Bazıları şu alarmın sesinden ölesiye nefret ediyor sizin alarmla ne alıp veremediğiniz var.Sizin sevmediğiniz şey erken kalkmak alarm değil kendinize gelin sevdiğiniz bir şarkı eşliğinde uyanmanın nesi kötü...
07.07
Alarmın o muazzam sesiyle uyandım dün Teen Wolf'un sezonlarını bitiricem derken uyuyamadım bu dizi illetine beni alıştıran Nisa'ya burdan selam olsun bu düşünceleri kafamdan atıp kahvaltı kokusunu takip etmeye başladım Elif abla yine döktürmüştü (Elif abla bizim ben küçükkenden beri bizimle çalışan ailemizden biri gibi olan yardımcımız).
Kahvaltımı hızlıca yapıp kıyafetlerimi giyindim.
Nisa'yla evlerimiz çok yakın olduğu için rahattım.Kapılarının önüne geldiğimde ayakkabısının tekini giyinmeye çalışan bir Nisa'yla karşılaştım yine ayakabısına küfrediyordu.
"Nisa !" diye seslendim
"Efendim...efendim ... ya bi cevap ver ya"
kahkahalarla gülmeye başladım.
"Ya kızım sen ne kada malsın" dedi küçümser bir tavırla , sonra o da gülmeye başladı.O sırada gelen korna sesiyle ikimizinde ağzından bir küfür savruldu.
"Yahu kızlar herşeyiniz iyi hoşta bi şu küfürbaz ağzınızdan kurtulamadık" Yusuf'tu bunu diyen
"Ulan Yusuf şu kornayı bi daha bu şekilde çalarsan seni vites topuna oturtur üçten ikiye ikiden bire takar gençliğini heba ederim " dedi Nisa ona yakışır bir biçimde kız sinirlenince ağzından çok yaratıcı şeyler çıkıyordu ama ne olursa olsun çok seviyordum onu Yusuf bana dönerek
"Aşkım Nisa yine tersinden kalkmış sanırım onu normal ayarlarına döndürelim" diyip cebinden bir paket polo şeker ve bir paket brownie çıkardı işte ondan sonra normal ayarlarına döndü bizim kız.
20 DAKİKA SONRA
Okula gidip boş bulduğumuz yerlere oturduk Yusuf telefonunu çıkarıp bir kulaklığı bana uzattı Nisa'da bize iğrençsiniz der gibi bize baktı ve oda müzik dinlerken birşeyler çizmeye başladı, hocanın geç gelmesi beni şaşırtırken ilk günümüzün uğuru diye düşündüm ama bunu dile getireceğim anda hocanın geleceğini tahmin ettiğim için ağzımı açmadım.
NİSA'NIN AĞZINDAN
Dinlediğim şarkı eşliğinde çizim yaparken hocanın gelmediğini görünce dışarı çıkmak istedim.Zaten Yusuf ve Yağmur'da aynı ritüeli (tek kulaklık iki kişi) uyguluyarak uyuyorlardı.
Defterimden bir sayfa kopardım ve dışarı çıktığımı yazdım. Bu konularda biraz pimpirikli olduğu için haber vermek istedim.Arka bahçeye inip boş gördüğüm bir banka oturdum ama çizim yapmak yerine bir süre düşündüm uzun uzun.Evet bir sevgilim yok başlarda bozuluyordum bu duruma , kıskançlık mı denir bilmiyorum ama şuanda öyle bir şey yok sevgilimin olmaması dertlerim arasında ilk üçe bile girmiyor.Biraz müziğin sesini açtım ve gözlerimi kapattım ama başka bir müzik sesi benim kulağımdaki müziğin sesini bastırıyordu.La havle çekerek yerimde ona kadar saymaya başladım orta okulda sinir hastalığım olduğunu fark etmiştim hatta beni psikiyatriye bile götürmüşlerdi.Sinirlendiğim kişiye bağırıp çağırmadan rahatlamıyordum.
Yağmur'da başlarda alınsada alışmıştı o da çünkü isteyerek yapmadığımı anlamıştı ama onun yanında fark etmesede kendimi sıkıyordum kalbini kırmamak için .
Sinirle sesin geldiği yere doğru gitmeye başladım sonrasında arabasından hayvan gibi ses çıkan mahluka baktım.Arabanıniçindeki başka bir çocukla konuşuyordu o sesle nasıl yapıyorsa artık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRİ KOLEJ Mİ DEDİ
Teen FictionCRİNG BİR KİTAP GÖRMEK İSTEYENLER LÜTFEN OKUMAYA BAŞLASIN ÇÜNKÜ BU KİTAPTA ERGENLİĞİN DİBİNİ SIYIRICAZ ÇÜNKÜ BİZ BU KİTABI ARKADAŞIMLA 8.SINIFTA YAZDIK VE TAHMİN EDERSİNİZ Kİ BÜTÜN ERGENLİKLERİMİZİ BU KİTABA YANSITTIK