Herkese merhaba simdi ben bu okulla ilgili bölumü birkaç gruba ayırdım
÷OKULDA DAVRANIŞ
÷OKULDA KURAL UYGUNU MODA
÷OKULDA SAĞLIKLI BESLENME
÷OKULDA ÇANTA VE EŞYALAR
a)Okul çantası
b)okul eşyaları
÷OKUL HAYATI VE AŞK
÷OKULDA ARAKADAŞ İLİŞKİLERİ
÷OKULDA ÖĞRETMENLERE KARŞI DAVRANIŞ
÷OKUL VE AİLE
÷TYT AYT YDT
÷15 KARNE TATİLİ NİSAN TATİLİ KASIM TATİLİşimdi yukarıda tüm tatilleri verip neden yaz tatilini vermedim çünkü okul zamanı içinde meydana gelen tatilleri yazdım zaten bu yazımız gitti diyebilirimbu yüzden bu yazı 1 aya bile düşürmeyi düşünüyorlar o zaman bu sene için değil ama gelecek sene için okul çantamız ve eşyalarımıza bir bakalım ilk bölümü davranışlar yapacaktım ama şurada emin değilim davranışları sınıf sınıf mı ayırmalıyım yoksa bir anda mı vermeliyim bilemedim eğer sizi ilgilendirmeyen yerleri okumak istemezseniz sınıf sınıf ayıracağım yorumlarda belirtmeyi unutmayın canlarım..
ÇANTA
şimdiye kadar okuduğunuz tavsiye kitaplarında siz kıyafetleri ve verilen çantalar eşylaraı bulamıyordunuz ben geçen bölümde mağazalardan bakmadım internetten buldum ve ben bu fotoğrafları bölümün tamamını yazdım ve sonra yerleştirdim arkadaşlar çok hızlı bir bölüm oldu ve aynı kıyafetleri bulmak cidden zor olacağı için gömlek modası şort modası ayzarak buldum lütfen yazar fotoğraflardan bakarak yorum yaptı demeyin gerçekten bu fotoğrafları bulmak tamamen şanstı eğer yine inanmazsanız falan diye bende diğer moda bölümü için tüm mağazaları aradım fotoğraflarımı aldım sizin için takı mağazalari da buldum şimdi tek bulamadığım güzel bir gömlek mağazası çünkü hepsine girdim ama istediğim türde bulamıyorum biraz daha arayacağım eğer sizin özellikle tercih ettiğiniz bir mağaza ve site varsa lütfen söyleyin. Ben korona olmasına rağmen gittim ben tokatta yaşıyorum çok bi alternatifim yok bu yüzden tüm butiklere tuhafiyelere baktım hatta güzel modeller buldum butiklerde ama profesyonel bir kamerayla çekeceğim ve bölümü öyle yazacağım sizin için de cidden beğendiğiniz parçalar olursa IBAN bırakıp alacağım eğer isterseniz daha yeni yazmaya başladığım için güvenemeyebilirsiniz ama güvenmeye başlamanız için ilk birkaç kişiye beğendikleri parçaları kendi paramla alıp onlara göndereceğim. şimdi güzel çantalar buldum onlati vererek başlayalım. alatlarına siteleri bırakacağım eğer beğenmezseniz ve fiyatlar makul gelmezse sizin için tekrar ararım birtanecik okuyucularım.
van gogh sırt çantası sitemiz^^ ef butik
farklı renklerde kadife çanta ^^panda butik
diyah kuru kafa sırt çantası ^^ef butik
hardal rengi kadife sırt çantası ve siyah alevli sırt çantası ^^ef butik
ballarım benim beğenip kullanmak istediğim çantalar bunlar 2 tane sipariş verdim geldiğinde tekrar böyle farklı modellerde çantalar isterseniz onlarla beraber atarım. bu arada eğer merak ediyorsaniz ben bu verdiğim butiklerin heosinden alışveriş yaptım ve cidden memnun kaldım daha detaylı bilgi almak isterseniz hepsi için farklı bölümler yazabilirim.
ve şimdi geldikkk sırt çantamızın içindekilere bunu diğer bölümde yazacaģim neden bölüm bu iki konuyla çok uzun oluyor ve ben yazdiklarımın heosjni okumanızı istiyorum benim fazla okuyucuya değil cümlelerimi okuyarak isteklerini belirten okuyucular lazım. önceki bölümde de bir sürü şey sordum ama cevap gelmedi amacım gerçejten fazla yorum almak değil yardımcı olmak lütfen bunu anlayın
bir sonraki bölümümüzde kendi okul eşyalarımın da yer aldığı çanta ve kalemlik bölümü yapacağım umarım yardımcı olmuşmdur ballarım hepinize bol gülücüklü günlerrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR İÇİN TAVSİYELER
Literatura Kobiecasize yok şöyle davran yok boyle yap diyemem ama inanın bu kitap işinize yarayacak siz siz olun kendiniz olmaktan vazgecmeyin ama tavsiyeleri de kulak ardı etmeyin