(ne)hezké překvapení

555 29 9
                                    

Jak Chloe předpověděla, tak se i stalo. Harry, Ron a Hermiona se vrátili. Každý se radoval, jakmile je dovnitř přivedl Neville. Za to Chloe přemýšlela, zda opravdu tuto vlastnost dostala z hodin profesorky Trelawneyové, že dokázala na plnou hubu říci, kdy se Zlaté trio vrátí, avšak moc na to nesázela.

Ačkoliv to nějakou dobu působilo všechno zmateně a také to vypadalo, že si ji ani její nově příchozí přátelé nevšimnou, - přestože se pokusila svou vyzáž vrátit do normálu, - tak si ji všimli. "Chloe, kdes byla?" Vyhrkl Harry, jakmile ji s Hermionou vtáhli do objetí. "Měli jsme to tebe strach."

"Bylo to od tebe nezodpovědné! Bezeslov si někam odešla, ani nenapsala kam přesně." Odtáhla se Hermiona s výrazem, který jasně říkal, že tohle posrala. Dobře, tohle by Hermiona neřekla, ale do přátelského výrazu to mělo daleko.

Harry s Hermionou se oddálili a ona tak hleděla do očí Rona. "Já-..." Vykoktal ze sebe Ron. "Vítej zpátky." Potřásl si s její rukou a nasadil lehký úsměv.

"Děkuji," Vrátila mu zmatený úsměv zpátky. "Ty taky."

"A kdes teda byla?" Vrátil se k předešlé otázce Harry.

"Někdy příště." Usmála se a vyhýbavě se koukala jinam. Nenápadná byla asi jako Snape v ženských šatech, o čemž mimochodem tak trochu slyšela, když jednou při hodině s proseforem Lupinem brali bubáka, tak Neville si představil netopýra v šatech, které nosí Nevillova babička. Snape to prý Nevillovi dával ještě nějaký čas pořádně sežrat, ale to i předtím, takže poskočil o pět levelu dopředu, chudák.

"Snape o Harrym ví!" Přiřítil se dovnitř nějaký kluk. My o vlku a vlk - povídala si se sebou v duchu.
"A o Chloe také!" Vydechl z posledních sil, než se zřítil na gauč vedle nějaké dívky, jež se na něj vyděšeně zadívala. "Jen se na chvíli prospím." Zachumlal se a během vteřiny usl.

Co to sakra zase bylo?

"Snape chce, abychom se všichni dostavili do Velké síně." Rozrazil dveře další žák.

"Zamkněte ty dveře." Usmála se pro sebe Chloe. Představa někoho, jak vběhne do zavřených dveří? Hmm...

"Harry, co budeš dělat?" Zeptala se Ginny.

"Jo, vždyť v pohodě. Já tady nejsem, jen si povídejte." Dělala nezájem Chloe a uraženě si stoupla do rohu.

Ginny se na ní zamračila, ale hned se věnovala Harrymu, stejně tak ostatní. Každý čekal na verdikt Harryho Pottera. Každý ho bez mrknutí oka sledoval, jako kdyby se před nimi nacházel posvátný unicorn.

Dívka ucítila lehký dotyk na svém rameni. "Chloe, chce s tebou mluvit nějaký kluk. Své jméno mi nesdělil, prý... Pro případ, že bys nepřišla." Zastavil se u ní Seamus. Ani si nevšimla, že zde je; Asi právě přišel.

Napadla ji hned první otázka jak vypadá dotyčný, ale rozhodla se, že si to zjistí sama. Nikdo si ji nevšímal, tudíž nikomu nemusela sdělovat svou polohu a kam má namířeno. A klidně by vsadila všechny své galeony, že by jí nikdo právě teď nevnímal, zrovna provrtávali Harryho pohledem.

Chvíli dumala nad tím, či je to vůbec dobrý nápad. Co když je to past? Vždyť nikdo jiný, než na Draca a její kolej neví, že zde je. Dobře, teď už asi jo, když se to dostalo i k Snapeovi, že zde sídlí společně s Harrym.

Beztak mu někdo nakecal, že pořádají party a tak žárlí... Nehezké chování!

Kliku stiskla dolů a vyšla na chodbu. Pro jistotu si přes hlavu dala kapuci, aby nebyla jako pěst na oko, a rozhlédla se po pusté chodbě. Ihned za ní se otevřeli dveře a každý mířil do velké síně, jak bylo nařízeno novým ředitelem této školy.

Lepší zemřít pro něco, než žít pro nic!Kde žijí příběhy. Začni objevovat