Keesokan harinya
Jae min mengetuk puntu rumah Sin gu untuk memberi sedikit makanan untuk Sin gu makan.
Sin gu boleh awak keluar sekejap tak saya ade sedikit makanan untuk awak rasa.
Sin gu pun keluar dengan baju yang agak tertutup. Bibir Sin gu penuh dengan luka. Pipinya penuh dengan calar. Matanya pulak penuh dengan lebab. Walau pun Sin gu memakai pakaiyan tertutup tapi jae min boleh lihat tangan Sin gu penuh dengan luka yang masih berdarah.
Sin gu nah ambik lah mochi ni. Hari tu kawan saya baru balik dari jepun jadi ade lebih nak tak awak ambik sikit. Lagi pun kat rumah saya ade banyak lagi. Kata jae min dengan penuh ikhlas.
Ikut kan setiap hati dia dengar jeritan taeyong. Makin risau pulak dia bila tengok Sin gu penuh dengan luka. Luka yanga ade dekat Sin gu bukan makin berkurang malah makin bertambah.
Waktu hari pertama Sin gu dia lihat elok je. Ye lah setakat luka kat lutut. Tapi setelah setahin ni sampai ke muka pulak jadinya. Kalau dulu dia lihat Sin gu pakali baju lengan pendek je bila keluar. Tapi sejak kebelakangan ni dia selalu pakali baju yang agak tertutup sedikit.
Takpe lah Jae min lagi pun saya boleh masak sendiri. Kata Sin gu.
Dia tahu kalau dia ambik makanan tersebut dia akan dikerjakan oleh Taeyong dengan teruk. Tak tau kenapa Taeyong suami kesayangannya itu benci dengan Jae min sehinggakan mahu bersembang pun tak boleh apatah lagi berkenalan. Sejak dia berpindah ke entrapment tersebut dia selalu dibelasah oleh Taeyong alasannye sebab dia curang dengannya.
Takpe lah kalau awak taknak saya makan seorang jelah lagi pun saya tahu awak takut dekat Taeyong kan. Takpe saya faham perasaan awak. Lalu Jae
min masuk kedalam rumahnya itu.