9

11K 672 33
                                    

Volim Rebeku, imam i druge prijateljice ali ona je top. Juče sam prekinula sa Patrikom a ona me je danas izvela na večeru, tako je obazriva.

- Nije ti bila potrebna fensi večera, nisam se ni malo potresla.

- Znam ali sa tobom se nikad ne zna, veoma si suzdržana kada su u pitanju osećanja.

- Tačno ali večeras, za moju najbolju drugaricu, otvorena sam knjiga.

- Opa? To moram da iskoristim.

- Samo napred, poručićemo drugu bocu vina.

- Nismo se pošteno ispričale mesec dana.

- Znam.

- Pa šta ima?

Pogledam je ozbiljno.

- Pacijent me seksualno privlači.

- Opa – nakezila se.

- Čekam malo . . . Dalton Prajs? Onaj sa mog rođendana?

- Da – priznam.

- Zgreši sa njim.

- Neću, hvala nebesima ostala nam je još jedna sensa, u petak je kraj, više ga neću viđati – zašto me to čini tužnom?

- Koliko je već tvoj pacijent?

- Šest meseci, oduka suda ali nikome ni reč.

- Opa. I vi tako šest meseci . . .

- Ne . . . Dobro u početku je bio bezobrazan i vulgaran nabacivao mi se i provocirao me prva četiri meseca ali održala sam mu bukvicu i postao je fin, otvorio mi se i . . . ma za sve je kriv moj otac. Misli da mu previše pomažem da se on možda vezao za mene i sad samo razmišljam o . . . jasno ti je.

- Manje-više ali uskoro ti neće biti pacijent pa ti vidi šta ćeš.

- U tome je problem, ne znam šta ću – namrštim se.

- Ja znam tako puno o njemu, stvari koje niko ne zna i trenutno se u njegovom životu dešavaju velike promene, ne bi bilo dobro da mu dodatno zakomplikujem život samo zato mi je palo na pamet da ostvari nešto od onog čime mi je pretio.

- Ako je samo seks . . .

- Ne znam, tata misli da se vezao za mene tako da postoji šansa da on ne želi samo seks ali sa druge strane tip je kurvar, znam sa kojim glumicama i manekenkama je spavao, pričao mi je o tome.

- A šta želiš ti?

- U ovom trenutku dobar seks ali tata je u pravu, on je opasan pacijent.

- Koji ti je otvorio dušu.

- Koji mi je otvorio dušu – izdahnem.

. . .

Kažu da su žene hladnokrvnije i proračunatije od muškaraca. Rekla bih da je to istina jer upravo poravnavam svoju belu haljinu. Radim ono što nikad nisam ranije, sređujem se za pacijenta. Kosa, šminka, njegova omiljena boja na meni . . .

Ovo je pogrešno i što više vremena prolazi sve sam uznemirenija ali kada pređe u tačku njegovog kašnjenja dolazi druga faza. Možda neće doći, ne bi mu bio prvi put.

Ne znam zašto ali odahnula sam. Dalton je kasnio petnaest minuta i bila sam spremna da pođem kući. Kažem Lisi da je slobodna i nasmejem se. Spremim dokument o završenoj terapiji za Daltona Prajsa koji ću sutra poslati i potpišem ga.

Pokaži mi sebeWhere stories live. Discover now