1. Bölüm Okulun İlk Günü

28 4 5
                                    

Ben Taehyung, 17 yaşındayım. Okulun ilk günü olduğu için fazlasıyla heyecanlıyım...

''Herkes tahtaya çıksın, yerlerinizde değişiklik yapacağım.''

Fizikçinin bu sözü üzerine tahtaya çıktık. 

''Jungkook sen Taehyung ile şu sıraya oturacaksınız'' diyerek orta sıranın 3. sırasını gösterdi. Jungkook ile yerimize geçtik. İçimden resmen sevinç çığlıkları atıyordum Ta kii Jungkook ''Ama ben Jimin'le oturmak istiyordum'' diyene kadar. Ne kadar kısık bir sesle söylemiş olsa bile duyduğumu fark edip ''Yani seninle de oturmak iyi'' dedi. Moralim gerçekten bozulmuştu çünkü Jungkook'dan çok hoşlanıyordum. Ama o ısrarla Jimin'i seviyordu. 

Fizikçi, Namjoon ile Jin'i, Hoseok ile Yugyeom'u, Jimin ile Yoongi'yi oturtmuştu. Diğer öğrencileri de oturtma işlemi bittikten sonra bizi serbest bıraktı. Uzun yıllardan beri arkadaştık ve birbirimizi çok iyi tanıyorduk. Çeteden bazen birinin başı derde girse hepimiz onu kurtarmak için uğraşırız birbirimize gerçekten çok bağlıyız. 

*** 

Bütün gün boyunca serbesttik. Çıkış vakti gelmişti ve çeteyle birlikte Kafeye gitmeyi planlıyorduk. Jin bizi güzel bi mekana getirmişti. Masaya oturduk ve içecek söyledik. Yoongi ''Hadi Doğruluk Cesaretlik oynayalım, hem sabahtan beri sıkılıyoruz'' dedi. Herkes onay verdikten sonra ilk soruyu ben Namjoon'a sordum. Namjoon, Doğruluk mu Cesaretlik mi...

''Doğruluk.'' pekala.. Imm eskiden bir kızla çıktığını söylemiştin. Peki o kızı hala seviyor musun

''Hayır tabi ki de gözlerim artık Jin'den başkasını görmüyor <3''

Iyy.. Neyse hadi bana soruun.

 Hoseok, ''Ben Taehyung'a soracağım. D or C'' 

 - tabi ki de cesaretlik!!

 ''Jungkook'u öp! ''

 Hoseok, Jungkook'dan hoşlandığımı bildiği için bunu yaptırdığına eminim. Hiç tereddüt etmeden Jungkook'a yaklaştım. Yavaşça dudaklarına eğildim ve dudağına minik bir öpücük bıraktım. Herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu. Hoseok ''Aslında öp derken dudaklarından bahsetmemiştim'' dedi. Yoongi birden kahkaha atmaya başladı. Jungkook'un yüz ifadesine baktım ve bunu sevmiş gibiydi.

Selaam! bu ilk olacak daha önce hiç yazmadım eğer beğenirseniz devam edeceğim. bu arada 2 takipçim var bu neyin kafası mk jkdsfsalfad neysem bb <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 30, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HİGH SCHOOL - TAEKOOKWhere stories live. Discover now