4 Жилийн өмнө
Гэр дүүрэн инээмсэглэл тодорно. Бүсгүйн жаргалтай инээд, баяр тодорсон инээмсэглэл гэр дүүрэн мишээв... Бүсгүй их сургууль аа амжилттай дүүргэж, сургуулиасаа 1-р т бичигдсэн юм. Залуу шинэхэн хос... Бөөн баяр... Гэвч... Баян айлын залуу... Тэр компани аа өв залгамжлан ёстой болов. Хөөрхий залуу хайртай бүсгүй дээ 1жил 6 сарын дараа хүрч ирнэ. Чи минь намайг аа тэвчээртэй хүлээгээрэй. Өөр хүнд сайн болж болохгүй шүү гэж хэлэн Америк явав. Харамсалтай нь хайрт залуугийнхан сураг тасрав. Чатанд хариу өгөхгүй, утас аа ч авахгүй байв. Бүсгүй залуугаа зүгээр хүлээсэнгүй. Хайртай залуугаа хүлээх зуур аа ажил хийхээр болов. 1жилийн турш амжилттай сурсны эцэст хайртай залуугийнхаа компанид Америкт дахь салбарт ажилд орсон юм. Гэвч залуу өнөөх бүсгүйдээ дургүй болсон байлаа... Залуу өөр бүсгүйтэй болсон байв.
Одоо үе. Хаврын нэгэн орой
..." Жимин аа гуйя... Битгий л дээ.. Гуйя... Гуйж байна... Би Америкаас явна аа... Тэгэхэд болно биз дээ?... Гуйя... Одоо боль л доо... Чи намайг айлгаад байна... Шил үсэрлээ боль л доо... Айгаад байна..." Газраар дүүрэн хагарсан шил хөглөрнө. Бие-рүү минь шил үсэр ч, хаа сайгүй сорив үлдээхээр гүндүү зоогдов. Энэ бүхэн намайг үнэхээр айлгаж байна. Жиминий гараас цус гоожиж, биенээс минь цус гоожих нь түүнийг хэр их хэрцгий, аймшигтай болж өөрчлөгдсөнийг илтгэх мэт. Тэр уурандаа хоолойноос минь боймлон ханруу шахав. Багалзуурдсан хэвээрээ намайг дээш нь өргөв. Амьсгалахад бэрх болж, хөл минь газарт хүрэхгүй байв. Би үнэхээр их айж байна. Хар дарсан зүүднээсээ цочин сэрэв.
' ...Яагаад тэр өдөр гэж? Яагаад? Өдөр болгон энэ зүүдээ зүүдлэх юм!'
Унтахад нэг л тавгүй юм. Гарч агаар амьсгалахаар болов. Босоод хар өмд цамц, малгай, пүүз, маск зүүв. Цүнхнүүд дундаасаа хар цүнх үүрэн хаашаа ч юм намуухнаар алхан явна.Seven eleven гэх 24 цагийн дэлгүүр орж гоймон идчихээд үргэлжлүүлэн гунигтайгаар алхав. Сааданд суун цүнх ээ ухаж байгаад сонин олов. Сонинг гүйлгээд харвал Дэнгийн эрвээхий ажилд авна! гэсэн байв.
Тавигдах шаардлага;
1. Хөөрхөн байх.
2. Халуухан байх.
3. Ажлаа мэддэг байх.
4, 5, 6, Бла бла бла. Гэсэн байв.