girişşşş uwu :) ^~^

762 37 64
                                    

Merba arksdsşlr ben düşüncelerimin diğer insanlardan farklı olduğunu ve herkesin cringue olduğunu düşünyorm . Ben quirky bir snowflakeim ve bunu kabul edin . Ayrıca zekiyim . Ben seçilmiş kişiyim ve avradınıza kadar herkesi eleştirmeye geldim . Daha bağlaç ayırmaktan ve noktayı son kelimeyle birleşik yazmaktan acizim , oturmuş bir karakterim yok , izlediğim animelerden etkilenip karakterimi şekillendiriyorum , eleştirilerime antitez ya da karşı bi yorum gelince çıldırıp titreyerek yorum siliyorum ve engel atıyorum ama eleştiriyorum çünkü ben çok kültürlüyüm siz kokuşmuşsunuz . Siz o kadat aptalsınız ki benim dediğimi anlamıyorsunuz anlasanız sıkıntı çıkmazdı baştan tabi engellerim . Görüşlerim reddedilir nitleikte değil ben vahiy indiriyorum ve kitabı okuyosanız paşa paşa kabul edeceksiniz . Kendimi eleştirmem çünkü ben mükemmelim orospu çocukları . Yorekokun hiç kendini eleştirdiğini gördünüz mü ? Ya da porçayın ? Carry potterın ? Hatta Hz Muhammedin ? Sanmıyorum . Eleştirmenler kendilerini eleştirmez. Biz doğaüstü varlıklarız , şimdi kıskanın ve ego tatminimin birer kölesi olun, hepiniz . Herkes eleştirmen olamaz bu arada aptallar kendinizi de bi bok sanmayın hani :D . 

İstikbalde dahi, beni bu hazineden mahrum etmek isteyecek , dahilî ve haricî benim zekama yanaşamayacak cahil cühelalar olacaktır . Bir gün , eleştirimi ve üstünlüğümü müdafaa mecburiyetine düşersem , vazifeye atılmak için , içinde bulunacağım vaziyetin imkân ve şeraitini düşünmeyeceğim , direkt engel atacağım .

Muhtaç olduğum kudret , beynimdeki asil nöronlarda mevcuttur !

eLeşTirİyoRmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin