ep 1

2.2K 226 10
                                    

Dah berapa kali saya kata jangan rapat dengan jae min! Awak curang dengan saya ke? Kata taeyong sambil tengking pada sin gu.

Segera taeyong mengambil tali pinggangnya dan melibas pada sin gu.

Awak ingat saya tak tau awak nak curang kat saya! Awak tau tak saya sayang awak sangat2 tapi kenapa awak buat saya macam ni!

Segera sin gu meminta maaf pada suaminya palau pun peha dan lengan belah kanannya itu penuh dengan lebab dan luka. Walau pun Taeyong selalu pukulnya setiap hari dia tetap sayang taeyong. Dia tak kesah seberapa banyak sekali pun dia kena pukul dia tetap sayang pada taeyong.

Sebenarnya jae min hanya tegur sin gu sahaja. Tapi taeyong tak suka akan jae min jadi dia tak nak sin gu rapat dengan jae min.

Kalau saya nampak awak dengan jae min lagi siap awak. Jangan sesekali rapat dengan dia ingat.

Sin gu hanya angguk kepala sahaja.

Awak faham tak. Boleh tak awak jawap ke awak dah bisu apa guna mulut tu.

Ya.

Tu je ke? Takkan awak boleh bersembang dengan jae min je. Habis tu apa guna suami depan mata ni.

Ye, saya takkan bersembang dengan jae min lagi. Kata sin gu pasrah.

Author pov

Untuk pengetahuan jae min dan taeyong ni kawan baik tapi di sebab kan sin gu mereka putus kawan. Mesti tertanya kan kenapa sin gu kawin dengan taeyong. Semua ni di sebab kan taeyong yang melamar sin gu dahulu. Lagi satu taeyong memang pantang tengok sin gu bermesra dengan jae min. Dia takut kawau sin gu suka pada jae min dan tinggalkannya.

Kalau best boleh lah vote. Kalau nak boleh lah follow author. Sis tak kesah kalau taknak follow.



{C}killer 🔪🔪Where stories live. Discover now