𝗂 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗁𝖾 𝗶𝘀 𝗀𝗈𝖽 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗇 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗄𝗇𝖾𝖾𝗌 𝗂𝗇 𝖺 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗇𝖺𝗇𝗈𝗌𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽 𝗂𝖿 𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎.* 𝖻𝗎𝗍 𝗂'𝗆 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗏𝖾𝗌. 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝖾𝗍 𝗂 𝗐𝗂𝗌𝗁 𝗂 𝗐𝖺𝗌. 𝗌𝗁𝗂𝗍, 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖼𝗋𝗎𝗌𝗁 𝗐𝖺𝗌 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝖺𝗀𝗈, 𝗐𝗁𝗒 𝖺𝗆 𝗂 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖿𝖺𝗐𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗁𝗂𝗆 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍?
"𝗁𝖾𝗒, 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾'𝗌 𝗆𝗒 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗒 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾!" 𝗁𝗂𝗌 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝗂𝗌 𝗌𝗈... 𝗌𝖾𝗑𝗒. 𝗂 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝖻𝖾𝗅𝗂𝖾𝗏𝖾 𝗁𝗈𝗐 𝗂 𝗁𝖺𝗏𝖾𝗇'𝗍 𝗀𝗈𝗍𝗍𝖾𝗇 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗁𝗂𝗆. 𝗂𝗍'𝗌 𝗂𝗆𝗉𝗈𝗌𝗌𝗂𝖻𝗅𝖾. 𝗁𝖾'𝗌 𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍𝗅𝖾𝗌𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇 𝗌𝗐𝗂𝗆𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝖾𝗍 𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝖽𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽 𝖺 𝖿𝗂𝗇𝗀𝖾𝗋 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋.
"𝗐𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗎𝗉, 𝗃𝗈𝗁𝗇𝗇𝗒?" 𝗂 𝗆𝖺𝗇𝖺𝗀𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝖺𝗒 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗋𝗎𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖺𝗋𝗄. 𝗂 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝖺𝗇 𝖾𝗌𝖼𝖺𝗉𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗂 𝖻𝗎𝗋𝗌𝗍. 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗂 𝗅𝗂𝗍𝖾𝗋𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖻𝗎𝗆𝗉 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗇𝗅𝗒 (𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍𝗅𝖾𝗌𝗌) 𝗍𝖺𝖾𝗒𝗈𝗇𝗀.
"𝗌𝗁𝗂𝗍!" 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗂 𝗁𝖾𝖺𝗋, 𝖻𝖾𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗆𝗂𝖼𝗄𝖾𝗒'𝗌 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗂𝗇𝗀,  𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗂'𝗆 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗅𝗈𝗈𝗋 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝖾𝗒𝗈𝗇𝗀. 𝗇𝗂𝗇𝖺 (𝗀𝗈𝖽 𝖻𝗅𝖾𝗌𝗌 𝗁𝖾𝗋) 𝖺𝖼𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖼𝗈𝗆𝖾𝗌, 𝗉𝗂𝖼𝗄𝗌 𝗆𝖾 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗎𝗌𝗍𝗌 𝗆𝖾 𝗈𝖿𝖿. 𝗌𝗁𝖾 𝗂𝗌 𝗌𝗎𝖼𝗁 𝖺 𝗆𝗈𝗆, 𝗂 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗁𝖾𝗋. 𝗂 𝗀𝖾𝗇𝗎𝗂𝗇𝖾𝗅𝗒 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗂 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝖻𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝗁𝖾𝗋.
"𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍, 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖾𝖾𝗇 𝖽𝗈𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀?" 𝗈𝗁, 𝗈𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾 𝗌𝗁𝖾'𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖺𝗌𝗄 𝗍𝗁𝖺𝗍. 𝗌𝗁𝖾 𝗂𝗌 𝗌𝗎𝖼𝗁 𝖺 𝗌𝗂𝗆𝗉 𝖿𝗈𝗋 𝖽𝗈𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗍'𝗌 𝗁𝗈𝗇𝖾𝗌𝗍𝗅𝗒 𝗄𝗂𝗇𝖽𝖺 𝖼𝗎𝗍𝖾. 𝗂 𝗐𝗂𝗌𝗁 𝗂 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝗁𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖺𝗋𝗄.
"𝗎𝗁, 𝗒𝖾𝖺𝗁, 𝗁𝖾'𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄𝗒𝖺𝗋𝖽." 𝗁𝗂𝗌 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝗂𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝖻𝗈𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗒𝗌𝗍𝖾𝗆 𝗌𝗉𝖾𝖺𝗄𝖾𝗋; 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝖻𝖺𝗌𝗌 𝗌𝗈 𝗅𝗂𝗍𝖾𝗋𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝗁𝗂𝗆. 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾.
