כעבור ארבעה חודשים, הגיע הזמן שלו כמעט כל התלמידים-בחירת מלך ומלכת הנשף שהיה אמור להתקיים בסוף השנה.
טיילר לא כזה התלהב מהדבר הזה, הוא חשב שזה מטופש. בכל מקום שאליו הלך, היו תלמידים ותלמידות שניסו לשכנע אחרים להצביע להם. הוא לא שם לב לזה כל כך, עד שראה מודעה שתפסה את עיניו.
סאם עמד ליד המודעה, לא פחות המום מטיילר.
"זה היה הרעיון שלך?" טיילר שאל.
סאם הביט בו. "לשם שינוי לא. אבל אני בוודאות אבחר בך ובהאנה בתור מלך ומלכת הנשף" סאם גיכך.
"שתוק!" טיילר רטן. "אם זה לא אתה, אז מי כן תלה את...הדבר הזה?" הוא שאל.
סאם בדיוק בא לענות, אבל אז, טיילר ראה מזוית העין את האנה עם פוסטרים מגולגלים.
"את רצינית?" הוא שאל אותה כשעברה לידם.
האנה חייכה. "יאפ! זה נשף של פעם בחיים, והגיע הזמן שנשאיר חותם בפנימייה הזאת. הדרך הכי טובה לעשות את זה היא להיבחר למלך ולמלכת הנשף"
"אבל...אני לא-" טיילר התחיל להגיד, אבל הוא נקטע על ידי מישהי.
"אתה והיא? להיבחר לתפקיד הזה? הצחקתם".
טיילר חייך לרגע. "...אנחנו נביס אותך, את תראי" הוא אמר בטבעיות והפנה לה את גבו.
"מכל האנשים שיש פה, דווקא היא? האנה היא לס-" הנערה התחילה לומר.
טיילר צחק. "לסבית? זה מה שרצית לומר? תופתעי לדעת שהיא חברה שלי עכשיו. וגם אם היא הייתה לסבית, הייתי מתחרה ביחד איתה על התואר"
הנערה הזעיפה פנים והתרחקה משם.
"טיילר, מה זה היה? חשבתי שאתה נגד הרעיון הזה" סאם שאל.
"נכון, בהתחלה לא רציתי, אבל אם זה נותן לי הזדמנות לנצח את הבריונים פה במשהו...אז אני אתחרה" טיילר גיחך.
"אז אני אתמוך בכם גם" סופי הגיעה משום מקום.
"אבל, את לא נגדנו?" האנה שאלה.
"אני כן. אבל שמעתי את מה שטיילר אמר עלייך, ובגלל זה אני תומכת בשניכם" סופי אמרה.
"למה אנחנו עדיין מדברים? האנה, תביאי לי פוסטר אחד. הגיע הזמן להראות לאנשים האלה מי באמת שולט במקום הזה" טיילר אמר.
"ו...הוא נכנס לרוח תחרותית" סאם צחק.
את רוב היום הארבעה בילו בהדבקת פוסטרים, שיכנוע אנשים להצביע לטיילר והאנה (למרות שמידי פעם סופי שכנעה אנשים להצביע לה).
בערב, כשכמעט כל הפוסטרים נתלו, הארבעה ישבו בספריה.
"זה היה...מתיש" האנה נאנחה."אני מסכים איתך" סאם אמר בעודו מנסה לשחרר מאצבעותיו נייר דבק מעצבן.
"אבל זה היה שווה" טיילר אמר.
כולם הנהנו. עוד כמה ימים, והנשף המיוחל יגיע
YOU ARE READING
השקט של טיילר צ׳ייס
Non-Fictionלפני שלוש שנים, אחיו הגדול של טיילר צ׳ייס נהרג במהלך מבצע צבאי. מאז, טיילר הפסיק לדבר. הוא חי בבועה משלו, ואת הקושי שלו הוא מעביר בעזרת בלוג אינטרנטי שהוא כותב. סאם פרקר הוא נער שנולד בתור ילדה בשם סאמר שחווה בריונות בבית הספר. אבל יום אחד, שניהם נפ...