"𝗃𝖾𝗌𝗎𝗌, 𝗍𝖺𝖾𝗒𝗈𝗇𝗀, 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗌𝗈 𝗅𝗈𝗎-" 𝖽𝗈𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗌 𝗂𝗇, 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖽𝖾𝖺𝖽𝖺𝗌𝗌 𝗄𝗂𝗇𝖽𝖺 𝗁𝗈𝗍, 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗐𝖾𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗁 𝗆𝗒 𝗀𝗈𝖽, 𝖺𝖻𝗌. 𝗇𝗂𝗇𝖺, 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽, 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽 𝗐𝗁𝗈 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗀𝗈𝗍 𝗌𝗍𝖾𝖺𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗌𝗁𝗂𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍, 𝗌𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗍𝖾𝗋𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗌𝗁𝖾'𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝖾𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗈𝗋𝖽 𝗁𝗂𝗆𝗌𝖾𝗅𝖿. 𝖽𝗈𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗌 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖺𝖿𝗂𝖺 𝖻𝗈𝗌𝗌 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝗁𝗈𝗈𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗍𝗍𝖾𝗌𝗍 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾𝗅𝗉𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝗎𝗉. 𝗂𝗍'𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺𝗇 𝖺𝗇𝗂𝗆𝖾 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍. 𝖾𝗑𝖼𝖾𝗉𝗍 𝗍𝖺𝖾𝗒𝗈𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝗁𝖺𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗎𝗆𝗉. 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝟧𝟢 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖽𝖺𝗒𝗌 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗈𝗇 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗌𝗌. 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗌𝗁𝖺𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗇𝗀𝖾𝗌𝗍 (𝖺𝗇𝖽 𝖺𝖽𝗆𝗂𝗍𝗍𝖾𝖽𝗅𝗒 𝗁𝗈𝗍𝗍𝖾𝗌𝗍) 𝗄𝗂𝗌𝗌 𝗂'𝗏𝖾 𝗌𝖾𝖾𝗇 𝗂𝗇 𝗆𝗒 𝖾𝗇𝗍𝗂𝗋𝖾 𝗅𝗂𝖿𝖾. 𝗂𝗍'𝗌 𝗁𝗈𝗇𝖾𝗌𝗍𝗅𝗒 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝖺 𝗆𝗈𝗏𝗂𝖾. 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗂𝗍'𝗌 𝖾𝗂𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖺 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗈𝗋 𝖿𝗋𝖾𝖺𝗄𝗌𝗁𝗈𝗐. 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖿𝖺𝗂𝗋, 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾𝗇'𝗍 𝗌𝖾𝖾𝗇 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝟥 𝗐𝖾𝖾𝗄𝗌 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗇𝖼𝗍 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗈𝗏𝖾𝗋𝗌𝖾𝖺𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗎𝗋. 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗈𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾 𝗆𝗂𝖼𝗄𝖾𝗒 𝖼𝗈𝗆𝖾𝗌 𝗂𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝗎𝗂𝗇𝗌 𝗂𝗍 𝖺𝗅𝗅.
"𝖦𝖤𝖳 𝖠 𝖥𝖴𝖢𝖪𝖨𝖭' 𝖱𝖮𝖮𝖬!!!" 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖺𝖻𝗂 𝗉𝗋𝗈𝖼𝖾𝖾𝖽𝗌 𝗍𝗈 𝗉𝗎𝗇𝖼𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗂𝗍 𝗈𝗎𝗍𝗍𝖺 𝗁𝖾𝗋. 𝗇𝗂𝗇𝖺 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗈𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖽𝖾𝖾𝗋 𝖼𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗂𝗇 𝗁𝖾𝖺𝖽𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁. 𝗁𝗈𝗇𝖾𝗌𝗍𝗅𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗋𝖾 𝗌𝗎𝖼𝗁 𝖽𝗈𝗋𝗄𝗌. 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗈𝖿𝖿 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽. 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗆𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖻𝖾 𝖽𝗈𝗋𝗄𝗌 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗋𝖾 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋. 𝖻𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗈𝗇𝖾 𝗀𝗈𝖾𝗌 𝗈𝗎𝗍, 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖼𝗈𝗆𝖾𝗌 𝗂𝗇.** 𝖼𝗁𝖾𝗇𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗃𝗂𝗌𝗎𝗇𝗀 𝗋𝗎𝗇 𝗂𝗇 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖺𝖽 𝖽𝗈𝗀𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗉𝗋𝗈𝖼𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝗅𝗂𝗉 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗋𝖾𝗌𝗍𝗅𝖾 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋. 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖺 𝗐𝖺𝗒 𝗍𝗈 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗍. 𝗍𝖺𝖾𝗒𝗈𝗇𝗀 𝗁𝖺𝗌 𝗍𝗈 𝗋𝗎𝗇 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖾𝗉𝖺𝗋𝖺𝗍𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝗆𝖺𝗇 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗋𝖾𝗇. 𝗆𝗂𝖼𝗄𝖾𝗒, 𝗈𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾, 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗌 𝖺𝗍 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗁𝗂𝗍. 𝗂 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗆𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗀𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿𝖿 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗃𝗈𝗁𝗇𝗇𝗒 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗁𝖾'𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾, 𝖺𝗅𝗅 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗁𝗂𝗆. 𝗎𝗀𝗁. 𝗌𝗁𝖾'𝗌 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗋𝗈𝗇𝗀, 𝗐𝗁𝗒 𝖺𝗆 𝗶 𝗌𝗈 𝗎𝗉𝗌𝖾𝗍? 𝗂 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝖾𝗋. 𝖻𝗎𝗍... 𝗂 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗐𝗂𝗌𝗁 𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗆𝗂𝗇𝖾. 𝗇𝗈𝗉𝖾, 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗆. 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝗋𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝗆𝖺𝗋𝗄.
-----------------
𝘼𝙐𝙏𝙃𝙊𝙍'𝙎 𝙉𝙊𝙏𝙀𝙎.
* 𝘣𝘤 𝘸𝘦 𝘰𝘯 𝘰𝘶𝘳 𝘬𝘯𝘦𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘨𝘰𝘥 𝘤𝘢𝘯 𝘪 𝘨𝘦𝘵 𝘢𝘯 𝘢𝘮𝘦𝘯?
** 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥

𝙩𝙤𝙧𝙣 - 𝙟𝙤𝙝𝙣𝙣𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙖𝙧𝙠.Where stories live. Discover now